abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113113550
En weer down :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:52:58 #102
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113113557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:48 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

DAT IE HET DOET EN WE SCHADEVERGOEDING KRIJGEN EN DE STOORDER ONTSLAGEN WORDT MET STRAFBALD!!!
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

dat het gemaakd word kan zo niet leve hooge heere chemtreels juegdzorg alles ;(
:')14.gif
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:54:51 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113113664
ja weer down

Gewenste oplossing:

NIET MEER DOWN ONDSLAG VOOR MENESJER!

...dat hielp:

quote:
Klacht Tele2: internet opzeggen boete
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 28

na vele jaren internet opgezegt van tele2 .overgegaan naar ziggo .nu krijg ik een rekening van 167.50 wegens open staande maanden nog .ik had een vrouw aan de lijn van tele2 dat mijn abonement afgelopen wast .of ik wou verlengen .ik vertelde haar dat ik daar niet zoeen zin voor had en ze willen daar vanaf .ik moest maar voor een jaar weer pakken . met tegen zin maar gedaan .het wast de zelfde tijd dat tele2 ook duurder werd . .ik heb altijd in die jaren netjes betaald .en nu willen ze me een hak zetten .het is veel geld en ik vroeg om dan maar een regeling tedoen .dat deden ze niet .tele2 kan nog wat leren van ziggo .ik denk dat ik maar een rechtzaak laat beginnen .
Gewenste oplossing

gewoon normaal doen en niks proberen met die trukjes over de telefoon .niks meer betalen
Niks meer betalen zou ik op 't moment ook wel willen. ;( :')

[ Bericht 88% gewijzigd door BlueMage op 19-06-2012 21:00:01 ]
Hallon!
pi_113113880
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef BlueMage het volgende:
ja weer down

Gewenste oplossing:

NIET MEER DOWN ONDSLAG VOOR MENESJER!
Faljiesement van de site
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:00:36 #105
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113113922
Sgaadevergeoding for alle klagts dei niet behandelt konde worde
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:01:37 #106
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113113972
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef BlueMage het volgende:
Sgaadevergeoding for alle klagts dei niet behandelt konde worde
en dad de mensejer mar lkkr de groote k krjigt
pi_113114044
http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/klacht-nl-offline/

quote:
Klacht Klacht.nl: Klacht.nl offline

Net was dus klacht.nl offline en ik wilde net een klacht maken over iets anders. Doordat ik geen klacht kon maken heb ik veel geld misgelopen. Ik wil nu een schadevergoeding van ONE BILLION DOLLARS omdat ik mijn klacht niet kon plaatsen.
Gewenste oplossing

ONE BILLION DOLLARS
Welke fokker is dit :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113114132
quote:
Dat het gewoon een actie is van Albert Heijn icm panini.
Die plaatjes kosten als je ze los koopt geloof ik tussen de 50 cent en een euro per pakje. Daarop staan ook omschrijvingen van de spelers. Bij die van AH zitten er allemaal rare plaatsjes tussen van animatiestadions, klootkinderen die ergens in Nederland wonen en zijn afgebeeld op zo’n plaatje (daar staat dan op voetbalkampioen 2011).Ook allemaal plaatjes uit verschillende jaren, bijvoorbeeld gullit en de boer heb ik eruit gehaald. Het is gewoon een nepsetje paatjes waarvan de nmmering ook helemaal niet klopt. Gewoon speciaal uitgebracht voor AH
Gewenste oplossing

Erg jammer dat het logo van AH niet op die plaatjes staat. Is zeker gedaan omdat dan anders ook de niet-kenners erintrappen. De oplossing waarmee ik tevreden ben is dat albert heijn het onderscheid duidelijk gaat laten zien tussen de echte panini serie van ek2012 en deze neppe serie. Wat moet ik nou met plaatje nummer 5 en 6. Daar staan 2 klootkinderen in die ik niet eens ken. Loze actie. Ze hadden beter gewoon op hun kosten echte paninipakjes wegkunnen geven, smeerlappen.
dat taalgebruik :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:06:14 #109
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113114211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

dat taalgebruik :')
Klootkinderen is dan wel weer een prachtig woord.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:08:17 #110
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113114320
quote:
Klacht Mafiaway.nl: Zomaar word geld van mijn bank afgeschreven.
Nieuwe klacht
Klacht over Mafiaway.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Mafiaway.nl
Lezers van deze klacht: 126

Ik heb laatste tijden niks op mijn bank dus ik ging even kijken of alles wel goed ging op mijn rekening. Ik logde in met internetbankieren en ik zag opeens dit staan:

17-05-2012
ma
af
¤ 15,00

17-05-2012 / ADV.KOSTEN MARKTPLA
ATS.NL
MARKTPLAATS.NL
_

03-05-2012
ma
af

03-05-2012 / ADV.KOSTEN MARKTPLA
ATS.NL /
MARKTPLAATS.NL
_

Geldautomaat 16:07 pasnr. 003
19-04-2012
ma
af
¤ 15,00

19-04-2012 / ADV.KOSTEN MARKTPLA
ATS.NL /
MARKTPLAATS.NL
_

Ik weet niet wat het inhoud maar er word wel zomaar geld van mijn bank afgeschreven.
Gewenste oplossing

Ik zou graag willen weten waarom dit gebeurt en me geld natuurlijk terug willen.
Onmiddelijk de bank bellen dat er geld wordt afgeschreven en je weet niet waarover het gaat komt niet in zo iemand op. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 13:32:46 ]
Hallon!
pi_113114540
quote:
Klacht Albert Heijn: Bestolen van 250 euro door caissière
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 97

Op 24 mei 2011 bezocht ik de Albert Heijn gevestigd in winkelcentum Emiclaer te Amersfoort, dagelijks haalde ik een paar broodjes voor de lunch. Bij de kassa aangekomen word ik geholpen door een vrouwelijk caissière, ik betaal met mijn pin-pas. Niet veel later staat een andere caissière op mijn werk met mijn portemonnee in de handen, die was door de caissière afgeven en kwam zo terug brengen, top service dacht ik, tot ik mijn portemonnee open en 250 euro mis. De dame die de portemonnee kwam brengen was al weg. Ik heb toen de beveiliging in het winkelcentrum opgezocht en samen zijn we naar de bedrijfsleider van de Albert Heijn gegaan, meneer de bedrijfsleider was in eerste instantie behulpzaam en samen gingen we de beveilingsbeelden bekijken. Als snel zag ik me zelf in beeld lopen en mijn boodschappen afrekenen, mijn portemonnee vergeet ik en laat ik naast het pin-apparaat liggen. De caissière legt de portemonnee opzij en niet veel later als ze de kassa sluit en niemand kijkt haalt ze het geld uit de portemonnee en geeft de portemonnee af bij de servicebalie. De bedrijfsleider gaat de volgende dag in gesprek met haar, ze ontkend dat ze geld uit mijn portemonnee gehaald heeft, ze zegt dat ze een paar kassabonnetjes uit mijn portemonnee heeft gehaald. 30 mei heb ik aangifte gedaan bij de Politie te Amersfoort terzake verduistering. De beveiligingsbeelden zijn veiliggesteld en de pin-bon dat ik kort daarvoor 250 euro had gepind was ook aan de aangifte toegevoegd. Nu bijna één jaar later heb ik van de politie niks gehoord en me mevrouw de caissière die werkt nog bij de Albert Heijn.
Gewenste oplossing

Ik wil mijn 250 euro terug, het liefst vraag ik ook het vertrouwen in de medemens terug dit is nu zwaar beschadigd.
Hoewel ik dit een zeer terechte klacht vind tegen de Albert Heijn, snap ik niet waarom klager dan niet even de politie gaat bellen over hoe het met die zaak zit. En ik denk dat ie dan meer bereikt dan klagen op zo'n site. Ik zou bijna denken dat er getrolld word hmm

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 21:12:04 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:14:20 #112
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113114696
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Hoewel ik dit een zeer terechte klacht vind tegen de Albert Heijn, snap ik niet waarom klager dan niet even de politie gaat bellen over hoe het met die zaak zit. En ik denk dat ie dan meer bereikt dan klagen op zo'n site. Ik zou bijna denken dat er getrolld word hmm
Inderdaad, dan bel je toch de politie?

quote:
Het geld wat gisteren is overgemaakt staat nog steeds niet goed in de systemen van abn ammro. met als gevolg dat ik nergens geld kan pinnen/opnemen.
heb al contact gehad met abn amro en die zeggen tja mevrouw vervelend voor je.
Ik sta nu wel in een parkeergarage in scheveningen en ik kan niet eens mijn parkeergeld betalen hoe moet ik dat doen met mn kinderen.
Nou de abnamro stelde voor om in de auto te overnachten want in de garage staan we veilig.
het zou vanochtend zijn opgelost maar helaas kan ik tot op heden er geen gebruik van maken

Gewenste oplossing
dat ik per direkt gewoon weer toegang heb tot mijn geld wat bij de abn amro in opslag ligt.
Bij die dikgedrukte zin kwam mijn koffie terecht op mijn beeldscherm _O-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:16:03 #113
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113114791
quote:
Klacht Zynga: mijn heer
Nieuwe klacht
Klacht over Zynga
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zynga
Lezers van deze klacht: 94

cityville

graak er nie op error#2037
Gewenste oplossing

dat jullie dat snel in orde doen
Kort maar krachtig. :Y
Hallon!
pi_113114845
quote:
Klacht Diana Gabriels Verweijen: Ernstig mislukte botox behandeling

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Diana Gabriels Verweijen
Lezers van deze klacht: 9
Ik heb voor het eerst botox laten doen met een groupon bon van jullie bij Diana Gabriels Verweijen. Het is totaal mislukt. Mijn ooglid is verlamd, ze hebben verkeerd geprikt. Ik loop al 2 weken met 1 dicht oog en het gaat waarschijnlijk nog weken tot maanden duren, totdat de botox is uitgewerkt. Het is iedere minuut van de dag voelbaar, ik zie er verschrikkelijk uit en heb een ongelofelijke angst of het uberhaupt ooit wel goedkomt.
Had ik het maar nooit gedaan!!! Heb me ook verdiept (veel te laat) in die kliniek, zij heeft ook een zeer slechte reputatie.

Gewenste oplossing
In ieder geval mijn geld terug maar dat staat lang niet in verhouding met de verminking die ik in ieder geval de komende tijd heb opgelopen.
:|W
pi_113114852
quote:
Klacht Klacht.nl: Klacht.nl offline

Net was dus klacht.nl offline en ik wilde net een klacht maken over iets anders. Doordat ik geen klacht kon maken heb ik veel geld misgelopen. Ik wil nu een schadevergoeding van ONE BILLION DOLLARS omdat ik mijn klacht niet kon plaatsen.
Gewenste oplossing

ONE BILLION DOLLARS
Ik weet zeker dat dit een fokker is, toch? Komop, geef het maar toe wie het ook was :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113114906
quote:
Vandaag is de rugzak van mijn zoon van 12 gestolen bij het filiaal AH Brink te Almere Haven. Hij moest zijn rugzak op eigen risico achterlaten in een onbewaakte mand bij de ingang van de winkel, anders mocht hij de winkel niet in. Het filiaal neemt verder geen enkele verantwoordelijkheid. Albert Heijn maakt zo haar klanten verantwoordelijk voor het eigen onvermogen met winkeldiefstal om te gaan. Is waarschijnlijk te duur en laten we wel wezen, Albert Heijn moet op de kleintjes letten, vooral haar eigen portemonnee kennelijk.
Gewenste oplossing

Schadevergoeding (Eastpak plus inhoud = 80 euro) en beter en klantvriendelijker beleid in het kader van winkeldiefstal, bv. kluisjes voor de tassen van scholieren.
Wat is de klacht, je weet toch dat het eigen risico is?

quote:
Na het eten van de zojuist gehaalde Boerenappeltaart te gebruiken tot 20-02-2012 met twee mensen ziek geworden vreselijke diarree, niet zomaar ziek maar uren krampen en waterdunne diarree gehouden.
Dit is te scharen onder voedselvergiftiging, als je zo ziek wordt van appeltaart dan moet er iets goed mis zijn met het product.
Gewenste oplossing

Hoe moet je tevreden zijn na werkelijk uren doodziek op het toilet doorgebracht te hebben vertelt U het mij maar.
En hoe weet meneer/mevrouw dat het door de appeltaart komt?

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 21:25:27 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:25:32 #117
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113115372
quote:
Klacht Panfu.nl: Ik haad Panfu ze denkt allleen maar aan geld!!!!! en zelfs ik krijg nooit een gratis goudpakket
Nieuwe klacht
Klacht over Panfu.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Panfu.nl
Lezers van deze klacht: 77

Panfu moet is een keerr stoppen met aan geld denken!!! we willen een gratis goudpandaaccount loezer mensen!!!!!!!
Gewenste oplossing

nk\iks
:')
Hallon!
pi_113115654
quote:
Klacht Hyves: Dag limiet voor verturen van berichten op hyves.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Hyves
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hyves
Lezers van deze klacht: 117

Ik ben het niet eens met de dag limiet.
Voor het versturen van berichten en krabbels naar vrienden op de hyves.
In verband met spam.
Ik snap er niets van.!!
Ik vind dat ik hier door beperkt word in het onder houden van
contact met vrienden.
En nee ik doe niet aan spam!
Met vriendelijke groet. RC van den A.
Gewenste oplossing

Geen dag limiet voor verturen van bericht en of krabbels op de hyves.
Ik doe niet aan spam en beperkt worden in het contact met vrienden. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 13:37:19 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:32:09 #119
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113115767
quote:
vorig jaar een nieuwe nat droogzuiger gekocht in filiaal dongen eenmaal thuis heeft mijn vrouw de stofzuiger uitgepakt en geprobeerd toen begon het ding vreselijk te stinken wij terug zat in totaal maar twee uur tussen daar aangekomen door een persoonslid de stekker erin , aangezet en stinken maar na ongeveer vijf seconden doorgebrand de vonken vlogen eruit zei het zeer ervaren ventje ik zal hem opsturen voor reparatie want hij is gebruikt en ik kan geen geld teruggeven of een andere stofzuiger na veel heen en weer gepraat de stofzuiger gepakt tegen de muur kapot geslagen en gegooid over de balie gedonderd gezegd dat ze er veel geluk mee moesten hebben weggegaan en nooit meer terug geweest

Gewenste oplossing
geen oplossing ze moeten personeel aannemen met een beetje ervaring en een beetje klantvriendelijker worden mij zien ze er nooit meer
Ze doen niet wat ik wil? dan sla ik dat kutproduct toch gewoon tegen de muur kapot!
pi_113115905
quote:
Klacht Belastingdienst: Dakloos door schuld van de belastingdienst

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Belastingdienst
Lezers van deze klacht: 363
inkomenbelasting van 16000 euro opgelegt van een brutosalaris per jaar van 17000 euro, hoe kan dat?

maandelijk word door de belastingdienst onrechts een bedrag van mijn salaris ingehouden. De huur had ik niet meer kunnen betalen en ben ontruimt van de woning, en moet nu bang zijn van mijn werkcontract niet kwijt te raken.
Het is geen goeie manier van de belastingdienst, of is het discriminatie van duitsers?

Gewenste oplossing
binnen 8 maanden is niets opgelost, probleem bestaat wel.
Ik denk dat de belastingdienst inderdaad de Duitsers kapot wil maken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:45:17 #121
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_113116629
Ik heb net een compliment ingestuurd dat postalgold mij 450 euro gaf en ik dat echt fantastisch vond.
Ben benieuwd of het word doorgelaten.
Paardelul !!!
pi_113116691
quote:
Klacht Vodafone: Telefoon kwijt. Door eigen schuld.

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 596
Als zakelijke gebruiker met twee abonnementen heb ik het volgende meegemaaakt. Ik ben een telefoon kwijt en ging naar de Vodafone winkel om een telefoon te KOPEN. De verkoper was zeer kort en krachtig WIJ VERKOPEN GEEN TELEFOONS MOET U BIJ EEN ANDERE WINKEL ZIJN. Maar zei ik ik ben hen kwijt en wil er een kopen. Maar zonder succes. Nu heb ik al een hele tijd een oude telefoon met een duur abonnment. Als dit afgelopen is komen er bij ons geen Vodafone telefoons meer in het bedrijf.

Gewenste oplossing
?? Ik heb nu een oude telefoon waar ik mee kan bellen tot mijn abonnement afgelopen is en zoek dan een andere telefoon aanbieder.
Als een winkel geen telefoons verkoopt, dan kan je daar geen telefoons kopen. Hoe moeilijk is dat?
pi_113116852
quote:
Klacht Action: Deksel van emmer verf laat los en valt op de grond bij Action in Deventer
Nieuwe klacht
Klacht over Action
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Action
Lezers van deze klacht: 1331

We waren bij de Action in Deventer en stonden bij een schap bij de ingang te kijken. Naast ons stond een vrouw die een emmer verf aan het bekijken was en de deksel liet spontaan los waardoor de emmer op de grond viel. De spetters verf kwamen op de jas, broek en schoenen van mijn man terecht. Deze spetters krijgen we niet meer van de kleding/schoenen af.
We hebben onze verzekeringsagent, Action aansprakelijk laten stellen voor de schade aan de kleding/schoenen, maar volgens Action weet geen enkel medewerker bij Action van dit voorval af en zijn er geen videobeelden?!
Terwijl we aan de kassasiere vroegen of er een collega naar de balie kon komen, zodat diegene de verfzooi kon opruimen. Dus zeker 2 medewerkster moeten ervanaf weten!
Eindconclusie: We kunnen niets met deze zaak en krijgen geen schadevergoeding van Action voor de kleding en schoenen.
Gewenste oplossing

Een schadeloosstelling van een nieuwe jas, schoenen en broek, welke door de verfspetters niet meer te dragen zijn.
Dan baal je even. :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:50:54 #124
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_113117014
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef Goedgeleid het volgende:

[..]

Ik doe niet aan spam en beperkt worden in het contact met vrienden. :')
Kan iemand Rico van den anker opzoeken? :P Ben benieuwd wat voor persoon het is.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:51:19 #125
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113117066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dan baal je even. :')
Inderdaad, lullig.

quote:
Klacht Algemeen: uitzending nep baby’s

Op het moment is er een uitzending bezig bij rtl8 over nepbaby’s. Ik vraag me af waarom dit nu op televisie moet komen. Vandaag is het precies 13 jaar geleden dat wij een kindje verloren hebben en dit soort uitzendingen komen ons heel bizar over.

Er zijn zoveel mensen die porblemen hebben met kinderen krijgen of die hun kindje kwijt zijn geraakt en dan wordt er zo iets ziekelijks uitgezonden.

Wij weten als geen ander hoe erg het is om een kind te verliezen maar kom op zeg een nep baby brengt je dan het geluk van een kindje niet hoor.

Erika

Gewenste oplossing
Hier valt denk ik weinig voor te vinden want je blijft altijd mensen houden die er rare ideeen op na houden, maar dit slaat alles. Vooral omdat het vandaag de sterfdag van ons kindje is reageer ik misschien wat te fel maar ik denk dat heel veel mensen flink verdrietig worden van deze uitzending.
Dus omdat jij ooit een kind hebt verloren heb je nu het recht om te bepalen wat er op tv komt? Jezus wat zijn mensen toch dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')