Ik gebruik ook de apex dan zie je pas echt wat je telefoon kan en hoe mega traag de sense is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef SpX het volgende:
Ik ben recent overgestapt van een iPhone 4 naar een HOX en toch weer terug gegaan naar een iPhone.
Na verschillende roms te hebben uitgeprobeerd en andere launchers the hebben geïnstalleerd kon ik niet wennen aan de traagheid en soms net niet innovativiteit van android.
Tevens vind ik dat de applicaties, niet zozeer spellen, maar vooral muziek applicaties, zwaar achterliggen tov ios. Apps zoals Beatmaker, NanoStudio, Fruityloops zijn niet vinden en de alternatieven komen niet in de buurt wat betreft functies en het soepel werken. Dat is tevens het grootste nadeel van Android: teveel apparaten moeten ondersteunt worden door developers waardoor het eindproduct vaak niet af is en net niet genoeg geoptimaliseerd voor je, verder heel krachtige, apparaat.
Het enige wat ik echt mis is de screen estate. Maar aan de andere kant is de iPhone voor mij veel makkelijker en comfortabeler te bedienen. Snelheid en batterij is ongeveer gelijk, alhoewel bij de iPhone 4S alles soepel lijkt te lopen, waar de hox nog weleens wilde haperen. Maar dat is te verklaren ( en op te lossen) door een simpelere launcher zoals apex te installeren.
Scherp, lekkere faalquote:
Wat is er niet soepel dan? Op het blokje drukken zodat je de appslaunchermenuutje krijgt stottert bij jullie of zo? Of bedoelen jullie iets anders? Ik heb het ff aangevinkt maar zie geen verschil?quote:Op donderdag 21 juni 2012 05:42 schreef Ireyon het volgende:
Je kan ook bij Ontwikkelaars Opties GPU-rendering Forceren aanvinken en dan is de launcher ook botersoepel.. Om één of andere reden hebben ze dat niet standaard voor de Sense launcher ingeschakeld
dit... Ik gebruik nu een maand apex en ik ging even testen op de sense wat een drama hahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is er niet soepel dan? Op het blokje drukken zodat je de appslaunchermenuutje krijgt stottert bij jullie of zo? Of bedoelen jullie iets anders? Ik heb het ff aangevinkt maar zie geen verschil?
Het is trouwens "GPU-rendering afdwingen"
Ik deed dat met een wattenstaafje met wat water daarna met een drogequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef dimmak het volgende:
Het enige waar ik last van heb is dat mijn front cam heel wazig is. Ik denk dat het aan stof ligt. Iemand een idee hoe ik dat het beste aan kan pakken met schoonmaken?
Installeer een verkenprogramma zoals ESexplorer of ASTRO enz en navigeer naar SDcard>whatsapp>media>whatsapp video.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand enig idee:
Ik heb een filmpje gekregen van iemand via whatsapp, maar kan dat filmpje vervolgens nergens terugvinden op mijn toestel, behalve als ik in het whatsapp gesprek terug ga naar het moment dat ik het ontving?
Oeps, ik reageer ook in de android topic, dacht dat ik daar was. Knopje media vind je op de 3 geblokte ding onderin je scherm (moet je wel chat met die persoon geopend zijn en niet in de lijstje met gesprekken of de nieuw gesprekcontactkeuzelijstje).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb een HTC One X....Dus android. Daarom vroeg ik het in dit topic.![]()
Via de computer had ik het bestandje inderdaad gevonden bij de whatsapp map. Maar op mijn telefoon zelf kan ik hem nergens meer vinden. Behalve in dat gesprek. En dat zou toch makkelijker moeten kunnen?Foto's komen wel gewoon meteen in de Gallery, zonder één of andere extra app.
En ik kan geen media knop vinden in het gesprek met die persoon. Alleen de knop om zelf een video of foto zelf te sturen, een opname te maken en een navigatie. Of ik zie er over heen op dit moment.
Technisch ben ik trouwens een behoorlijke kneusNiet te moeilijke woorden!
![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Is dat niet een bekend probleem bij de HTC one x? Waar HTC mee bezig is?
Bij mij niet. Ik zie daar alleen bekijk contact, voeg bij, bel, achtergrond. En onder het knopje meer: blokkeer, verwijder alle berichten, email dit gesprek, voeg snelknop toe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Knopje media vind je op de 3 geblokte ding onderin je scherm (moet je wel chat met die persoon geopend zijn en niet in de lijstje met gesprekken of de nieuw gesprekcontactkeuzelijstje).
Net ff getest, bij personen met wie je nooit fotos of videos hebt gestuurd of ontvangen staat media er idd niet bij. Best logisch toch, er valt geen media te laten zien want die zijn niet verstuurd of ontvangen. Selecteer dus iemand met wie je wel media hebt gedeeld, of als je dat nooit doet, het is leuk iemand een foto/video te sturen, en het is gratis nog ook (mits je voldoende databundel hebt natuurlijk of via WiFi zit)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zie daar alleen bekijk contact, voeg bij, bel, achtergrond. En onder het knopje meer: blokkeer, verwijder alle berichten, email dit gesprek, voeg snelknop toe.
Nee, dit is genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef skit het volgende:
Voor het buitenland betekent toch
Instellingen > mobiel netwerk > gegevens roaming > uit
Dan kom ik niet meer op internet en alleen WiFi of moet nog iets anders uitzetten?
De batterij is bij de One X niet te vervangen, de hele behuizing is unibody polycarbonaat zonder batterijklepjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef -J-D- het volgende:
Is hier iemand overgestapt van de HTC Sensation naar de One X?
Ben benieuwd naar de grootste verschillen in gebruik, los van de specs die ik zelf al gevonden heb
Is de Anker-batterij van de Sensation ook voor deze foon te gebruiken of is dat een ander formaat?
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera (app). Voor de rest is het hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef -J-D- het volgende:
Is hier iemand overgestapt van de HTC Sensation naar de One X?
Ben benieuwd naar de grootste verschillen in gebruik, los van de specs die ik zelf al gevonden heb
Is de Anker-batterij van de Sensation ook voor deze foon te gebruiken of is dat een ander formaat?
Thnx.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera(app). Voor de rest is het hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |