quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Mdrop het volgende:
Dit soort informatie?:
http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html
http://www.t-mobile.nl/za(...)bereik/dekkingskaart
http://www.coveragechecker.nl/
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef Ireyon het volgende:
M'n hoesje is binnen![]()
Na slechts 7 werkdagen, niet gek voor een pakketje uit de USA
Dat zou nu niet meer in mij opkomen, heb dat ding even in mijn handen gehad, maar ben nu zo gewend aan het grote en mooie scherm van de One X dat ik niet terug wil naar iets kleiners. Neemt niet weg dat ook voor de prestaties eigenlijk overkill zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is dat.
Vandaar het vraagteken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
De TT doet onder aan deze top telefoon, slechts een gedeelte heeft er last van en HTC kennende word het allemaal opgelost.
Faal TT dus weer.
Oke vreemd, heb nu al meermalen zowel via UPS als TNT en zakelijk en privé dingen uit de UK laten komen en die duren bij mij toch echt minstens 9 werkdagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef lekzzz het volgende:
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:26 schreef Ireyon het volgende:
Krijgen andere mensen die met een wpa2 verbinding willen verbinden, ook de melding dat ze verplicht een patroon of pin in moeten stellen om te ontgrendelen? En bij wep verbindingen kan ik alleen een wachtwoord intikken terwijl daar toch echt een username voor nodig is hier
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.
Mja als ik dat doe verbreekt-ie de verbinding dus gewoon. Heb er op m'n Desire met AOSP ICS ook geen last van gehad, dus de oplossing zou toch in de telefoon software moeten liggen, me dunkt. Al beveelt Susan van de Helpdesk dus ook aan dat ik het bij onze netwerkbeheerder ga navragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.
quote:
Welk advies verwacht je in een topic over de One X?quote:
Die iPhone 5 lijkt me echt geweldig, mooie specs, groot scherm, echt een aanrader dus.quote:
Ik heb hetzelfde als jij, vond wit wel wat, kreeg ook opmerking van mijn vriendin en zelfs een bevriende manager van een telecomwinkel of ik gay was of zo met gegrinnik erbij. Hij is toch niet roze of zo? Wie heeft bepaald dat wit alleen voor vrouwen is en vrouwen alle kleuren van de regenboog kunnen kiezen zonder voor pot te worden uitgemaakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef henk321123 het volgende:
Heb nu de One x, prachtig ding. Heb m in het wit, eerste reactie die ik kreeg was 'ben je gay ofzo?'. Ik vind dat wit juist wel mooi. Meeste telefoons vind ik het niks, maar bij deze heeft het wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop