Nee, een kankerkind.quote:
quote:
Ik haat haan niet hoor.. hij heeft gewoon wat sturing nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
TT change voorstel: "KLB SC en de Haan Haters."
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik haat haan niet hoor.. hij heeft gewoon wat sturing nodig.
Niks aantrekken hoor van al die oude mensenquote:
Klopt, de enige die lief is is frankiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks aantrekken hoor van al die oude mensen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Klopt, de enige die lief is is frankie
vind je niet, op DM hadden we een leuk gesprekquote:
Haat is ook wel een beetje hard ja. Dat zie ik nu ook in. En sowieso zou een naamtopic teveel eer zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef Zosk het volgende:
Nick-GizMo ik zal je wel een beetje missen hoor.
Zo doet hij tegen mij ook soms.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
vind je niet, op DM hadden we een leuk gesprek
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
vind je niet, op DM hadden we een leuk gesprek
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef mrazura het volgende:
Wat voor bier drinkt hij ook alweer heineken toch?
Klopt. naamtopic is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Haat is ook wel een beetje hard ja. Dat zie ik nu ook in. En sowieso zou een naamtopic teveel eer zijn eigenlijk.
achterbaks stuk strontquote:
quote:
Waarschijnlijk ja, geen idee. Bans worden niet besproken enzo dus ik hou verder me mondquote:
Ik ben al fucking oud gastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
achterbaks stuk stront
Beetje meelopen met die oude zakken hier
mietjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ja, geen idee. Bans worden niet besproken enzo dus ik hou verder me mond
Foeiquote:
RUSTIG AAN HE BATTIEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Zosk het volgende:
2NUTZ DOE GEWOON NORMAAL ALS JE TEGEN MEE PRAAT MET DIE KUT NOTEN VAN JE VIEZE HOER.
Je bent niet de enige die sturing nodig heeft.quote:
Neh..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef BobbyB het volgende:
Haan33 is Cher- maar dan mannelijk. ok gr gr
NEE DAT DOE JE GODVERDOMME NIET JIJ VIEZE..quote:
WIJO :S DIKKEN FRUSTRATIE WAS HEB IK GEDAAN DAN KAOLO MISSLIJKE AAP KERELquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Zosk het volgende:
2NUTZ DOE GEWOON NORMAAL ALS JE TEGEN MEE PRAAT MET DIE KUT NOTEN VAN JE VIEZE HOER.
LATEN WE HEM PAKKEN WE PRIKKEN HEM!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIJO :S DIKKEN FRUSTRATIE WAS HEB IK GEDAAN DAN KAOLO MISSLIJKE AAP KEREL
zoks is zo dun dat als je hem slaat hij jou prikt.quote:
WEL.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
NEE DAT DOE JE GODVERDOMME NIET JIJ VIEZE..
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zoks is zo dun dat als je hem slaat hij jou prikt.
PRAAT GEWOON NIET MEER MET ME OFZO :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIJO :S DIKKEN FRUSTRATIE WAS HEB IK GEDAAN DAN KAOLO MISSLIJKE AAP KEREL
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zoks is zo dun dat als je hem slaat hij jou prikt.
quote:
WAZMETJOU ;S;SSS;S;Squote:
ISGOED VUILE VUILAK MET JE HOFODquote:
Ik zeg je eerlijk dat spul is echt niet te zuipen. Nadat ik een topic van je gelezen had heb ik ook maar is zon blik in mijn boodschappenmandje gedaan, resultaat: ik heb het niet eens opgedronken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
had je mij maar in de op moeten zettenquote:
kanon weggegooid?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk dat spul is echt niet te zuipen. Nadat ik een topic van je gelezen had heb ik ook maar is zon blik in mijn boodschappenmandje gedaan, resultaat: ik heb het niet eens opgedronken.
hihihihih jaquote:
en die andere heb ik geen zin in moeite voor te doen met je "IK BEN EEN LEKKER WIJF"quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
Je hoort te nimmer bier weg te gooien, welke variant het ook mag zijn. Blasfemie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef mrazura het volgende:
[..]
Prullenbak is dan ook de plek waar die rotzooi thuishoort.
Je moet ook eerst een paar slokken nemen zodat je smaakpapillen ermee ophouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk dat spul is echt niet te zuipen. Nadat ik een topic van je gelezen had heb ik ook maar is zon blik in mijn boodschappenmandje gedaan, resultaat: ik heb het niet eens opgedronken.
Ja natuurlijk maar ik kan niet geloven dat er mensen zijn die denken van lekker genieten van wat kanonbier, want genieten doe je dus echt niet. Als je dronken wilt worden zijn er genoeg betere alternatieven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een paar slokken nemen zodat je smaakpapillen ermee ophouden.
Je moet het koud drinkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik kan niet geloven dat er mensen zijn die denken van lekker genieten van wat kanonbier, want genieten doe je dus echt niet. Als je dronken wilt worden zijn er genoeg betere alternatieven.
Was in roffa hé?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Die agente die die dronken man een paar keer een trap geeft. Maak d'r af. Vieze hoer.
Echt verkeerd vond ik het niet eens smaken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik kan niet geloven dat er mensen zijn die denken van lekker genieten van wat kanonbier, want genieten doe je dus echt niet. Als je dronken wilt worden zijn er genoeg betere alternatieven.
Ja als ik het gezien had was ik op dr afgerend. Zoiets kan je niet maken gewoon. Baggerwijf. Die baan is ze sowieso kwijt en die gaat nog veroordeeld worden ook.quote:
Stuur dat linkje nog es?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ik het gezien had was ik op dr afgerend. Zoiets kan je niet maken gewoon. Baggerwijf. Die baan is ze sowieso kwijt en die gaat nog veroordeeld worden ook.
Ik hou ook van jou Zoskquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef Zosk het volgende:
Nick-GizMo ik zal je wel een beetje missen hoor.
Sorryquote:
Sowieso vierdelen dat soort kanker mongolen die denken dat ze alles kunnen omdat ze bij de politie zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ik het gezien had was ik op dr afgerend. Zoiets kan je niet maken gewoon. Baggerwijf. Die baan is ze sowieso kwijt en die gaat nog veroordeeld worden ook.
Heldin.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pt-dronken-man.dhtml
quote:
Sorry hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pt-dronken-man.dhtml
Ja echt joh. Ik ben geen politiehater maar dit soort dingen maken me echt instaat om die skank op d'r bek te trappen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso vierdelen dat soort kanker mongolen die denken dat ze alles kunnen omdat ze bij de politie zitten.
Die collega niet lijkt me, die krijgt gewoon een waarschuwing en onbetaald verlof tijdens het onderzoek ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]De grap is dat die man geen eens wat terugdoet en zij hem blijft schoppen. Ja die is zeker weten haar baan kwijt, en haar collega ook.
Nee die kerel is ook gewoon z'n baan kwijt. Sowieso. Justice.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]De grap is dat die man geen eens wat terugdoet en zij hem blijft schoppen. Ja die is zeker weten haar baan kwijt, en haar collega ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |