LATEN WE HEM PAKKEN WE PRIKKEN HEM!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIJO :S DIKKEN FRUSTRATIE WAS HEB IK GEDAAN DAN KAOLO MISSLIJKE AAP KEREL
zoks is zo dun dat als je hem slaat hij jou prikt.quote:
WEL.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
NEE DAT DOE JE GODVERDOMME NIET JIJ VIEZE..
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zoks is zo dun dat als je hem slaat hij jou prikt.
PRAAT GEWOON NIET MEER MET ME OFZO :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WIJO :S DIKKEN FRUSTRATIE WAS HEB IK GEDAAN DAN KAOLO MISSLIJKE AAP KEREL
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zoks is zo dun dat als je hem slaat hij jou prikt.
quote:
WAZMETJOU ;S;SSS;S;Squote:
ISGOED VUILE VUILAK MET JE HOFODquote:
Ik zeg je eerlijk dat spul is echt niet te zuipen. Nadat ik een topic van je gelezen had heb ik ook maar is zon blik in mijn boodschappenmandje gedaan, resultaat: ik heb het niet eens opgedronken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
had je mij maar in de op moeten zettenquote:
kanon weggegooid?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk dat spul is echt niet te zuipen. Nadat ik een topic van je gelezen had heb ik ook maar is zon blik in mijn boodschappenmandje gedaan, resultaat: ik heb het niet eens opgedronken.
hihihihih jaquote:
en die andere heb ik geen zin in moeite voor te doen met je "IK BEN EEN LEKKER WIJF"quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA WAT EEN LEKKER WIJF BEN IK TOCH./.
Je hoort te nimmer bier weg te gooien, welke variant het ook mag zijn. Blasfemie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef mrazura het volgende:
[..]
Prullenbak is dan ook de plek waar die rotzooi thuishoort.
Je moet ook eerst een paar slokken nemen zodat je smaakpapillen ermee ophouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk dat spul is echt niet te zuipen. Nadat ik een topic van je gelezen had heb ik ook maar is zon blik in mijn boodschappenmandje gedaan, resultaat: ik heb het niet eens opgedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |