Ze zei gisteren al dat ik het eens moest proberen, nou sla ik zeker overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het goorste goedje op Aarde? Dat zijn gistextracten, dat vreet je toch niet?
Mijn opa at het wel es. En die is nu dood.
Dan zijn ze nog dicht...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Gekke vraag, maar waarom nagellak in de koelkast bewaren? Bedoel, in de winkel staan ze toch ook niet in de koeling?
Pics!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehehe gister mn externe harde schijf weer gevonden... zit echt te gieren om die fotos die erop staan... 5 jaar geleden, mijn god was wat ik slank!
picszzzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
5 jaar geleden, mijn god was wat ik slank!
Nooit culinair advies aannemen van iemand die nagellak en geamputeerde lichaamsdelen in de koelkast bewaart...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zei gisteren al dat ik het eens moest proberen, nou sla ik zeker over
moet ik ff selectief zoeken hoor... staan ook andere mensen op foto... dus momentquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit culinair advies aannemen van iemand die nagellak en geamputeerde lichaamsdelen in de koelkast bewaart...
Ja hoi, hoe is het vanochtend gegaan met jou? Je moest toch naar het ziekenhuis?quote:
Ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik ff selectief zoeken hoor... staan ook andere mensen op foto... dus moment
Ja moest bloedonderzoeken doen oa naar kankerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoi, hoe is het vanochtend gegaan met jou? Je moest toch naar het ziekenhuis?
Haha dat is sowieso al een paar stappen te verquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Note to self; nooit rode saus voor bij de loempia bij Miauw vragen...
Wat dan hè, wat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb wel al wat weggegooid
Nee, en dat gaat nu ook niet meer gebeurenquote:
Ben ik ook wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Gekke vraag, maar waarom nagellak in de koelkast bewaren?
Weet Joy niet alles over lakjes?quote:
Jawel, en die bewaard ze niet in de koelkast, DUS is het onzin om ze in de koelkast te gooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet Joy niet alles over lakjes?
Ik had verwacht dat je koelkast inmiddels al vol zou staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |