abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113100664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Weet jij wat er van te voren is gebeurd?
sorry maar lezen jullie wel wat ik typte?

nog 1x dan ter verduidelijking.

ik postte op wat ik weet van de situatie en dat is dat filmpje.
ik postte op wat ik weet van de situatie en dat is dat filmpje..
ervoor en erna geen idee... maar ..

zie jij gevaarzetting voor die agressieve agente die zo uit het niets trapt nadat die laten we hem dronkaard noemen met ze harses tegen het glas op loopt?
ik niet. hij gaat suf staan en thats it.

dus die trap is op dat moment ongepast.. whatever er vooraf ging.
de eventuele arrestant was rustig enn bood geen verzet. dan mag de politie geen geweld gebruiken.
pi_113100866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Weet jij wat er van te voren is gebeurd?
Wat boeit dat dan? Op het moment dat dat wijf schopt doet die man toch niks? En vlak ervoor ook niet..

Als ik dat zou doen zou ik opgepakt worden voor mishandeling. En zo zou het met haar ook moeten. Walgelijk machtsmisbruik. Dat wijf heeft thuis zeker niks te vertellen ofzo..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:51:45 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_113101089
Ik krijg de indruk dat er al een politiebusje/auto onderweg was dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan op dit korte fragment te zien is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 15:52:42 #54
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113101123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:42 schreef cyberbull het volgende:

[..]

sorry maar lezen jullie wel wat ik typte?

nog 1x dan ter verduidelijking.

ik postte op wat ik weet van de situatie en dat is dat filmpje.
ik postte op wat ik weet van de situatie en dat is dat filmpje..
ervoor en erna geen idee... maar ..

zie jij gevaarzetting voor die agressieve agente die zo uit het niets trapt nadat die laten we hem dronkaard noemen met ze harses tegen het glas op loopt?
ik niet. hij gaat suf staan en thats it.

dus die trap is op dat moment ongepast.. whatever er vooraf ging.
de eventuele arrestant was rustig enn bood geen verzet. dan mag de politie geen geweld gebruiken.
Je post alleen maar aannames. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:52:48 #55
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_113101127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef Green1 het volgende:

[..]

Wat boeit dat dan? Op het moment dat dat wijf schopt doet die man toch niks? En vlak ervoor ook niet..

Als ik dat zou doen zou ik opgepakt worden voor mishandeling. En zo zou het met haar ook moeten. Walgelijk machtsmisbruik. Dat wijf heeft thuis zeker niks te vertellen ofzo..
Iets zegt mij dat jij ook gewoon moeite hebt met een beetje hierarchie?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 15:53:08 #56
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113101144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef Green1 het volgende:

[..]

Als als als....
En aannames.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113101165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat jij ook gewoon moeite hebt met een beetje hierarchie?
Klopt. Ik hou op zijn zachtst gezegd niet zo van politie.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 15:54:08 #58
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113101195
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef Green1 het volgende:

[..]

Klopt. Ik hou op zijn zachtst gezegd niet zo van politie.
Goh, wat voorspelbaar. :')
pi_113101255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als als als....
En aannames.
Niks aannames. Dat zie je gewoon in dat filmpje. Als die vent eerder iets deed had ze toen moeten schoppen of moeten peppersprayen of whatever, en niet 6 seconden wachten..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 15:57:54 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113101350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:55 schreef Green1 het volgende:

[..]

Niks aannames. Dat zie je gewoon in dat filmpje. Als die vent eerder iets deed had ze toen moeten schoppen of moeten peppersprayen of whatever, en niet 6 seconden wachten..
Wel aannames omdat je bij god niet weet wat er van te voren allemaal heeft afgespeeld.
Maar aangezien je oogkleppen op hebt ga ik er voor de rest niet meer op in.
pi_113101367
ik heb geen problemen met de politie opzich maar wel als ik situaties zie die lijken alsof ze ONgepast geweld gebruiken dan wordt ik kwaad vanwege machtsmisbruik.

logisch toch..

en ik heb niet gereageerd op aannames netsplitter want nogmaals ik heb gereageerd op wat ik weet van de situatie en dat hebben we allemaal kunnen zien.

but i'll rest my case..

men weet het altijd beter hier op fok
tis dat de frontpage me nog enig plezier geeft anders had ik allang afscheid genomen van fok.

[ Bericht 20% gewijzigd door cyberbull op 19-06-2012 15:59:24 (modje rustig houden want stel je voor.) ]
pi_113101505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wel aannames omdat je bij god niet weet wat er van te voren allemaal heeft afgespeeld.
Maar aangezien je oogkleppen op hebt ga ik er voor de rest niet meer op in.
Prima.. Jij bent hier de gene met oogkleppen op.

Ze zijn bij wijze van spreken 6 seconden een peukje te roken, en dan loopt ze ineens op hem af en schopt ze hem. Het is geen gevecht, ze schreeuwen niet naar hem dat hij op de grond moet gaan liggen of iets.

Maar goed, ik heb oogkleppen op. Je hebt gelijk...
pi_113101525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik krijg de indruk dat er al een politiebusje/auto onderweg was dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan op dit korte fragment te zien is.
dan nog mag de politie GEPAST geweld gebruiken.
in een man zijn zaakie trappen is niet echt gepast geweld zoals ze dat leren op de politieschool hoor.....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 16:02:25 #64
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113101544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef Green1 het volgende:

[..]

Prima.. Jij bent hier de gene met oogkleppen op.

Ze zijn bij wijze van spreken 6 seconden een peukje te roken, en dan loopt ze ineens op hem af en schopt ze hem. Het is geen gevecht, ze schreeuwen niet naar hem dat hij op de grond moet gaan liggen of iets.

Maar goed, ik heb oogkleppen op. Je hebt gelijk...
schoppende "agente"
Je post hier zelf dat je alles behalve een fan bent van de politie. :')
Hoe kan je dan onbevooroordeeld naar zo'n filmpje kijken?
pi_113101652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

schoppende "agente"
Je post hier zelf dat je alles behalve een fan bent van de politie. :')
Hoe kan je dan onbevooroordeeld naar zo'n filmpje kijken?
Ben je zelf agent ofzo? Ga lekker snelheidsbekeuringen uitschrijven op de snelweg dan..

Wat valt er nu in jezus-naam bevooroordeeld te zijn aan een agent die iemand schopt zonder dat hij dreigt, en daarna op de grond zit en hem nog een aantal keer schopt?
pi_113101659
Ik weet niet wat ik nu opmerkelijker vind, dat mensen er blind vanuit gaan dat de politie per definitie fout is, of dat mensen er blind vanuit gaan dat de politie per definitie gelijk heeft.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 16:06:40 #67
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113101756
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ben je zelf agent ofzo? Ga lekker snelheidsbekeuringen uitschrijven op de snelweg dan..

Wat valt er nu in jezus-naam bevooroordeeld te zijn aan een agent die iemand schopt zonder dat hij dreigt, en daarna op de grond zit en hem nog een aantal keer schopt?
Lees eerst eens ff je eigen posts door voordat je rare uitspraken gaan doet. :')
Je zegt net zelf dat je een meer dan grote hekel hebt aan de politie.
Dan ben je bevooroordeeld. :W
pi_113101814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef Green1 het volgende:

[..]

dat dus! precies mijn punt.
baltrap = ongepast
natrappen op de grond terwijl er geenn verzet is = ongepast

naja t zal allemaal
pi_113101822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Lees eerst eens ff je eigen posts door voordat je rare uitspraken gaan doet. :')
Je zegt net zelf dat je een meer dan grote hekel hebt aan de politie.
Dan ben je bevooroordeeld. :W
Joh, je hebt gelijk! :W
pi_113101948
Misschien heeft die gast al een paar klappen geïncasseerd en is die daarna weer opgekrabbeld en dat die daarom zo staat te wankelen en niet omdat die dronken is?

Genoeg drugs waar je totaal niets meer door voelt als je er stijf van staat en dat het dus meer moeite kost om iemand neer te krijgen.

Heb een keer een verhaal gehoord van iemand die nadat die geraakt werd door 2 (!) taser guns nog niet neer ging, maar door bleef rennen. Uiteindelijk moest de politie hem nog een paar keer raken en ondersprayen met pepperspray voordat die neer ging.

Je weet gewoonweg niet wat eraan voorafgegaan is. Zolang je dat niet weet kun je er niet over oordelen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:15:43 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_113102123
Een beetje lastig dit. Ik weet niet hoe de man zich gedroeg voor dat de agente kwam. Het filmpje geeft niet het totaal beeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_113102290
Context is overigens het volgende: meneer lag te slapen in een portiek. Eerst reageerde hij niet op de politie en daarna agressief. Daarop is er uiteindelijk pepperspray gebruikt. Daarna begint het filmpje.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:35:12 #73
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_113102825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Context is overigens het volgende: meneer lag te slapen in een portiek. Eerst reageerde hij niet op de politie en daarna agressief. Daarop is er uiteindelijk pepperspray gebruikt. Daarna begint het filmpje.
Dan nog ongepast,de geweldsinstructie is hierin ook duidelijk, geweld dient direct te stoppen wanneer de aanleiding ervoor weg is.

De pepperspray is gebruikt, (verklaard mij de handen voor zijn ogen) en de persoon is niet langr weerbaar of toont tekenen van verzet -> ergo geweld dient direct te stoppen.
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:36:51 #74
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113102868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Weet jij 100% wat er eventueel van te voren allemaal heeft afgespeelt?
Kun jij iets noemen wat haar nu het recht geeft een weerloze man zo aan te pakken? :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:38:25 #75
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113102940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat hij mogelijk gedaan kan hebben, het gaat om wat hij gedaan heeft.
Dat. Weet. Je. Niet.

[..]

Als die kerel weigert mee te werken en niet gewoon op zijn buik gaat liggen, kan er gepaste dwang worden gebruikt.

Waarom wordt er hier altijd zo snel booeee geroepen als een agent eens optreedt, zonder de feiten te kennen?
Als die agente inderdaad zonder reden te ver gegaan is, mag ze wat mij betreft de rest van haar werkzame leven doorbrengen in de kelder van het lokale buurtlokaal om het archief aan processen-verbaal handmatig te digitaliseren.
Maar zonder de feiten te kennen valt dit weer in de categorie OMG MACHTWELLUSTELING KLASSUHJUSTIESIE JEWEETZZZ
Gepaste dwang inderdaad. Dat is niet een laveloze mafkees die op zn hurken zit knietjes geven.

Als je dat niet snapt kun je wellicht beter je favoriete series gaan bespreken, niets persoonlijks verder.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')