Sorry, Solid Haromnie ligt heel gevoelig enzo.quote:
quote:
Ik zal het echt nooooiit meer doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, Solid Haromnie ligt heel gevoelig enzo.
Had vroeger thuis ook een hele shrine ingericht enzo.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
maar nu zal ik het niet meer doen
is natuurlijk geen goede-muziek dump hier
maar de clip is zo briljant ik dacht die moeten jullie weer eens zien
ik die rodequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vond dat Chineesje van de Sugar Babes altijd zo lekker
Ik ben vorig jaar naar een We Love The 90's geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
Neeeeeeee?! Zie ik dat goed?! Vind jij dat (ook) leuk?!quote:
Paar jaar terug nog 2 Bros on the 4th Floor gezien en Dune, dat was ook vet. Oeh, dat chickie van Dune was ook zo knap trouwensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar een We Love The 90's geweest.
Zooooo leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neeeeeeee?! Zie ik dat goed?! Vind jij dat (ook) leuk?!
Dune komt volgende week in Den Bosch! Ik ben nog aan het twijfelen om te gaan met een vriendinnetjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paar jaar terug nog 2 Bros on the 4th Floor gezien en Dune, dat was ook vet. Oeh, dat chickie van Dune was ook zo knap trouwens
Kijk... Komt het toch nog goed met de muzieksmaakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]ik ben in oktober nog naar captain jack geweest
Op zijn begrafenis? Die was toch dood?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Eyy yo captain jackquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
Er is een "nieuwe" (kortom; een nepperd!)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op zijn begrafenis? Die was toch dood?
Ik wil ook terug naar de jaren 90quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar een We Love The 90's geweest.
Zooooo leuk![]()
![]()
Zaterdag 1 september: Nijmegenquote:
ja klopt..quote:
quote:
hahaha ja ik weet het maar ik bedoel echt terug naar die tijdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zaterdag 1 september: Nijmegen
http://www.welovethe90s.info/
Maaar....!
Zaterdag 22 september, Ahoy
http://www.back2the90s.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ken zelfs een liedje over een zekere user uit dit topic...Ik zag hem al aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn nick was toen gebaseerd op een ander liedje, haha."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oooo! Hahaha.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha ja ik weet het maar ik bedoel echt terug naar die tijd
waarom? die trainingspakken staan niemand hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha ja ik weet het maar ik bedoel echt terug naar die tijd
heb geen speakers op de werkplek in Eindhovenquote:
Ik had geen eens een aussiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? die trainingspakken staan niemand hoor!
Daar heb ik wel een idee voor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb geen speakers op de werkplek in Eindhoven
Ik heb die wel gehad, als basisschool-kindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had geen eens een aussie![]()
maar verder was dat gewoon een leuke tijd
Moment! Die vergt wat voorbereiding.quote:
Ik dat meisjequote:
gaat dit genant worden voor de (overigens leuke) collega die naast me zit?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moment! Die vergt wat voorbereiding.
Nee joh.... Zoiets zou ik toch nooit doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gaat dit genant worden voor de (overigens leuke) collega die naast me zit?
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had geen eens een aussie![]()
maar verder was dat gewoon een leuke tijd
Fijne reis!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben naar huis, het is weer mooi geweest voor vandaag.
modeflaters mag je begaan als je jong bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
ik wou wel maar mama vond het ordinair
tnx momde zoveelste keer dat je me behoed hebt van een mode flater
Dank u!quote:
nou ik ben mijn mama toch dankbaar hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
modeflaters mag je begaan als je jong bent
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
ik wou wel maar mama vond het ordinair
tnx momde zoveelste keer dat je me behoed hebt van een mode flater
dus ze zijn er wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben mijn mama toch dankbaar hoor
nu zijn er ook minder gênante fotos van mij
Jij mag dat hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, sorry, maar met al die blije jaren 90 muziek wil ik er ook eventjes wat intelligente hardcore/techno in gooien hoor
jaquote:
paradox!quote:
harcore/techno en intelligent kunnen niet in één zinquote:
Tsssss, ik voel me werkelijk beledigd. Ik snap dat je de gemiddelde gabber plaat niet intelligent kan noemen, maar er werden vroeger toch op zeker wel pareltjes gemaakt hoor. Probeer het zelf maar eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
harcore/techno en intelligent kunnen niet in één zin
Lieve schat, trek het je niet aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tsssss, ik voel me werkelijk beledigd. Ik snap dat je de gemiddelde gabber plaat niet intelligent kan noemen, maar er werden vroeger toch op zeker wel pareltjes gemaakt hoor. Probeer het zelf maar eens.
Nou, dat heb je gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wilde het wel graag even verdedigen hoor
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
er is er ergens 1 in zwemkledij
en een waar ik aan het snorkelen ben vanaf de boot genomen
ik ben net een dode walvis die naar boven is komen drijven
Ik heb nog steeds de foto van syl voor mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Thee! Ik ga eens even een bakje halen
is dat de hottie van deze SC?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de foto van syl voor me
wie dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je jaloers bent
Tijnbrein...quote:
Ik probeer gewoon even zelfverzekerd over te komen, schijnt aantrekkelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je jaloers bent
ow jeez komt die hier ook alquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jeez komt die hier ook al
wat een sc sloerie
jij was toch bezet? of is dat in een geval van een hottie niet meer zo relevant?quote:
uiteraardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij was toch bezet? of is dat in een geval van een hottie niet meer zo relevant?
Ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw in bed gelegen hoor, zolang die vent niet achter je staat voel je daar niks van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij was toch bezet? of is dat in een geval van een hottie niet meer zo relevant?
ik ben niet getrouwdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw in bed gelegen hoor, zolang die vent niet achter je staat voel je daar niks van.
dan heb je iets niet goed gedaan....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw in bed gelegen hoor, zolang die vent niet achter je staat voel je daar niks van.
Naja... Misschien overtreft Tijn haar vriend welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als ik de details ga vertellen wordt het weer zo vunzigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan heb je iets niet goed gedaan....
hell to the no!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja... Misschien overtreft Tijn haar vriend wel
moeten we het nog een keer herhalen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik de details ga vertellen wordt het weer zo vunzig
Laat ik het dan zo zeggen, het was mee van de beste seks in mijn leven en om heel eerlijk te zijn heb ik best wel spijt dat ik haar heb laten lopen. Maar goed, de situatie was toen een heel stuk anders dan nu.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moeten we het nog een keer herhalen?
Vunzig:![]()
Ranzig:(mits je dat PMed naar Tijn die kan dat wel waarderen)
Wat heb jij dat goed onthoudenquote:
ik heb een complete theewinkel hier op kantoor...en winterglow is op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat heb jij dat goed onthouden
Ik heb het liefst framboos, maar die kan je bijna niet krijgen...
Dus drink ik Winterglow (die heb jij toch ook..?), Mango, Meloen en Groene Thee Jasmijn
Heb je thuis geen theewinkel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb een complete theewinkel hier op kantoor...en winterglow is op.
Juist! Dat heb ik dus ook! Haha.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil altijd die blauwe bes maar die zit alleen in zo'n mixdoosje en die andere in het doosje lust ik niet
en die framboos is ook lekker ja maar ook niet echt te krijgen
groene thee vind ik viiieeees
ja dat heb ik dus met Southern Fruit.... die zit toch ook in datzelfde doosje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil altijd die blauwe bes maar die zit alleen in zo'n mixdoosje en die andere in het doosje lust ik niet
en die framboos is ook lekker ja maar ook niet echt te krijgen
groene thee vind ik viiieeees
oeh als ik weer eens in belgie ben ga ik zeker op pad!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist! Dat heb ik dus ook! Haha.
Vorige keer zag ik in België een grote doos met o.a. blauwe bes (voor jou!), framboos (voor mij!) en southern fruit (voor NaRRaToR)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |