Dit dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
ik wou wel maar mama vond het ordinair
tnx momde zoveelste keer dat je me behoed hebt van een mode flater
dus ze zijn er wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben mijn mama toch dankbaar hoor
nu zijn er ook minder gênante fotos van mij
Jij mag dat hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, sorry, maar met al die blije jaren 90 muziek wil ik er ook eventjes wat intelligente hardcore/techno in gooien hoor
jaquote:
paradox!quote:
harcore/techno en intelligent kunnen niet in één zinquote:
Tsssss, ik voel me werkelijk beledigd. Ik snap dat je de gemiddelde gabber plaat niet intelligent kan noemen, maar er werden vroeger toch op zeker wel pareltjes gemaakt hoor. Probeer het zelf maar eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
harcore/techno en intelligent kunnen niet in één zin
Lieve schat, trek het je niet aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tsssss, ik voel me werkelijk beledigd. Ik snap dat je de gemiddelde gabber plaat niet intelligent kan noemen, maar er werden vroeger toch op zeker wel pareltjes gemaakt hoor. Probeer het zelf maar eens.
Nou, dat heb je gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wilde het wel graag even verdedigen hoor
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
er is er ergens 1 in zwemkledij
en een waar ik aan het snorkelen ben vanaf de boot genomen
ik ben net een dode walvis die naar boven is komen drijven
Ik heb nog steeds de foto van syl voor mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Thee! Ik ga eens even een bakje halen
is dat de hottie van deze SC?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de foto van syl voor me
wie dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |