SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Tja, dan krijg je weer commentaar hè. Het wordt hier onderhand een Noord-Koreaans topic, geen viezigheid, geen dating, what's next...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, een van de foto's in je foboow god dat is te cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hield mijn stomme kat maar zo veel van mij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, een van de foto's in je foboja lief he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is nothing permanent except change.
Geen sexquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je weer commentaar hè. Het wordt hier onderhand een Noord-Koreaans topic, geen viezigheid, geen dating, what's next...
Het kan soms ook TE ver gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je weer commentaar hè. Het wordt hier onderhand een Noord-Koreaans topic, geen viezigheid, geen dating, what's next...
Hoe kom je daar nou weer bij danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mjah, dat is dan wel waar. Grens is soms moeilijk te zienquote:
Meeste zullen wss te hitsig worden als er bepaalde lichaamsdelen genoemd worden etc...quote:
Van mij wel, ik ben erg openmindedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar als ik het nou graag over fistfucken wil hebben, dat kan toch?
Kan er is een PM en DM functiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar als ik het nou graag over fistfucken wil hebben, dat kan toch?
Vunzigheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is een goede SC nou zonder vunzigheid
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef MsMessy het volgende:
Sex, drugs and gabberhouse, yeah Fokmeets for the win!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vunzigheid [ afbeelding ]
Ranzigheid [ afbeelding ]
Je hebt daar wel een punt iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |