Bied jij je anders aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
Geester je moet gewoon even je vinger in je anus stoppen dat voelt best wel hetzelfde als een vagina.
Brotip, niet aan je vinger likken want het smaakt niet hetzelfde als een vagijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
Geester je moet gewoon even je vinger in je anus stoppen dat voelt best wel hetzelfde als een vagina.
Mag ik mijn vinger in jouw anusje stoppen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
nee? WAAROM GELOOF JE ME FUCKING NIETquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Hahah je hebt op google "hoe voelt een vagina van binnen" opgezocht.![]()
Maagdenactie
En ook niet aan ruiken, het ruikt ook niet hetzelfde als een vagijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Brotip, niet aan je vinger likken want het smaakt niet hetzelfde als een vagijn.
Toen hadden we nog geen google. Wij deden dat toen via altavistaquote:
Ja en dat is ook mijn grote bezwaar tegen dit soort 'wetenschappen', de mens is geen robot die handelt naar een vast patroon, hoewel er tussen patiënten wel parallellen valt te ontdekken. Maar desondanks valt nooit te zeggen hoe een persoon reageert want iedereen maakt toch andere denkstappen; en dan laat ik externe factoren die kunnen meespelen nog buitenwegen. Hoewel psychologen en dergelijke wel kunnen helpen aan een bepaalde proces te genezen heb ik het toch nooit zo op deze mensen die hun vak wetenschap noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je de patiënt in een hokje gaat proberen te classificeren en met behulp van het aanreiken van de juiste 'oefeningen' dan wel denkstappen probeert te helpen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Brotip, niet aan je vinger likken want het smaakt niet hetzelfde als een vagijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nee? WAAROM GELOOF JE ME FUCKING NIET
spannendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen google. Wij deden dat toen via altavista
D'aww.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd, dus ik weet niet wat je nu praat
Dat vraag jij je nu nog af?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nee? WAAROM GELOOF JE ME FUCKING NIET
ja, jij ook toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen die geen maagd meer zijn hebben dus iemand in hun kont gehad?
Ik heb zo'n vermoeden dat hij iedereen behoorlijk aan het trollen is.quote:
Niet alleen in mijn kont.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen die geen maagd meer zijn hebben dus iemand in hun kont gehad?
Hij ons?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij iedereen behoorlijk aan het trollen is.
Grote kans, maar blijft mooiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |