Bied jij je anders aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
Geester je moet gewoon even je vinger in je anus stoppen dat voelt best wel hetzelfde als een vagina.
Brotip, niet aan je vinger likken want het smaakt niet hetzelfde als een vagijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
Geester je moet gewoon even je vinger in je anus stoppen dat voelt best wel hetzelfde als een vagina.
Mag ik mijn vinger in jouw anusje stoppen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
nee? WAAROM GELOOF JE ME FUCKING NIETquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Hahah je hebt op google "hoe voelt een vagina van binnen" opgezocht.![]()
Maagdenactie
En ook niet aan ruiken, het ruikt ook niet hetzelfde als een vagijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Brotip, niet aan je vinger likken want het smaakt niet hetzelfde als een vagijn.
Toen hadden we nog geen google. Wij deden dat toen via altavistaquote:
Ja en dat is ook mijn grote bezwaar tegen dit soort 'wetenschappen', de mens is geen robot die handelt naar een vast patroon, hoewel er tussen patiënten wel parallellen valt te ontdekken. Maar desondanks valt nooit te zeggen hoe een persoon reageert want iedereen maakt toch andere denkstappen; en dan laat ik externe factoren die kunnen meespelen nog buitenwegen. Hoewel psychologen en dergelijke wel kunnen helpen aan een bepaalde proces te genezen heb ik het toch nooit zo op deze mensen die hun vak wetenschap noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je de patiënt in een hokje gaat proberen te classificeren en met behulp van het aanreiken van de juiste 'oefeningen' dan wel denkstappen probeert te helpen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Brotip, niet aan je vinger likken want het smaakt niet hetzelfde als een vagijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nee? WAAROM GELOOF JE ME FUCKING NIET
spannendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen google. Wij deden dat toen via altavista
D'aww.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd, dus ik weet niet wat je nu praat
Dat vraag jij je nu nog af?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nee? WAAROM GELOOF JE ME FUCKING NIET
ja, jij ook toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen die geen maagd meer zijn hebben dus iemand in hun kont gehad?
Ik heb zo'n vermoeden dat hij iedereen behoorlijk aan het trollen is.quote:
Niet alleen in mijn kont.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef sinepedraap het volgende:
Mannen die geen maagd meer zijn hebben dus iemand in hun kont gehad?
Hij ons?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij iedereen behoorlijk aan het trollen is.
Grote kans, maar blijft mooiquote:
Ik laat jou zien.. dat ik zo ervaren ben als een 60 jaar oude schipper die een roeibootje aanlegt aan de kade.quote:
Ja. In een berg topics speelt hij het onderwerp steeds weer daarop. Vervolgens reageren jullie daarop en komt hij met zulke fanatieke/rare uitspraken waar je haast op moet reageren. Als hij het echt zo vervelend vindt zo hij niet steeds dat onderwerp weer aankaarten.quote:
Net als in candystripers 18 iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Geester het volgende:
Teder zoenen.. beetje dittum beetje dattum en dan KLETS..
Dat doet hij niet eens zelf, elke keer beginnen anderen erover.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja. In een berg topics speelt hij het onderwerp steeds weer daarop. Vervolgens reageren jullie daarop en komt hij met zulke fanatieke/rare uitspraken waar je haast op moet reageren. Als hij het echt zo vervelend vindt zo hij niet steeds dat onderwerp weer aankaarten.
Combinatie tussen Calimero, de Hulk en Bud van Married with Children.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet denken aan Rikkerd van New Kids. "Heb keiveel geneukt hoor!"
O, nou ja, ik vind toch dat hij er wel erg graag op in gaat om het tegendeel te bewijzen. Ik vermoed dat hij lekker trollt, want als je serieus aan hem vraagt waarom hij een neuk geeft gaat hij er niet op in. Hij speelt wel heel erg graag in op mensen die hem maagd noemen. Daarom vermoed ik dat het een troll is. Wel een leuke, dat zonder twijfel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doet hij niet eens zelf, elke keer beginnen anderen erover.
Calimeroquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Combinatie tussen Calimero, de Hulk en Bud van Married with Children.
Ach ja, het vrolijkt de boel hier een beetje op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
O, nou ja, ik vind toch dat hij er wel erg graag op in gaat om het tegendeel te bewijzen. Ik vermoed dat hij lekker trollt, want als je serieus aan hem vraagt waarom hij een neuk geeft gaat hij er niet op in. Hij speelt wel heel erg graag in op mensen die hem maagd noemen. Daarom vermoed ik dat het een troll is. Wel een leuke, dat zonder twijfel.
WEL Ik ga dr fucking op in omdat t gewoon een principiele kwestie is van een FUCKING hoog niveau ja.. t gaat verdomme om integriteit en vertrouwen wat ten zeerste geschaad ISquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
O, nou ja, ik vind toch dat hij er wel erg graag op in gaat om het tegendeel te bewijzen. Ik vermoed dat hij lekker trollt, want als je serieus aan hem vraagt waarom hij een neuk geeft gaat hij er niet op in. Hij speelt wel heel erg graag in op mensen die hem maagd noemen. Daarom vermoed ik dat het een troll is. Wel een leuke, dat zonder twijfel.
Principe kwestie? Het is een anoniem onlineforum man. Jezus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Geester het volgende:
[..]
WEL Ik ga dr fucking op in omdat t gewoon een principiele kwestie is van een FUCKING hoog niveau ja.. t gaat verdomme om integriteit en vertrouwen wat ten zeerste geschaad IS
Nee, dat is het niet mijn beste..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Principe kwestie? Het is een anoniem onlineforum man. Jezus.
Leuke woordkeuze wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Geester het volgende:
[..]
WEL Ik ga dr fucking op in omdat t gewoon een principiele kwestie is van een FUCKING hoog niveau ja.. t gaat verdomme om integriteit en vertrouwen wat ten zeerste geschaad IS
Jij roept nu maagd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Alborz het volgende:
9/10 mensen die hier 'maagd' roepen zijn het zelf.
dit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Alborz het volgende:
of zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:55 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht. Een psychiator hoort gewoon zo iemand te zijn:
[ afbeelding ]
Jouw tijd komt ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Alborz het volgende:
Ghehe.quote:
Zelfs als ik dat zou zijn zou ik dat toch kunnen roepen? Net alsof het kunst is om een penis in je grotje te krijgen, kreeg er net nog 1 aangeboden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Alborz het volgende:
"ik voel mij verbonden met Geester door onze lak aan seksualiteit en dus moet ik voor hem opkomen"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef Alborz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |