Ik ga een andere partij daarom ook belasten met mijn stem op 12 september, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef polderturk het volgende:
Iedereen die denkt dat VVD voor de hardwerkende burgers is zou onderhand wakker moeten worden van de koude douche. Het belasten van de reiskosten was een idee van de VVD.
Mijn stem gaat ook ZEKER niet naar de verraders van de Kunduz coalitie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik ga een andere partij daarom ook belasten met mijn stem op 12 september, gewoon omdat het kan.
Ik betaal nl. liever mee aan de uitkering van een hulpbehoevende medemens dan aan de rechtse dure hobby's van omhoog gevallen nep liberalen.
Yep.... Rutte heeft niets met de hard werkende PRODUCTIEVE medemens, Rutte is er voor het bail out kapitaal en de overige elite.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hardwerkende burgers, daar bedoelt de VVD mee, de baron en jonckheer op hun landgoed in Wassenaar en de bankdirecteur die lekker uit de staatsruif vreet, nu banken gesteund en zwaar gesubsidieerd worden door de overheid.
Niet de bouwvakker die om 6 uur 's ochtends uit zijn bed moet, die kan beter SP stemmen, want die wordt hard anaal genaaid door Rutte en JanKeesdeKontknager.
Neuh. Voor kinderachtige dingen ga ik wel naar de Intertoys.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom Piratenpartij of Dierenpartij stemmen toch?
Point taken... mijn inziens hebben ook die partijen aangetoond weinig tot geen innovatieve en creatieve oplossingen te kunnen aandragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mijn stem gaat ook ZEKER niet naar de verraders van de Kunduz coalitie.
Ik hou niet van dieren en de piratenpartij beschermt het eigendom van burgers onvoldoende.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom Piratenpartij of Dierenpartij stemmen toch?
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh. Voor kinderachtige dingen ga ik wel naar de Intertoys.
Vegetariër? Ik ben gek op dieren, gekookt, gebakken, gegrild, gestoofd en soms zijn ze tijden hun leven ook nog eens heel aaibaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
Ik hou niet van dieren en de piratenpartij beschermt het eigendom van burgers onvoldoende.
Ik ben gek op lekkere dieren jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Vegetariër? Ik ben gek op dieren, gekookt, gebakken, gegrild, gestoofd en soms zijn ze tijden hun leven ook nog eens heel aaibaar
Een persoon die net boven de grens verdient wordt gedwongen in de privesector te huren en als hij ook nog eens reiskosten vergoeding ontvangt wordt hij dubbel gepakt. Om te kotsen gewoon. Ze vegen hun kont af met de harde werkers.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Point taken... mijn inziens hebben ook die partijen aangetoond weinig tot geen innovatieve en creatieve oplossingen te kunnen aandragen.
De Piratenpartij komt op voor jouw recht op vrij internet. De Piratenpartij beschermt jou tegen een overheid die jou altijd en overal wil bespieden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou niet van dieren en de piratenpartij beschermt het eigendom van burgers onvoldoende.
Politici zijn ook niet in staat om de werkelijke wereldse problemen op te lossen, politici zijn er om culturele en maatschappelijke verschillen in balans te brengen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef polderturk het volgende:
Een persoon die net boven de grens verdient wordt gedwongen in de privesector te huren en als hij ook nog eens reiskosten vergoeding ontvangt wordt hij dubbel gepakt. Om te kotsen gewoon. Ze vegen hun kont af met de harde werkers.
Dat is prima. Maar ik heb meer belangen dan alleen een vrij internet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
De Piratenpartij komt op voor jouw recht op vrij internet. De Piratenpartij beschermt jou tegen een overheid die jou altijd en overal wil bespieden.
Serieus, Erik?quote:Wat is het hypocriete element?
Niet zo he, over de VKZ-mods.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo’n fan van levende poepmachines.
Koos, dat slotje was voor jouquote:
De Piratenpartij is een zielig hoopje bij elkaar geraapte nerds zonder idee hoe ze iets gedaan moeten krijgen. Ik heb net zoveel medelijden met hun zielige kieslijst als hun achterban.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
De Piratenpartij komt op voor jouw recht op vrij internet. De Piratenpartij beschermt jou tegen een overheid die jou altijd en overal wil bespieden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Yep.... Rutte heeft niets met de hard werkende PRODUCTIEVE medemens, Rutte is er voor het bail out kapitaal en de overige elite.
Voor wie ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Piratenpartij wil overigens het internet zoals het nu functioneert behouden, ook wel een belangrijk onderwerp,
Dit idee heb ik altijd bij de VVD gehad..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Piratenpartij is een zielig hoopje bij elkaar geraapte nerds zonder idee hoe ze iets gedaan moeten krijgen. Ik heb net zoveel medelijden met hun zielige kieslijst als hun achterban.
Tijd om het bij te stellen dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit idee heb ik altijd bij de VVD gehad..
Die tijd is al lang voorbij. Mits VVD komende jaren weer liberaal gaat worden (HRA aanpakken, sociale zekerheid, zorg omgooien) kunnen ze mijn stem weer krijgen. Maar als het bij populistisch geneuzel blijft wat constructief niks oplost (miljarden bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking) blijf ik er ver vandaan.quote:
En stem je zeker SPquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die tijd is al lang voorbij. Mits VVD komende jaren weer liberaal gaat worden (HRA aanpakken, sociale zekerheid, zorg omgooien) kunnen ze mijn stem weer krijgen. Maar als het bij populistisch geneuzel blijft wat constructief niks oplost (miljarden bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking) blijf ik er ver vandaan.
Nee SP is lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |