quote:
Daar ging het niet over, ik houd gewoon niet van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, maar ze is toch al bekend dus waarom zou ze het niet doen
Jij vingerde toch crack inde macdonalds?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, ik houd gewoon niet van dat soort mensen.
Kan wel idd jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja of ze geven gewoon hun mening dat ze die persoon echt niet mooi vinden. Kan toch.
Ja dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vingerde toch crack inde macdonalds?
Kom dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Loop je nou stoer te doen met je rotte bakkes.
Erg oppervlakkig dit, Grid. Anderen vinden haar mooi, dus heb jij haar ook mooi te vinden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet als het onbekende vrouwen zijn, maar als ze toch al bekend is doet ze gewoon haar werk maar in dit geval voor Polen of whateverquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wejooww wejoowwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Loop je nou stoer te doen met je rotte bakkes.
Sorry :$ waarschynlijk te underground enzo ;squote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Erg oppervlakkig dit, Grid. Anderen vinden haar mooi, dus heb jij haar ook mooi te vinden.
Tevens is dit dus precies wat ik bedoelde. Punt bewezen.
Dat heb ik in ieder geval niet gezegd en ook zeker niet zo laten klinkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Erg oppervlakkig dit, Grid. Anderen vinden haar mooi, dus heb jij haar ook mooi te vinden.
DAG SCHATJUHquote:
just sayinquote:
Hashbrownies.quote:
Zou het niet weten, was voor mij alleen een gerucht. Ik weet van niks. Newbie alles.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en ben ik nog bij haar in wat voor manier van een relatie dan ook?
quote:
Ik krijg sinds maandag reclame voor een wijnboer.. en die sluit de reclame af met prettig weekend.quote:
Begin maar eens aan die macaroniquote:
Gall & Gall is dat toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg sinds maandag reclame voor een wijnboer.. en die sluit de reclame af met prettig weekend.
Ja, prettig weekend op maandag.
Die zijn lekkerquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het wel een perfecte plek om aan haar hamburger te zitten hoor Stefan!
O jaquote:
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg sinds maandag reclame voor een wijnboer.. en die sluit de reclame af met prettig weekend.
Ja, prettig weekend op maandag.
Correct.quote:
Sorry ik wilde gewoon een flauw grapje maken, ik weet er verder niets van en hou me er buitenquote:
Prettig weekend op dinsdagquote:
Wil je haar weg hebben ofzo?quote:
Nee?quote:
Nee, dat is te vroeg.quote:
Aandachtsgeile mensen niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, jij bent de haterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel lullig zo inderdaad. Kan ik me er nog onderuit praten?
Genoeg aantrekkelijke jonge mannen in deze sc :$quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Aandachtsgeile mensen niet?dus je bent gay?
Ja, dat was mijn punt ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |