Wat een nonsense.quote:
Had ik die kans maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus?
Dan kan die van 2Nutz er ook wel bij.![]()
blockquote:
Over dat soort dingen maak je je alleen zorgen als je kleine piemel hebt ok gr grquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die heeft mega veel penis in haar gehad.
Stel dat ze gaan vergelijken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over dat soort dingen maak je je alleen zorgen als je kleine piemel hebt ok gr gr
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die heeft mega veel penis in haar gehad.
Waarom niet? dacht dat jij wel hetero was. Stel me eens voor aan haarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb ik wel maar die bitches doen me niks nikkuh
Oh.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over dat soort dingen maak je je alleen zorgen als je kleine piemel hebt ok gr gr
Ik doelde er meer op dat je dan zo'n uitgewoonde grot betreed en haar ook van links naar rechts kan neuken als het warequote:
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je dan zo'n uitgewoonde grot betreed en daar ook van links naar rechts kan neuken als het ware
Wat insinueer je hier nou weer mee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind altijd mooi, gasten zonder vriendin of MET vriendin die op een ogre lijkt en dan echt 'lekkere' vrouwen of mooie vrouwen maar aanduiden met een 'meh' of 'gadver'.
Ik weet, over smaak valt niet te twisten maar het komt zo dom over... ik moet altijd lachen
Dat is entertainment.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind altijd mooi, gasten zonder vriendin of MET vriendin die op een ogre lijkt en dan echt 'lekkere' vrouwen of mooie vrouwen maar aanduiden met een 'meh' of 'gadver'.
Ik weet, over smaak valt niet te twisten maar het komt zo dom over... ik moet altijd lachen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk hoe ze staat te poseren, kk smerig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Die kunnen ze toch niet krijgen, dus maar zeggen dat ze ugly zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
HEY GEEF MIJ ZAAD IN MIJN UITGEWOONDE KANKERKUTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kijk hoe ze staat te poseren, kk smerig.
Who cares man, doet ze toch niet als je haar mag nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kijk hoe ze staat te poseren, kk smerig.
echt hé nasty skank met botox bakkes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY GEEF MIJ ZAAD IN MIJN UITGEWOONDE KANKERKUT
Ik insemineer niks jungequote:
Denk ik ook vaak.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die kunnen ze toch niet krijgen, dus maar zeggen dat ze ugly zijn
Waarom zou je je pik in iemand willen steken die je niet mooi vind?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Who cares man, doet ze toch niet als je haar mag nemen.
Ik zal zorgen dat ze permanent scheten laatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Who cares man, doet ze toch niet als je haar mag nemen.
Ja of ze geven gewoon hun mening dat ze die persoon echt niet mooi vinden. Kan toch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die kunnen ze toch niet krijgen, dus maar zeggen dat ze ugly zijn
Ik doelde op het poseren, natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou je je pik in iemand willen steken die je niet mooi vind?
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ze permanent scheten laat
Zij straalt gewoon geil en seks uit. Charlize Theron is mooi, dit mens is gewoon kkgeil :Squote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou je je pik in iemand willen steken die je niet mooi vind?
Zij vraagt gewoon om zaad, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij straalt gewoon geil en seks uit. Charlize Theron is mooi, dit mens is gewoon kkgeil :S
Iemand die zo overdreven gaat poseren zonder BH staat daar echt niet voor iemand anders, geilen op aandacht is haar doel. Wetend dat overal over de wereld mannen die van neppe vrouwen houden aan haar denken tijdens het masturberen.quote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iemand die zo overdreven gaat poseren zonder BH staat daar echt niet voor iemand anders, geilen op aandacht is haar doel. Wetend dat overal over de wereld mannen die van neppe vrouwen houden aan haar denken tijdens het masturberen.
Niks aan toe te voegen. Kan niks anders doen dan geven.quote:
Haha, maar ze is toch al bekend dus waarom zou ze het niet doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iemand die zo overdreven gaat poseren zonder BH staat daar echt niet voor iemand anders, geilen op aandacht is haar doel. Wetend dat overal over de wereld mannen die van neppe vrouwen houden aan haar denken tijdens het masturberen.
quote:
Hahaha, deze man weetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Kan niks anders doen dan geven.
OFFFFF
Zaad opje handen en dan haar hele lichaam insmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |