Mss iets voor jou?quote:Voor degene die slimpie gebruiken ik heb hier de c1000 folder en daar staan waarempel slimpie waterijsjes in ....10 stuks voor een euro ....en nog in de smaken :sinasappel,citroen,aardbei en cola....Ik ben benieuwd ga vandaag nog kijken....
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef Vicky het volgende:
oeeehhhh.. Ik ga eens kijken bij de C1000. Thnx BE!
Ik verdwaal altijd in zoetermeer...
Ik woon in het leuke Rijswijkzou wel weer in Delft willen wonen, maar mijn man liever niet..
haagse.. maar ik woon in rijswijkquote:
hmm.. volgens mij bestaa je toch voor 70 % uit water?? :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef BananaPancake het volgende:
Ik hockey in Voorschoten en dat is inderdaad een leuke optie voor tussen Den Haag en Amsterdam!
Vandaag ging ik met een vriendinnetje op zo´n weegschaal staan in de sportschool waar al je waarden uit komen rollen. Zij is echt zo´n mager ding, dat nog nooit een dag in haar leven gezond heeft gegeten, maar toch helemaal niks aankomt. Misschien had ik het dan ook niet met haar moeten doen, maarja ik ben het eigenlijk na 9 jaar vriendschap wel gewend![]()
Ik vond het vooral vervelend dat zij ging lopen zeuren dat ze een metabolische leeftijd van 14 had, terwijl die van mij 36 was!(ik ben 21)
verder:
gewicht 82.8
vetpercentage: 34.6 (is iets te hoog, dus valt best mee)
vetmassa: 28.6 kg
Spiermassa: 51.5 kg
Lichaamsvocht: 47.1 % (dit leek mij echt heel veel, maar weet niet wat normaal is)
Wel fijn om soort extra waarden te weten dan slechts m`n gewicht aangezien ik nu ook veel met gewichten bezig ben. Zo kan ik toch kijken of ik vet kwijtraak als ik niet heel hard afvaléén keer in de maand ff meten dus
Botmassa is 2,7 kg staat er.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. volgens mij bestaa je toch voor 70 % uit water?? :p
en.. waar zit die 1.7 kg (82.8 - 28.6-51.5) dan in??
Ik vind Vinexwijken juist helemaal topquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil niets liever dan een huis van max 40 jaar oud. Ik woon nu 13 jaar in oude huizen en ik word er stapelgek van. Alles zit brak in elkaar, overal scheve hoekjes, veel meer stof, etc, etc.
Maar echt zo'n vinex wijk vind ik ook weer niet zo gezellig, dat is wel waar. Gewoon een leuke jaren 80 wijk met voldoende parkeerplaatsen en groen.
het huis van mijn ouders komt uit 1881quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind Vinexwijken juist helemaal top
Mijn vriend gaat binnenkort waarschijnlijk in Leidsche Rijn wonen (Utrecht) en dat ziet er allemaal heel modern en mooi uit
Ik vind trouwens oude huizen ook mooi, maar dan wel écht oud en niet van die jaren 70 woningen
Wauwieequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het huis van mijn ouders komt uit 1881
ik "naast"de boogaardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef Vicky het volgende:
Zo svhattig BE!
Waar Barreltje? Ik oude centrum
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn ex en ik hebben hier gewoond:
[ afbeelding ]
Die links naast de poort.
[ afbeelding ]
Helaas moesten we het verkopen toen we uit elkaar gingen.
Is een hofje uit 1600. Wij woonden in 2 van de oorspronkelijke hofjeswoningen die samen getrokken waren tot eentje.
Vinexwijken mag je pas leuk gaan vinden als je snel met kind geschopt wil worden en dan nog nie;(quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind Vinexwijken juist helemaal top
Mijn vriend gaat binnenkort waarschijnlijk in Leidsche Rijn wonen (Utrecht) en dat ziet er allemaal heel modern en mooi uit
Ik vind trouwens oude huizen ook mooi, maar dan wel écht oud en niet van die jaren 70 woningen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn ex en ik hebben hier gewoond:
[ afbeelding ]
Die links naast de poort.
[ afbeelding ]
Helaas moesten we het verkopen toen we uit elkaar gingen.
Is een hofje uit 1600. Wij woonden in 2 van de oorspronkelijke hofjeswoningen die samen getrokken waren tot eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |