ow jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In ICT is altijd wel wat te vinden, het punt is dat ik iets zoek als applicatiebeheerder/ontwerper/informatie analist, en geen ontwikkel- of programmeer-functies. En die bellen me de hele tijd op
ik denk dat dit dan een prima topic voor je is.... dan kom je nog eens ergensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owik dacht dichter bij
kun je wel weer zien dat ik nooit ergens kom
Yupquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nieuwe contacten maken....geen mandates
Hehe, maakt niet uit. Of misschien dacht je dat ik in een andere stad woonde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owik dacht dichter bij
jeetje wat ben jij picky! contact is contactquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kluizenaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owik dacht dichter bij
Ooo oke. Wel vrouwdates?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Komt ook goed, weet ik zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jammer
nou succes in ieder geval!
HELL YES!quote:
Geen fotoshoot meer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
begint met een R?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, maakt niet uit. Of misschien dacht je dat ik in een andere stad woonde?
40 minuten blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt ook goed, weet ik zeker
Woon je echt dicht bij auto?
je hebt wel de vetste UIquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:46 schreef Kper_Norci het volgende:
HALLO ALLEMAAL, NIEUWE CHICKS HIERO, IK BEN DE KNAPSTE USER UIT DIT TOPIC JE WEET
Brabant?quote:
quote:
grijp je kans el_thijs... hoewel twee sloebers zonder baan is ook niet echt een succes denk ikquote:
Ego boost +100.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat weet ik. dank je voor de bevestiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |