ja prima, maar aangezien hij overal in nederland kan wonen ga ik echt niet naar haarlem fietsen of zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet zeuren... fietsen is goed voor de lijn & conditie
echter er was niets vooraf afgesproken... ik voel me bedonderd....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Meer een double date...
Verb 1. double-date - go out on a date with a partner and another couple
gejat natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Echt wtf hoe kom jij aan een pc met internet...
Nou waar woon je meid...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja prima, maar aangezien hij overal in nederland kan wonen ga ik echt niet naar haarlem fietsen of zo
We zullen het zien, hier helpen er een paar ook mee. En hoewel nog niets concreets vind ik dat toch wel fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja dat zou netjes zijn maar mijn ervaring is ondertussen: werkgevers denken (terecht) vooral aan hun eigen bedrijf
maar goed, ik hoop het wel voor je natuurlijk
Zullen we een klacht indienen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
echter er was niets vooraf afgesproken... ik voel me bedonderd....
Het bedrijf gaat altijd voor... liever iemand ontslaan dan je hele bedrijf moeten opdoeken en zelf ook geen vreten meer hebben!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zullen het zien, hier helpen er een paar ook mee. En hoewel nog niets concreets vind ik dat toch wel fijn
En je hebt gelijk, zo gaat het en vooral nu. Ik ben erg benieuwd in ieder geval.
in de buurt van automaticquote:
is er veel werk in je sector?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zullen het zien, hier helpen er een paar ook mee. En hoewel nog niets concreets vind ik dat toch wel fijn
En je hebt gelijk, zo gaat het en vooral nu. Ik ben erg benieuwd in ieder geval.
Dus ik kan 2 meiden in 1 beurt doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de buurt van automatic
and I'm not narrowing it down more
Nou... Zo dicht ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de buurt van automatic
and I'm not narrowing it down more
neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:41 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dus ik kan 2 meiden in 1 beurt doen?
ben je verhuist?quote:
kan ik nog gebruik maken van een opt-out? dit is niet waarvoor ik me gemeld heb in dit topic....quote:
Nee... Maar jouw stad is +/- 40min met de auto hoorquote:
nee ik twijfel aan je kansenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dat kan ik wel! Twijfel jij aan mijn kwaliteiten?
Waar heb jij je dan voor aangemeld?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kan ik nog gebruik maken van een opt-out? dit is niet waarvoor ik me gemeld heb in dit topic....
In ICT is altijd wel wat te vinden, het punt is dat ik iets zoek als applicatiebeheerder/ontwerper/informatie analist, en geen ontwikkel- of programmeer-functies. En die bellen me de hele tijd opquote:
nieuwe contacten maken....geen mandatesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar heb jij je dan voor aangemeld?
owquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Maar jouw stad is +/- 40min met de auto hoor
Slim to nonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |