Dat is heul niet waarquote:
nou er zitten er anders een aantal bijquote:
Dit. Keer een dildo cadeau gegeven aan een vriendin van ons. Ieh bah, zeiden alle dames die binnenkwamen, toen ze dat ding op tafel zagen staan. Maar wel allemaal ff aanraken enzo. Ik zei toen ik ga zo'n ding thuis op de vensterbank zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen altijd jakkie bahhh maar zelf zijn het de smerigste ransbakken die er rond lopen.
Ergens een grens trekken dan maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nou er zitten er anders een aantal bijwordt met de dag erger
Maak je wel een puntquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit. Keer een dildo cadeau gegeven aan een vriendin van ons. Ieh bah, zeiden alle dames die binnenkwamen, toen ze dat ding op tafel zagen staan. Maar wel allemaal ff aanraken enzo. Ik zei toen ik ga zo'n ding thuis op de vensterbank zetten.
Zo zijn ze allemaal... Jakkie zeggen maar onder tussen wat er in die koppies omgaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit. Keer een dildo cadeau gegeven aan een vriendin van ons. Ieh bah, zeiden alle dames die binnenkwamen, toen ze dat ding op tafel zagen staan. Maar wel allemaal ff aanraken enzo. Ik zei toen ik ga zo'n ding thuis op de vensterbank zetten.
Meenemen naar de meetquote:
Ik heb hem niet op FBquote:
Mag je foto ontheffing aanvragen?quote:
FaceBook?quote:
Tuurlijkquote:
Jeeeejquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TuurlijkEn sowieso zet ik die foto's niet online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |