owquote:
gatverquote:
W. T. F.quote:
Zal je in de gaten houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:
oeps....afspraak vergeten....even vlug naar eindhoven racen
Zoiets denk ik... je kan nooit veilig genoeg zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dit een kruising tussen safe sex en bukakke?
Safe Bukkake. Gat in de markt zou ik zeggen. Eerst allemaal je condoom volspuiten en dan naar de dame in kwestie smijtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dit een kruising tussen safe sex en bukakke?
Neuken in een bunker, da's pas veilig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zoiets denk ik... je kan nooit veilig genoeg zijn...
Ligt eraan of de bunker niet vol gas zit...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Neuken in een bunker, da's pas veilig.
Moet je niet zo ruften.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ligt eraan of de bunker niet vol gas zit...
Ja, dit is wel even heel ergquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
jezus er posten hier wel iets te veel mannen
al die ranzigheid en zo
Awwwquote:
quote:
Sorry!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Ik krijg nu een foto van sylvesterrr!
Met Starbucks koffie
Vrouwen zeggen altijd jakkie bahhh maar zelf zijn het de smerigste ransbakken die er rond lopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
jezus er posten hier wel iets te veel mannen
al die ranzigheid en zo
Peace out niggaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Duidelijk NSFW-topic dit.
* sylvesterrr gaat ervandoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |