SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ben jij onder de 35? dat wist ik nietquote:
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt heHet is een wonder
![]()
Lol... staat hier een klant in de winkel... Nouja, klant... ze komt hier eens in de week binnen om te vragen of ze geld mag lenenOf misschien wat sigaretten
![]()
We kennen het hele mens niet, afgezien van die ene keer dat ze rond de kerst kwam vragen of we misschien naaktfoto's van haar konden maken... Op de drukste zaterdag voor kerst, tijdens openingstijd, midden in de winkel... Hadden nog geen antwoord gegeven en toen stond ze haar kleren al uit te trekken
Maar niet van haar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iedereen wil toch naaktfoto's van jou pien?
Haha. Wel een bizar verzoek!quote:
Wat een verzoek ookquote:
vind je het niet normaal dan om een fotozaak binnen te lopen en te vragen om een fotosessie? ik zou niet weten waar anders namelijk. die prive fotografen maken alleen maar misbruik van jequote:
Gewoon whatsappen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan een voicemail inspreken
Maar goed, nu toch maar doen, want dat scheelt weer terugbellen
Dat gaat een beetje moeilijkquote:
Gewoon inspreken en klaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan een voicemail inspreken
Maar goed, nu toch maar doen, want dat scheelt weer terugbellen
Ik ga die mensen niet in mijn telefoon zettenquote:
en een Apple?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Ik krijg nu een foto van sylvesterrr!
Met Starbucks koffie
overratedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Met Starbucks koffie
The Bastardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Met Starbucks koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Solique op 19-06-2012 13:19:34 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
omdat deze echt heel grappig is en jullie nu toch in mijn AT staan: mag je hier ook sc-en als je niet gaat meeten en vriendjes zoekt en zo?quote:
Als je om 17u vanmiddag ¤ 100 in de linker prullenbak op het station doet en weg loopt, dan wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat deze echt heel grappig is en jullie nu toch in mijn AT staan: mag je hier ook sc-en als je niet gaat meeten en vriendjes zoekt en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |