SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Om de hoeveel jaar mag je je DT laten vervangen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef paintmeester het volgende:
Kosten nieuw daags blauw. Nul euro. Gewoon binnen de norm vervangen.
Dit verdient minstens een note denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Sloggi het volgende:
Loop jij rond met een rode streep op je broek?
Broek een keer per jaar. Jasje weet ik niet, maar die heb ik al sinds opkomst.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Om de hoeveel jaar mag je je DT laten vervangen dan?
Dat is een nee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dit verdient minstens een note denk ik
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dit verdient minstens een note denk ik
Gek he? Ik ben voor mijn 35e weg iigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Leegloop bij krijgsmacht:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-hoog-tempo-ontslag/
Moet ik dat lezen als 'zo snel mogelijk' of als 'ik houd m'n ogen open'?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gek he? Ik ben voor mijn 35e weg iig
Tegen die tijd ga ik als ltz1 de dienst uit, heb ik al mijn opleidingspapieren in de pocket en een bult aan werkervaring. Ik wil weg voor mijn doorstroombesluit. Mijn ogen open houden dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet ik dat lezen als 'zo snel mogelijk' of als 'ik houd m'n ogen open'?
En kun je onder woorden brengen waarom precies?
Waar denk je dat je na je dienst aan de slag gaat? Een of ander bedrijf ofzo in een leidinggevende functie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga ik als ltz1 de dienst uit, heb ik al mijn opleidingspapieren in de pocket en een bult aan werkervaring. Ik wil weg voor mijn doorstroombesluit. Mijn ogen open houden dus.
Niks concreet maar wel in die richtingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar denk je dat je na je dienst aan de slag gaat? Een of ander bedrijf ofzo in een leidinggevende functie?
Sjeh, en ik wil graag blijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Leegloop bij krijgsmacht:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-hoog-tempo-ontslag/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |