SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit verandert nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel meet!
Kom met een voorstel en neem iedereen op sleeptouw
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
whehe kleine faalquote:
kloptquote:
jij bent hier te weinigquote:
ik verwacht dat mijn avondeten mcdonalds gaat wordenquote:
in je mond ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
hot en spicy pringels in je neus is kut
je moet het ook niet snuivenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
hot en spicy pringels in je neus is kut
ik snuif altijd douwe egberts snelfiltermaling als ik er even doorheen zitquote:
tvt he, tijd voor tijdquote:
que?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef lipjes het volgende:
mag toch hopen dat je dan geen flatscreen doet
tabasco in je flesje neussprayquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het werkt wel als je neus dicht zit
woon je ver van school af? icm vroeg roosterquote:
Ja, tis toch al 20 minuten met de auto over de snelweg of 10 min met de trein.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
woon je ver van school af? icm vroeg rooster
Beetje lerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef tripack het volgende:
och die goeie ouwe tijdschool
![]()
beetje uitslapen, beetje leren beetje veel vrije tijd
haha dat is waar dat komt al akelig dichtbij de werkelijkheid van werken enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Beetje lerenik ben al 5 weken bezig voor deze tentamenperiode..
Dat maakt het niet gezellig thuis.. en dan straks afstuderen.. vrije tijd? waar dan?
hoezo, je weet toch hoe dat gaat ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
haha dat is waar dat komt al akelig dichtbij de werkelijkheid van werken enzo
zeker icm huishouden enzo
nou ja de taak verdeling daarvan
proestquote:
wat gingen er in die tijd toch veel kopjes koffie over het scherm heenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
proestals ik koffie had, dan had ik me er in verslikt
morguuh M
jah inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat gingen er in die tijd toch veel kopjes koffie over het scherm heen
Taakverdeling? Ik woon met Droxz samenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
haha dat is waar dat komt al akelig dichtbij de werkelijkheid van werken enzo
zeker icm huishouden enzo
nou ja de taak verdeling daarvan
dat is toch hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Taakverdeling? Ik woon met Droxz samenIk schop hem gewoon aan het werk
uitprinten en in de kamer hangenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Whehe dit zag ik na mijn eigen post pas
de moeders hier, dat was altijd watquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jah inderdaadof de bijna dood ervaring door het verslikken...
het was en is nog steeds een gevleugede uitspraak... net als
•![]()
![]()
CABARET
![]()
![]()
• je moeder die ....
mooie tijd toch
haha ja jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor de man wel.. uit je zelluf doen is nog beter
quote:Swaffelen
Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp. Swaffelen werd uitgeroepen tot "Woord van het jaar 2008". Swaffelen gebeurt veelal in een plagende, zwart-humoristische of vernederende context, maar ook wel als seksuele ha...
moest je dat serieus opzoeken?quote:
mja, is hier niet meer het oude hequote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
De dagen dat dit topic bij Droxz op zn werk was geblokkeerd wegens 18+ content
heel de tijd zag je hem, werden even 5 of 6 woorden geroepen en bam: Topic geblokkeerdquote:
berg je swaffelator maar weer terug. er valt hier niks te rakenquote:
* Crazy-M slaat tri met een dildoquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
berg je swaffelator maar weer terug. er valt hier niks te raken
* tripack duikt snel weg
pffft, sletquote:
zo zie je maar weer welke hobbies Crazy er op na houdquote:
ik reken me dan maar onder de malotenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:33 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zie je maar weer welke hobbies Crazy er op na houd
morguuh maloten en ander gespuis
panda's zijn liefquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:56 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
Heb al aardig wat notes verzameld
voor bagger?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:56 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
Heb al aardig wat notes verzameld
haha jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:57 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
Beetje de hele dag luieren op een boom en bamboo eten het leven kan niet beter
beren hebben gewoon een top levenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
haha jaik heb er toen 1 gezien in Berlijn. beetje met zijn rug naar de mensen zitten, luieren in de schaduw
inderdaad alle berenquote:
had ik al gezegd dat ik nog veel minder zin had en een nieuwe auto ?quote:
ik had em voorbij zien komen op fbquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik nog veel minder zin had en een nieuwe auto ?
thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had em voorbij zien komen op fb![]()
nice autootje
Adieu.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo werkende fokkers. Ik ga weer verder slapen doei
ohwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Staat nog steeds in myat ook al post ik amper
waar?quote:
mogguhquote:
TR, TR, TRIPACKquote:
ik wel meer, maar ik kan maar tot 2 tellenquote:
derp facequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Maximale pijn
May Payne dus
[ afbeelding ]
deze man weet..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Aangezien ipad, nee.
Bij iets anders wel
wat? was een serieuze vraag..quote:
ja, niet dus..?quote:
met verloopkabeltje wel.quote:
dus neequote:
Speesquote:
Inderdaad.quote:
go make me a sandwichquote:
nog 3 weken tot mn vakantiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef lipjes het volgende:
geen zin meer om te werken
nog 5 weken tot nieuwe baan
hee toevallig, ik ook niet..quote:
ik zoek nog een poetsvrouw..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zoek een vakantiebaantje maar er is niks, ik wil jullie werk wel overnemen voor jullie salaris hoor
nee, overnachting is wel inbegrepenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergoed je de reiskosten tussen 16 juli en 16 augustus?
mwoah hangt van het verbuik afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is trein betalen goedkoper dan benzine denk ik
ja, maar om jou te halen en te brengen moet ik 2x op en neer he.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Retour met korting 35.80wtf is dit kut ns
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar om jou te halen en te brengen moet ik 2x op en neer he.
dus retour is eigenlijk ook 60 euro
ik verwacht natuurlijk ook dat je kooktquote:
als het huis maar schoner wordtquote:
vraag het haar..quote:
Maar ik ben verlegenquote:
Goedemiddagquote:
Heel veel plezier ermeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef sararaats het volgende:
straks verderwerken aan m'n ontwerp voor een Gothic broek die ik zelf ga maken
1½ uur nogquote:
quote:
das lang geleden!quote:
Ja kan niet beter! Geslaagd inderdaad, toegelaten tot geneeskunde, lange vakantie nuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das lang geleden!
alles goed met lutte?
gefeliciteerd met je slagen
goed goed, tijd voor weekend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja kan niet beter! Geslaagd inderdaad, toegelaten tot geneeskunde, lange vakantie nu
Thx!
En hoe is het met jou?
Nog ff bikkelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed goed, tijd voor weekend.
moet nog 3 weken wachten tot ik vakantie heb
zeg dat wel jaquote:
ik kan het me niet herinneren..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef OnweersComplex het volgende:
Lang geleden dat ik in deze SC kwam trouwens
schijnt een goeie studentenstad te zijnquote:
scheer je wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheer je wegHehe, ik postte per ongeluk in de grtdojwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
oh my god, doe je het weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ik postte per ongeluk in de grtdojw
ik zal hem nog eens omhoog schoppen voor jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En nog een keer![]()
Tja dit topic stond ineens bovenin myat
Dankequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal hem nog eens omhoog schoppen voor je
Het was ook niet met dit accountquote:
dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Het was ook niet met dit account
+5quote:
doe dr wat aan !quote:
ik ben benieuwdquote:
ben ik nou lang genoeg stil geweest?quote:
ne, want het was nog geen maandagquote:
yepquote:
zitte gij hier nie verkeerd jongquote:
zitten we hier allemaal verkeerd?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
[..]
zitte gij hier nie verkeerd jong
nee, maar kom hem smorgens altijd ergens anders eerst tegenquote:
op de badkamer?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar kom hem smorgens altijd ergens anders eerst tegen
nope, ander deel van het forumquote:
Ons eigen privéforumquote:
jup, dat kun je wel zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Jep. Het is hier wel uitgestorven he?
het mag duidelijk zijn waar jij je prioriteiten hebt liggenquote:
Jou zochten wij ook !quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het mag duidelijk zijn waar jij je prioriteiten hebt liggen
Misschien klaas vaak ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:40 schreef gianni61 het volgende:
ik zoek nog een paar uur slaap..
iemand nog wat over?
vervelend is dat hequote:
ja en geneens de mogelijkheid om te FOK!kenquote:
hey vies jongquote:
Tetten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het mag duidelijk zijn waar jij je prioriteiten hebt liggen
Heb je nog steeds tetten?quote:
zou raar zijn als DW opeens geen tetten zou hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je nog steeds tetten?
Hoi DW'tje
Wij hadden het laatst over jouquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoi DW'tje
Ik heb tetten, maar ik wil NBTs tetten, die zijn groter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoi DW'tje
Dan moet je het heel lief aan haar vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb tetten, maar ik wil NBTs tetten, die zijn groter.
Hoihoe gaat het? En met de kleine?
het is pas donderdag, gekke eendquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je het heel lief aan haar vragenMaar weet niet waar ze is, want het is vrijdag...
Hier alles goed hoor, best wel druk... en die kleine is groot aan het worden
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je het heel lief aan haar vragenMaar weet niet waar ze is, want het is vrijdag...
ow, echt?quote:
Ja maar ik ehb het idee dat ze niet zoveel meer online is tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik ehb het idee dat ze niet zoveel meer online is tegenwoordig
Dan heb ik nog meer tijd om mn werk af te krijgenquote:
Je schoot al helemaal in de stress?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik vroeg me al af waarom ik me zo eenzaam voelde de laatste tijd...
[..]
Dan heb ik nog meer tijd om mn werk af te krijgen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je schoot al helemaal in de stress?
Ja, op mn verjaardag moet het klaar zijn, de ironiequote:
quote:
Probeer eensquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Daar moet ik zelf nog achter komen.
welkomquote:
oew spannend.. wat wil je gaan doen?quote:
ben helaas niet thuis.. enigste wat ik kan nemen is...Koffie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]
welkom![]()
ennuh even slapen doet wonderen
* tripack schuift 2 liter koffie naar Geesterquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Geester het volgende:
[..]
ben helaas niet thuis.. enigste wat ik kan nemen is...Koffie!
Nouquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:36 schreef tripack het volgende:
[..]
oew spannend.. wat wil je gaan doen?
is ook belangrijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NouHet is voor de post hahaahah
met referenties naar die studio waar je werkt(e) in je sollicitatie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NouHet is voor de post hahaahah
Ow... maar toch succes met je sollicitatie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:19 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer!!ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4 weekjes
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:19 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer!!ich auchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
DW geeft me liefdequote:
En harry potter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |