nee, overnachting is wel inbegrepenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergoed je de reiskosten tussen 16 juli en 16 augustus?
mwoah hangt van het verbuik afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is trein betalen goedkoper dan benzine denk ik
ja, maar om jou te halen en te brengen moet ik 2x op en neer he.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Retour met korting 35.80wtf is dit kut ns
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar om jou te halen en te brengen moet ik 2x op en neer he.
dus retour is eigenlijk ook 60 euro
ik verwacht natuurlijk ook dat je kooktquote:
als het huis maar schoner wordtquote:
vraag het haar..quote:
Maar ik ben verlegenquote:
Goedemiddagquote:
Heel veel plezier ermeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef sararaats het volgende:
straks verderwerken aan m'n ontwerp voor een Gothic broek die ik zelf ga maken
1½ uur nogquote:
quote:
das lang geleden!quote:
Ja kan niet beter! Geslaagd inderdaad, toegelaten tot geneeskunde, lange vakantie nuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das lang geleden!
alles goed met lutte?
gefeliciteerd met je slagen
goed goed, tijd voor weekend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja kan niet beter! Geslaagd inderdaad, toegelaten tot geneeskunde, lange vakantie nu
Thx!
En hoe is het met jou?
Nog ff bikkelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed goed, tijd voor weekend.
moet nog 3 weken wachten tot ik vakantie heb
zeg dat wel jaquote:
ik kan het me niet herinneren..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef OnweersComplex het volgende:
Lang geleden dat ik in deze SC kwam trouwens
schijnt een goeie studentenstad te zijnquote:
scheer je wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheer je wegHehe, ik postte per ongeluk in de grtdojwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |