Omdat die kleiner is?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie misschien waarom een H&M hier een totaal andere collectie heeft dan op de webshop? En niet winter oid, gewoon zomerkleding. Het is geen H&M Style of Divide. Gaat om kindercollectie, de rest weet ik niet.
Haha, jaaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef alors het volgende:
Sowieso zaterdag winkelen of in de vakantie vind ik echt een hel. Ik ga het liefst 's ochtends als de winkels net open zijn, Die rustdie ruimte
die netheid
Ik heb hem welquote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Joell het volgende:
Ik wil die leuke zwarte tas met gaatjes uit de sale, maar nu is 'ie telkens uitverkochtEn 's ochtends staat hij er ook niet bij
Kun je hem aan haar verkopenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, maar weet nog niet of ik 'm houd!
Als je hem net gekregen hebt, moet je misschien nog even wachten.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef Miezziej het volgende:
Mijn 3S code die ik heb gekregen van H&M doet het niet
Staat er sinds de 21equote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je hem net gekregen hebt, moet je misschien nog even wachten.
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef alors het volgende:
Sowieso zaterdag winkelen of in de vakantie vind ik echt een hel. Ik ga het liefst 's ochtends als de winkels net open zijn, Die rustdie ruimte
die netheid
Wel een mooie kleurquote:Op maandag 25 juni 2012 17:06 schreef Kerol het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10%2091927%2041001%2054%202092%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit shirt maand geleden besteld, en de leverdatum verandert nog steeds constant. Van 29 juni nu verplaatst naar begin augustus. Hebben ze dan zo weinig op voorraad
Jaquote:
Ziet er zo als een leuke combinatie uit. Maar dat is idd shit ja als je het dan in de winkel ziet en het valt zo tegenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja![]()
Deze broek wou ik er eerst bij kopen: [ afbeelding ]
Lag nog in de winkel vorige week maar viel erg tegen, de kleuren zijn veel minder fel dan op het plaatje.Helaas. Het leek zelfs wel een beetje een kleurloze broek. Snap niet dat ze die broek zo misvormd op de website plaatsen.
Ja er werken een stel photoshopkunstenaars bij h&m hoor. Kleuren die irl totaal anders zijn en kledingstukken die bij modellen nooit doorschijnen maar waarbij jezelf elk moedervlekje doorheen is te zienquote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja![]()
Deze broek wou ik er eerst bij kopen: [ afbeelding ]
Lag nog in de winkel vorige week maar viel erg tegen, de kleuren zijn veel minder fel dan op het plaatje.Helaas. Het leek zelfs wel een beetje een kleurloze broek. Snap niet dat ze die broek zo misvormd op de website plaatsen.
Dat PostNL de code niet kent, en dat ik het na 20.00 nog een keer moet proberen.quote:
Ja dat dekbed, hij is zo tof! Ik zou hem graag in grijs willen, maar die is nog niet in sale. Logischquote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef VixenFromHell het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096920%2095010%2067%201226%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F80%2095780%2055001%2096%201511%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Finally in de sale
Ik heb 2 spijkerbroeken van H&M. Ik vind ze erg fijn zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef Eva4Evah het volgende:
Die groene is cute!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_1764_008R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-1.2]&set=key[width],value[4067]&set=key[height],value[4755]&set=key[x],value[709]&set=key[y],value[546]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb deze besteld, ben benieuwd. Koop namelijk nooit broeken van H&M maar ik dacht laat ik het weer eens proberen.
Heb ik ook vaak. Betekent eigenlijk gewoon letterlijk dat het nog niet verzonden is. Kan volgende dag anders zijn maar kan ook een paar dagen durenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef purebliss het volgende:
grrr, bij mijn pakketje staat 'niet verzonden, verwachte bezorgdatum aangepast'
was betekent dat nou weeer:(
Bekende broek die als het goed is vd week wordt verzondenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef Eva4Evah het volgende:
Die groene is cute!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_1764_008R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-1.2]&set=key[width],value[4067]&set=key[height],value[4755]&set=key[x],value[709]&set=key[y],value[546]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb deze besteld, ben benieuwd. Koop namelijk nooit broeken van H&M maar ik dacht laat ik het weer eens proberen.
Dat is een plaatje van de najaarscatalogus, staat op de site. Maar hij wordt waarschijnlijk pas eind juli verstuurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Wat is dit?? Heb jij die al gekregen? Ik niet! En ik hou zo erg van herfst/winterkleren!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |