abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 16:23:00 #251
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113972054
Even een algemene vraag. Wat vinden de meesten eigenlijk zo speciaal aan h&M? Ik heb wel eens wat gekocht bij de h&M maar nooit veel omdat ik er zelden tot nooit iets leuks vind. Het oogt meestal goedkoop, de kwaliteit is echt below par en als je 1 t-shirt ofzo koopt kun je je verheugen dat je niet de enige bent die erin loopt (en er is niks dat me meer ergert dan dat :D ).

Ik ben geloof ik de afgelopen maanden een x aantal keer de h&m binnengelopen en meestal kom ik zonder iets weer naar buiten. Ik heb er wel eens wat gekocht, soms via de website , soms in de winkel maar ik winkel dan veel liever in bijvoorbeeld The Sting, Jack & Jones ofzo. Ligt dit aan mij en shop ik op de foute manier of?

Iemand tips? :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_113972336
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Michielos het volgende:
Even een algemene vraag. Wat vinden de meesten eigenlijk zo speciaal aan h&M? Ik heb wel eens wat gekocht bij de h&M maar nooit veel omdat ik er zelden tot nooit iets leuks vind. Het oogt meestal goedkoop, de kwaliteit is echt below par en als je 1 t-shirt ofzo koopt kun je je verheugen dat je niet de enige bent die erin loopt (en er is niks dat me meer ergert dan dat :D ).

Ik ben geloof ik de afgelopen maanden een x aantal keer de h&m binnengelopen en meestal kom ik zonder iets weer naar buiten. Ik heb er wel eens wat gekocht, soms via de website , soms in de winkel maar ik winkel dan veel liever in bijvoorbeeld The Sting, Jack & Jones ofzo. Ligt dit aan mij en shop ik op de foute manier of?

Iemand tips? :D
Goedkoop ^O^

En ik shop ook bij de Lady Sting enzo, en ja die shirtjes gaan wat langer mee dan de H&M Shirtjes.
Maar ach als je voor 4,95 een shirtje kan kopen bij de H&M is dat gewoon een leuk bedragje... :P
  maandag 9 juli 2012 @ 16:31:04 #253
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113972449
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Goedkoop ^O^

En ik shop ook bij de Lady Sting enzo, en ja die shirtjes gaan wat langer mee dan de H&M Shirtjes.
Maar ach als je voor 4,95 een shirtje kan kopen bij de H&M is dat gewoon een leuk bedragje... :P
Nja, dat klopt inderdaad. Ik ben nu eens aan het kijken op hm.com maar zie echt niks wat ik ook maar leuk vind. Ik heb wel aardig wat t-shirts van h&m overigens (sommige inderdaad van 4.95 :D) , maar verder dan een hoodie en wat t-shirts ben ik nooit gekomen.
Wil binnenkort wel nog truien halen. Any suggestions? :)
pi_113972685
Ik let nooit op de collectie van de mannen, dus geen idee of dat veel minder leuk dan die van de vrouwen is :)

Ik vind veel collecties leuk en goedkoop. :Y Sommige dingen gaan 1 jaar mee, prima hoor, ik hoef niet iets tot vermoeiend toe te dragen. En juist voor die prijs vind ik prima! Maar ik heb ook dingen die ik in 1996 heb gekocht, die ik nu nog kan dragen, niet alles is slechte kwaliteit ;)
En online bestellen is niet vooruit betalen. Ik weiger kleding te betalen die ik nog niet eens in handen heb gehad...

En origineel is iets van Sting ook niet, dus scheelt niks als je het mij vraagt ;) En als je echt uniek wil zijn, moet je überhaupt niet bij die winkels kopen.
Het is gewoon een kwestie van smaak, ik koop zelden iets bij Sting.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 9 juli 2012 @ 16:41:17 #255
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113972920
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik let nooit op de collectie van de mannen, dus geen idee of dat veel minder leuk dan die van de vrouwen is :)

Ik vind veel collecties leuk en goedkoop. :Y Sommige dingen gaan 1 jaar mee, prima hoor, ik hoef niet iets tot vermoeiend toe te dragen. En juist voor die prijs vind ik prima! Maar ik heb ook dingen die ik in 1996 heb gekocht, die ik nu nog kan dragen, niet alles is slechte kwaliteit ;)
En online bestellen is niet vooruit betalen. Ik weiger kleding te betalen die ik nog niet eens in handen heb gehad...

En origineel is iets van Sting ook niet, dus scheelt niks als je het mij vraagt ;) En als je echt uniek wil zijn, moet je überhaupt niet bij die winkels kopen.
Het is gewoon een kwestie van smaak, ik koop zelden iets bij Sting.
Ik noemde Sting ook enkel als vervanging van H&M. Meestal koop ik wat duurdere kleren, althans de laatste tijd. Maar als ik naar de kwaliteit van The Sting kijk, vind ik deze kwaliteit net iets beter dan die van h&m. Het is wel iets duurder(mwah..) , maar het zit niet scheef na een strijkbeurt.

Ik ben nu op de site aan het kijken van h&m en bij de nieuwe collectie zie ik wel degelijk wat leuke dingen. Ik zoek truien die boven een beige broek passen.
pi_113973170
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik noemde Sting ook enkel als vervanging van H&M. Meestal koop ik wat duurdere kleren, althans de laatste tijd. Maar als ik naar de kwaliteit van The Sting kijk, vind ik deze kwaliteit net iets beter dan die van h&m. Het is wel iets duurder(mwah..) , maar het zit niet scheef na een strijkbeurt.

Ik ben nu op de site aan het kijken van h&m en bij de nieuwe collectie zie ik wel degelijk wat leuke dingen. Ik zoek truien die boven een beige broek passen.
Ja ik snap je, de kwaliteit is vaker misschien wel iets beter daar, vooral bij de dunnere shirtjes. :)
Maar dan ook vaak nét iets duurder.

Ik koop het liefst overal en nergens, maar het shopt zo lekker online ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 16:47:58 #257
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113973235
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja ik snap je, de kwaliteit is vaker misschien wel iets beter daar, vooral bij de dunnere shirtjes. :)
Maar dan ook vaak nét iets duurder.

Ik koop het liefst overal en nergens, maar het shopt zo lekker online ;)
http://www.hm.com/nl/dressingroom/MEN?lid=Look_0021676

wat vinden jullie hiervan voor in de herfst?

edit: aargh werkt niet :D
pi_113973296
Ja hij werkt :)

Ik vind het wel leuk :Y Wat voor schoenen, zoiets als op het plaatje? Oh die kun je ook bestellen zie ik nu.
  maandag 9 juli 2012 @ 16:50:16 #259
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_113973339
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hij werkt :)

Ik vind het wel leuk :Y Wat voor schoenen, zoiets als op het plaatje? Oh die kun je ook bestellen zie ik nu.
Ik heb bruine Van Lier schoenen en bruine Boss schoenen die er wel bij kunnen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Michielos op 09-07-2012 16:57:57 ]
pi_113975118
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Sommige jurkjes kunnen nog wel... maar bikinitops _O- Hou op! Zo irritant! Ik zie genoeg leuke bikinitops, maar ze passen er gewoon niet in ;( :{ :')

[..]

Wil je een een cupje van mij dan?? :P
Graag :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:42:49 #261
378660 Freshbreath
Frisse adem 8D
pi_114027333
Ik heb laatst bij de h&m een donderblouwe tanktop of hoe dat ook heet :p gekocht. voor 4,95 ik gebruik hem nu meer voor als slaap shirt
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:31:28 #262
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114073399
Zo, ben ik hier ff lang niet geweest in dit topic :7
Ik heb al een paar pagina's teruggelezen maar ga toch maar weer een irritante vraag stellen aangezien ik het niet kan vinden: vullen ze nog steeds 's ochtends rond 5 uur bij? :P
Ik wil nog wat scoren in de sale, ofzo. :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:41:12 #263
123170 alors
zlata1234
pi_114073848
quote:
5s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:31 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik hier ff lang niet geweest in dit topic :7
Ik heb al een paar pagina's teruggelezen maar ga toch maar weer een irritante vraag stellen aangezien ik het niet kan vinden: vullen ze nog steeds 's ochtends rond 5 uur bij? :P
Ik wil nog wat scoren in de sale, ofzo. :D
Ha ik zag je laatst nog toen ik een oud topic doorlas en toen dacht ik nog, zij postte ook altijd in het H&M topic :D

Ja uur of 5, soms vroeger, soms later :) Volgende week komt de herfstcollectie erop *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_114074492
Zending is ontvangen door PostNL. *O* Ik hoop dat ie morgen komt. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:25:27 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114075789
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef alors het volgende:

[..]

Ha ik zag je laatst nog toen ik een oud topic doorlas en toen dacht ik nog, zij postte ook altijd in het H&M topic :D

Ja uur of 5, soms vroeger, soms later :) Volgende week komt de herfstcollectie erop *O*
Hihi ja.. Ben even met wat andere dingen bezig, ben zwanger! Inmiddels al lekker wat aangekomen dus ik pas niks meer behalve zwangerschapskleding. Die nu ook al te klein wordt. :@ Dus ik moet nieuwe broeken enzo. :')
Oehhh echt! Oeh oeh :9 Leuk! Wellicht dat ik dan even wacht tot volgende week.. :D
Thanks! :*
pi_114075827
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hihi ja.. Ben even met wat andere dingen bezig, ben zwanger! Inmiddels al lekker wat aangekomen dus ik pas niks meer behalve zwangerschapskleding. Die nu ook al te klein wordt. :@ Dus ik moet nieuwe broeken enzo. :')
Oehhh echt! Oeh oeh :9 Leuk! Wellicht dat ik dan even wacht tot volgende week.. :D
Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:28:35 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114075905
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?
Thanks! :) 25 weken al, gaat enorm hard.
Oh, en ik had van de week al bij de H&M gekeken naar positiekleding, maar jezes :') Je mag er echt niet flatteus uitzien als zwangere zeg. :r van die bloesjes waar echt NUL rek in zit, lelijkkkkkk. Ik draag nu gewoon een positiebroek met een wat langer shirt en vestje vaak (wat toch niet dichtkan, maar dat hoeft ook niet :')), dat vind ik dan nog wel tof. Maar kon ook geen leuke tuniekjes vinden ofzo. Wel een legging gescoord maar dat was het :P
pi_114076052
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef alors het volgende:

Volgende week komt de herfstcollectie erop *O*
Ohh *O*
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:53:27 #269
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_114076919
heb een v hals trui gekocht bij H&M. Kwaliteit is voor h&m begrippen redelijk en was niet erg duur. Ben er al met al wel tevreden mee omdat ik al kleding ben aan het uitzoeken voor de herfst (dus neutrale truien e.d.) :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:17:19 #270
123170 alors
zlata1234
pi_114087818
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oooh gefeliciteerd! wat leuk *O* goed excuus om te gaan shoppen idd :D
know'm sayin?
word? word.
pi_114098065
Pakketbezorger is onderweg. *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114098111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:46 schreef Dwyn het volgende:
Pakketbezorger is onderweg. *O*
Mijnes ook *O*
pi_114098216
Snel maar even aangekleed en gemakeupped. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114099659
Hij is binnen *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114100071
quote: