Heb je nog een auto naast de Up!?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef MdMa98 het volgende:
Vandaag Up!loos, vrouwlief heeft hem een dagje mee te werk. Alvast wennen voor als ze er ook mee gaat rijden naar Frankrijk.
Dat beige interieur is leuk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gister proef gereden in de citigo![]()
Helemaal top nu alleen nog een automaat![]()
Die komt pas einde van het jaar
Nja we hebben ook gewoon nog een autorijtopic en pta sc. Dus wellicht is een reeks voor dit dan wat overdreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:39 schreef MdMa98 het volgende:
Met alle respect, zijn vaak de users die er op aangesproken dienen te worden toch?
Nee, van 1 ervaring niet, maar ik gok dat ik nog wel meer van dat soort ervaringen krijg. Overigens, ik vraag me wel af of jij vindt dat de ABS in de Up het beter doet dan in je Mazda..?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat je er zo over denkt Coolguy, persoonlijk vind ik het van niet. Maar van 1 ervaring kun je geen waarheid maken. Ik rijdt persoonlijk pittig door, haal ook gewoon in en schroom niet om links te gaan staan bij rechtdoor aan de stoplichten. Auto heeft genoeg pit om vooraan weer te eindigen.
Ik ben bang dat dit wederom een gevalletje is. Liever kwantiteit dan kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef MdMa98 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in. Al lees ik wat berichten over Up!s die zijn stilgevallen, of al na 3 dagen voor een servicebeurt naar de garage willen.
In Twingo's, Yarissen en Agila's zijn denk ik nog veel ergerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, van 1 ervaring niet, maar ik gok dat ik nog wel meer van dat soort ervaringen krijg. Overigens, ik vraag me wel af of jij vindt dat de ABS in de Up het beter doet dan in je Mazda..?
Ik plaats de Up in datzelfde rijtje hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef H-D het volgende:
[..]
In Twingo's, Yarissen en Agila's zijn denk ik nog veel erger
Hmm kweenie maar vind dat de Up! nog iets 'fris' en guitigs heeft wat die drie ab-so-luut niet hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik plaats de Up in datzelfde rijtje hoor.
Je refereert nu aan de 1.2 TSI motoren? Volgens mij wordt dat allemaal door VW zonder kosten voor de klanten opgelost. Stond tenminste in de autoweek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit wederom een gevalletje is. Liever kwantiteit dan kwaliteit.
Het lijkt wel of dit de nieuwe strategie is van de VAG groep.
Het dashboard en het eerste gevoel met de auto premium laten aanvoelen maar onder de motorkap bezuinigen op de techniek.
Als VW nog even zo doorgaat dan is er weinig meer over van dat betrouwbare imago.
Nou, ik vind de nieuwe Yaris toch anders best fris als je 't mij vraagtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm kweenie maar vind dat de Up! nog iets 'fris' en guitigs heeft wat die drie ab-so-luut niet hebben.
Nee sorry vind het nog steeds niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vind de nieuwe Yaris toch anders best fris als je 't mij vraagt
De 1.2TSI en de 1.4TSI inderdaad en dan hebben we het niet alleen over de kettingproblemen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je refereert nu aan de 1.2 TSI motoren? Volgens mij wordt dat allemaal door VW zonder kosten voor de klanten opgelost. Stond tenminste in de autoweek.
Ik heb zelf een Golf VI en de nieuwe Jetta gereden, beiden met TDI motor en geen centje pijn hoor.
Zeker de hybride versiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vind de nieuwe Yaris toch anders best fris als je 't mij vraagt
Je moet dat relatief zien natuurlijk he, want ik vind de auto op zich niks aan, maar ik vind 'm toch een fris voorkomen hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee sorry vind het nog steeds niks.
En die nieuwe Agila![]()
![]()
Wat is daar frisser aan dan de gewone?quote:
Ja ik dus nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet dat relatief zien natuurlijk he, want ik vind de auto op zich niks aan, maar ik vind 'm toch een fris voorkomen hebben.
De Agila is altijd een draak van een auto geweest.
Oh dat mag uiteraardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat is daar frisser aan dan de gewone?
[..]
Ja ik dus niet![]()
Klopt.
En dan is zo'n Up! toch wel geiniger.
Ja dat bedoel ik. Veel leuker/frisser dan een Agila.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dat mag uiteraard![]()
Dan een Agila? Jazeker. Beiden passen zowat in de kofferbak van de Jetta
Nou ja, als je (maar) een kleine auto wil (/kunt betalen) dan is de Up natuurlijk een prima optie om toch ook nog een auto van een beetje een merk te hebben. Bij Audi, BMW en Mercedes hoef je dan niet aan te kloppen want die bedienen dat segment niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Veel leuker/frisser dan een Agila.
Wat ik eigenlijk bedoel is; mijn keus zou de Up! ook absoluut niet zijn. Ik heb totaal niks met dit soort auto's. Maar ik vind 'm wel geiniger dan heel veel andere auto's in dat segment. Al vind ik de Citigo misschien wel nog iets leuker. Maar nog steeds heb ik er niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |