ik ook maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:43 schreef paulaner het volgende:
Geen brief vandaag in de bus. Ik wacht nog een paar dagen af.

En vandaag(2 juli) op de bankrekening binnengekomen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:29 schreef casualguy het volgende:
Vandaag ook de brief ontvangen met dagtekening 29 juni, geld is er nog niet maar dat is in elk geval onderweg bijna 800 euries!

Hier ookquote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef casualguy het volgende:
[..]
En vandaag(2 juli) op de bankrekening binnengekomen!

Op papier of digitaal?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
inmiddels gebelt en mn aangifte is nooit ontvangen, opnieuw opgestuurd en ik kan weer 1 - 3 maanden wachten

Na de eerste keer opsturen ging ik bellen wat de status was van de behandeling. Bleken ze het dus niet ontvangen te hebben. Dus nog een keer gestuurd en nog een keer gebeld of ze het ontvangen hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
inmiddels gebelt en mn aangifte is nooit ontvangen, opnieuw opgestuurd en ik kan weer 1 - 3 maanden wachten

Na het verzenden krijg je toch een code e.d. dat-ie ontvangen is?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef EilandjeOnline het volgende:
digitaal , 2 keer voor de zekerheid

dat ga ik ook sowieso doenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Na de eerste keer opsturen ging ik bellen wat de status was van de behandeling. Bleken ze het dus niet ontvangen te hebben. Dus nog een keer gestuurd en nog een keer gebeld of ze het ontvangen hebben.

Het blijft grappig om de willekeur van de BD te zien; hier nl. nog steeds geen geld...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef casualguy het volgende:
[..]
En vandaag(2 juli) op de bankrekening binnengekomen!

heb je wel het nieuwste programma van de aangifte?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef z0rz0r het volgende:
ik heb net gepoogd mijn aangifte voor 2011 te doen. behalve dat hij niet wil inzenden omdat hij niet op een beveiligde internetsite kan komen, krijg ik ook vragen, waar ik simpelweg het antwoord niet op weet.
Of ik al een aanslag voor 2012 heb gehad.
Nou weet ik dat niet omdat ik nogal makkelijk met zulke zaken omging. Is het erg als ik deze vragen niet naar waarheid invul. Heb de keuze uit Ja/nee. Nee is de makkelijkste weg, want dan is dat onderdeel volledig ingevuld.

Als je een foutmelding krijgt over beveiligingscertifiaten moet je even het programma verwijderen en opnieuw downloaden. Anders morgen nog een keer proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef z0rz0r het volgende:
ik heb net gepoogd mijn aangifte voor 2011 te doen. behalve dat hij niet wil inzenden omdat hij niet op een beveiligde internetsite kan komen, krijg ik ook vragen, waar ik simpelweg het antwoord niet op weet.
Nou weet ik dat niet omdat ik nogal makkelijk met zulke zaken omging. Is het erg als ik deze vragen niet naar waarheid invul. Heb de keuze uit Ja/nee. Nee is de makkelijkste weg, want dan is dat onderdeel volledig ingevuld.

Heel mooi, waarde ervan is nuk-komma-niets. De bevestiging die je krijgt noemt men een ontvangstbevestiging met kenmerk. Met het kenmerk kun je alleen niets achterhalen en de ontvangstbevestiging is eerder een verzendbevestiging. Er zullen ook zat mensen zijn die in februari/maart netjes hun aangifte verstuurd hebben en een ontvangstbevestiging met kenmerk hebben, en anders dan jij wél verplicht waren om vóór 1 april hun aangifte in te sturen. Zij worden dan eind juni ook eind juni met een herinneringsbrief geconfronteerd, met daarin de dwingende toon vóór half juli alsnog de aangifte in te sturen.quote:
Heb je rond 15 november 2011 een bericht gehad van de Belastingdienst met dagtekening 16 januari 2012? Zo ja, dan is dat je te ontvangen VA (voorlopige aanslag, in dit geval in de vorm van een voorlopige teruggaaf). Je kunt het ook op je bankrekening zien. Komt er maandelijks rond de 15e een bedrag van de Belastingdienst dat niet voor toeslagen is (dat komt rond de 20e)? Dan heb je dus ook een VA.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef z0rz0r het volgende:

en wat zit jou precies dwars ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 06:38 schreef DreO het volgende:
[..]
Heel mooi, waarde ervan is nuk-komma-niets. De bevestiging die je krijgt noemt men een ontvangstbevestiging met kenmerk. Met het kenmerk kun je alleen niets achterhalen en de ontvangstbevestiging is eerder een verzendbevestiging. Er zullen ook zat mensen zijn die in februari/maart netjes hun aangifte verstuurd hebben en een ontvangstbevestiging met kenmerk hebben, en anders dan jij wél verplicht waren om vóór 1 april hun aangifte in te sturen. Zij worden dan eind juni ook eind juni met een herinneringsbrief geconfronteerd, met daarin de dwingende toon vóór half juli alsnog de aangifte in te sturen.

quote:
quote:
allemaal bedankt voor de reacties. Ik zal dan gewoon een NEE aankruizen. En opsturen zal ik dan wel doen vanaf een andere pc.quote:

vanaf een andere pc is niet nodig, gewoon het aangifteprog verwijderen en opnieuw downloaden zodat je de nieuwste versie hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
allemaal bedankt voor de reacties. Ik zal dan gewoon een NEE aankruizen. En opsturen zal ik dan wel doen vanaf een andere pc.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |