SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Bijous bere-snelle en vooral ook hele mooie deken:
Serinde's Elise-shawl:
Fabjeenco's mini-aquarium
Spring bunnies van trui
[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 19-06-2012 08:00:56 ]in de haak.
Dat vroeg ik me ook af... En welk garen heb je gebruikt en hoe groot is het lijf nu?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef BrainTeaser het volgende:
Voor 20 euro?
Heb je dan heel duur vulspul, of gaat er echt nog veel meer in dan ik me nu voorstel?
Kwantum, 500gr voor 4 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien overdrijf ik, maar in elk geval heel veel! Ik heb alleen nog maar zijn lijf gevuld en het is ongeveer dezelfde grootte als zo'n pak van de HEMA. (Maar dat zit er natuurlijk wel veel stijver ingepakt). Maar goed, mijn HEMA verkoopt geen vulspul, dus gebruik ik die van Pipoos.
Waar vind je pakken vulspul van 4 euro?? Die van Pipoos zijn 10 euro (voor 700 gram geloof ik).
Oh, moet ik ook eens kijken dan! Nu haal ik het meestal bij de Hema (500gr voor ¤6), of binnenkussens van Ikea (300-400gr voor ¤2)quote:
Fietsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Angelof9 het volgende:
Wie had ooit gedacht dat de Kwantum vulspul zou verkopen?? Maar er is hier alleen een Gamma, dus dat schiet ook weer niet op, haha. Als ik naar de andere kant van de stad moet kan ik net zo goed duurder vulspul kopen en me de benzine besparen
Oh das wel een stukje jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Angelof9 het volgende:
Vandaag moet ik werken. Vroeger (vroegah) zat er een Kwantum in het centrum. Ah, de good old days. Maar nu moet ik 10 km fietsen.
Ja, dat zeker wel natuurlijk! Dan kan ik misschien nog een Lollo-beer makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef BrainTeaser het volgende:
Of als je er de volgende keer toevallig bij in de buurt bent, en dan meteen flink inslaan!
* BT ziet het al voor zich: Angel met 20 van die zakken vulspul![]()
2 euro meer voor het Hema vulspul, dat ben je zo weer kwijt aan de tram. Dus ga ik als ik de volgende keer in de stad ben, gewoon naar de Hemaquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:18 schreef trui het volgende:
ik gebruik ook meestal die van de HEMA. gaat best een tijdje mee, als je geen beren te vullen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |