quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef twi het volgende:
Nu nog stoppen met Feyenoord en je hebt alle slechte dingen wel een beetje uit je leven verbannen

Waar draai je aan dan? De bitjes van je mp3?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens was het radio topic een goedgekeurde SC. Alleen jammer dat het nu helemaal niet meer om de radio draait. Heb ook nog weinig zin om te draaien eigenlijk. Hoewel ik het wel altijd erg leuk vond

Ik vind het er niks meer aan, dus ik kom er niet meerquote:

Ligt eraan. Er waren ook DJ's die live mixjes draaiden, of echte platen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar draai je aan dan? De bitjes van je mp3?

Mensen die hun afscheid aankondigenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook een afscheidspost a la benzin geplaatst?

Heeft hij een afscheidspost geplaatst?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:

Je legt de vinger al twee keer op de gevoelige plek man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Alsof er ook iemand is die maar een neuk geeft
Ja, iets in die richting.quote:

Ben gewoon een gevoelige jongenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Je legt de vinger al twee keer op de gevoelige plek man.
[..]
Ja, iets in die richting.

quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef twi het volgende:
Nu nog stoppen met Feyenoord en je hebt alle slechte dingen wel een beetje uit je leven verbannen

Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar draai je aan dan? De bitjes van je mp3?

Ik heb nog geen afscheid genomen. Ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:53 schreef twi het volgende:

Ligt eraan op wat voor manier je dat bedoeltquote:

Beide, zoveel weten we hier niet van je in dit topic waar het om versieren draait.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor manier je dat bedoelt

Nee ik ook niet. Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het er niks meer aan, dus ik kom er niet meer.

Lekker houden zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Beide, zoveel weten we hier niet van je in dit topic waar het om versieren draait.

Van mij ook niet. Maar dat houden we zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Beide, zoveel weten we hier niet van je in dit topic waar het om versieren draait.

Ik weet dat jij op FOK! een grotere mond schijnt te hebben dan in het echt. Verder niets nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar dat houden we zo.

Steeds als ik jouw naam zie moet ik denken aan de volbloed dekhengst Kreator XXquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar dat houden we zo.

Ik ben niet veel anders in het echt dan op FOK!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat jij op FOK! een grotere mond schijnt te hebben dan in het echt. Verder niets nee.

Als ik IRL net zo zou reageren als hier, zou ik allang doodgemaakt zijn. Honderden keren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat jij op FOK! een grotere mond schijnt te hebben dan in het echt. Verder niets nee.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds als ik jouw naam zie moet ik denken aan de volbloed dekhengst Kreator XX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |