quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef speknek het volgende:Behoorlijk duur eigenlijk. Het viel op zich te verwachten dat MS wat van die lucratieve marges van Apple wil ervaren, daarnaast willen ze waarschijnlijk een exclusief imago en misschien is het ook wel om partner OEMs niet weg te concurreren, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet echt een sterke business case zo.
Voor hetzelfde geld heb je immers ook gewoon een iPad en voor de rest is RT op het moment gelimiteerder qua apps e.d. Het is geen impulse buy zoals de Nexus.
Daarnaast zal de Pro, met betere processor, meer opslag en minder inkomsten uit de store, nu wel helemaal een fortuin gaan kosten.
Hij is goedkoper dan de iPad en daar ging het eigenlijk om. Je moet ook kijken naar wat je krijgt he?
Er zit 32GB op, geen 16GB zoals bij de instap iPad. Office 2013 RT draait standaard erop. Wat ik wel duur vond waren de covers, maar goed. De smartcover werd bij release ook voor 49.99 verkocht en daar zat niet eens wat bijzonders in, hier zit toetsenbord/trackpad/acceleratie meters in enzo,
Ik vind het wel beetje raar om te zeggen dat de surface pro nu een fortuin gaat kosten.. er is nog niets over bekend?
Denk ongeveer tussen de 800 en 1000 euro, wat inderdaad wel prijzig is maar wat je er voor terugkrijgt is geweldig. Vooral voor bedrijven een mooie oplossing ipv iPad. Zeker omdat Windows itt wél goede encryptie en beveiliging heeft

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Catch22- het volgende:[..]
1.

Dit is echt een typische faalopmerking. Amerikaanse prijzen zijn altijd zonder BTW en er komen nog invoerrechten overheen, dus ja, de europrijs is de dollarprijs (zoals bij bijna alle electronica)
2. speciale stores en gewone winkels gok ik
Dankje, ik had jou kunnen verwachten natuurlijk.
1. Klopt dat US prijzen zonder belasting zijn maar invoerrechten lijkt me beetje BS, het gaat gewoon vanuit Microsoft Nederland verkocht worden; een Nederlands bedrijf.
2. Microsoft stores komen nog naar Europa, nu alleen nog in Noord-Amerika te vinden. Binnenkort komt wel de eerste store in Londen maar denk dat hij daarom online verkocht gaat worden in de MS store.. maar is er al duidelijkheid over dit? Weet iemand dat toevallig die niet zoals catch hier alleen komt kankeren op MS?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.