mini displayport zie ik staan in de specs, moet je dus een converter bij kopen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef spenky het volgende:
[..]
deze hebben ook een sort of hdmi uitgang?
jaa, maar dit ding kan je dan wel eenvoudig mee opzak nemen zonder dat je extra (zware toetsenbord ed.) hoeft mee te slepen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
mini displayport zie ik staan in de specs, moet je dus een converter bij kopen..
dan moet je of DLNA (wel matig support) hebben of een goeie media streamer in je tv.. dat zie ik niet gebeuren...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef Tijn het volgende:
Video kijken vanaf je tablet op een TV is sowieso pas echt handig wanneer je draadloos naar je TV streamt. Met kabels aan je tablet haal je het hele concept onderuit.
en daar is xbox surface voor toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef Tijn het volgende:
Video kijken vanaf je tablet op een TV is sowieso pas echt handig wanneer je draadloos naar je TV streamt. Met kabels aan je tablet haal je het hele concept onderuit.
Ja, bijvoorbeeld. Zoiets is imho vele malen beter dan je tablet met een draadje aan je TV hangen.quote:
De Pro versie lijkt me interessant vanwege de combinatie van Metro en een volledige desktop.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want je wil graag een zwaarder, dikkere ultrapad? Ik vind alleen die cover een leuke toevoeging, voor de rest is het logger en zwaarder dan de concurrent. Ik zou het amper een tablet willen noemen. Bijna een kilo en 13,x cm dik. Mwoa. Ach, het brengt weer wat concurrentie, eens kijken wat Android-tabletmakers en Apple er weer tegenin brengen.
dan de acer iconia W510quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:23 schreef speknek het volgende:
Zijn er mensen die geinteresseerder zijn in de Surface Pro dan in de Transformer book?
[ afbeelding ]
Die laatste is misschien iets duurder, maar lijkt me eigenlijk in alle opzichten beter. Discrete graphics card, betere optionele keyboard en trackpad met extra batterij, micro hdmi out etc. Alleen zit de usb in de keyboard dock en niet in de tablet zelf (maar daardoor is ie ook weer iets dunner).
oja, gewoon apps idd, zou die processor van RT ('k geloof quelcomm quadcore?) dat soepel kunnen draaien of heb je dan echt zo'n i5 nodig? want als je 600 bestanden van ca. 20mb hebtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Windows RT is echt helemaal gericht op Metro en bijbehorende apps uit de Windows Store. De ARM-processor kan geen normale 'oude' Windows desktop-programma's draaien. Als je volledige Windows-functionaliteit wilt, heb je dus de Pro nodig.
Overigens is het natuurlijk best mogelijk en aannemelijk dat er in de Store straks ook gewoon apps gaan verschijnen die met raw overweg kunnen.
ze hebben er net eentje uitgebracht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Geruchten gaan nu dat Ms helemaal niet van plan is om tablets te gaan uitbrengen.
Dit zegt Acer.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)van-tabletmarkt.html
Ho ho, laten zien he.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ze hebben er net eentje uitgebracht?
Of niet.quote:
haten op steve ballmerquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef Self-Catering het volgende:
Steve Ballmer wordt al 3 jaar achter elkaar slechtse CEO genoemt (niet gek, Microsoft is overal te laat mee)..
Verder is de tablet
Ik heb ergens gelezen dat 't duurste model (Intel i5, 128 GB SSD) zo'n 1300 euro gaat kosten. Dat lijkt me niet echt des Microsoft, maar zó goedkoop kan m.i. ook niet rendabel zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef Klonk het volgende:
Denk idd dat de prijzen aan de lage kant zijn, maar als het klopt dan denk ik dat een bepaald bedrijfn Cupertino wel eens ongerust kon gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |