Zo ontzettend veel filmpjes gezien waar het top op draait.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mijn god dit durf je toch niet op de markt te brengen?![]()
Boh, ik wil 'schandalig' zeggen, maar dat kan overdreven overkomen, dus zeg ik het niet. Ik dacht het wel though.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:47 schreef Catch22- het volgende:
ozar.me/2012/10/why-im-returning-my-microsoft-surface-rt/
Hm, blijkbaar is de final versie er als update. http://www.winsupersite.c(...)ffice-2013-rt-144650. Wel een rare manier van aanpakken om bepaalde dingen zo te verbergen (zoals in artikel van de meneer stond).quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uh wie zegt dat hij de RTM versie draait van office?
de release preview van office draaide bij mij ook kut.
Mwah, al die filmpjes die ik tot nu toe heb gezien geven een algemeen beeld. Dan werkt alles, dat geloof ik ook wel. Deze man liet specifieke dingen zien, dingen die ik niet zie op andere video's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ja heel slim. Negeer 1000 filmpjes waar het soepel loopt, negeer de reviews en ga van 1 gast uit.
Vervelend he, vooruitgang.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:16 schreef ietjefietje het volgende:
Wat is dat toch kut, dat ze steeds een nieuw systeem uitbrengen. En mijn man die het dan meteen ook nog koopt....waarom, waarom als het oude toch goed werkt?
Ga vanmiddag ook maar een nieuw strijkijzer kopen en een nieuwe pedaalemmer, met de nieuwste snufjes, gooit die tv met HD en 3-D er ook maar gelijk bij!
Volgens mij wel hè? Beetje bizar, waarom hebben ze niet gewoon een Metro-style file explorer gemaakt? Had echt makkelijk gekund!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:01 schreef Tijn het volgende:
Krijg je bij de final versie van Office ook een explorervenster te zien wanneer je een file wil opslaan? Dat is wel extreem touchonvriendelijk, zeg.
Dat je voor onbelangrijke features nog even leunt op bestaande interfaces in een overgangsfase is niet zo raar, maar files opslaan is zo essentieel dat het echt heel raar is dat ze daar niet wat aandacht aan hebben besteed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hè? Beetje bizar, waarom hebben ze niet gewoon een Metro-style file explorer gemaakt? Had echt makkelijk gekund!
Microsoft wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mijn god dit durf je toch niet op de markt te brengen?![]()
Er is geen RTM versie van Office want Microsoft levert de Preview bij de Surface. Er komt ooit een update naar de full, maar dit is wat ze in de winkel leggen en waar ze geld voor vragen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uh wie zegt dat hij de RTM versie draait van office?
de release preview van office draaide bij mij ook kut.
De reviews die ik gelezen heb hebben het ook over slechte performance van sommige apps.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ja heel slim. Negeer 1000 filmpjes waar het soepel loopt, negeer de reviews en ga van 1 gast uit.
Nee, update is gratis en volgens mij is die er zelfs al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er is geen RTM versie van Office want Microsoft levert de Preview bij de Surface. Er komt ooit een update naar de full, maar dit is wat ze in de winkel leggen en waar ze geld voor vragen.
Ik zeg ook nergens dat de update niet gratis is. Maar je hebt gelijk, ik had gemist dat de update eerder klaar was dan gepland:quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, update is gratis en volgens mij is die er zelfs al.
ja, enige verschil is dat je pedaalemmer nu nog steeds hetzelfde doet als 30 jaar terug...quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:16 schreef ietjefietje het volgende:
Wat is dat toch kut, dat ze steeds een nieuw systeem uitbrengen. En mijn man die het dan meteen ook nog koopt....waarom, waarom als het oude toch goed werkt?
Ga vanmiddag ook maar een nieuw strijkijzer kopen en een nieuwe pedaalemmer, met de nieuwste snufjes, gooit die tv met HD en 3-D er ook maar gelijk bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |