Jup, dan ben je de lul.. 21% en 16,75 inklaringskostenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Totdat je aan de douane BTW en inklaringkosten mag betalen.
bestelwaarde 618 usd wordt dan ongeveer 630 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, dan ben je de lul.. 21% en 16,75 inklaringskosten
Gewoon even een half jaartje wachten, het is imo niet heel verstandig om nu al een Win8 tablet aan te schaffen gezien je totaal geen idee hebt met wat voor Win8 tablets de concurrentie komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Veel te duur dat ding. Ik ga er helaas voor afhaken.
het voordeel van ms is, dat dit op zoveel meer devices komt dan bijv apple of blackberry. Alle zakelijke mensen willen graag een windows tablet vanwege Word ed. En doordat windows tablets goed samenwerken met windows op je pc, zie ik het roos kleurig in wat betrefd de apps..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:12 schreef Catch22- het volgende:
het duurt toch 3 maanden voor ze alle bugs eruit hebben.
Mijn grootste zorg is het app-aanbod. Ik heb een Blackberry playbook gehad en het Os was super, maar er waren gewoon geen goede apps...
Als ik het zo hoor is die al wel beter idd in windows Phone 8.. Het voordeel is trouwens ook, dat als je iets maakt voor windows 8 dan kan je het bij wijze van in 2 kliks omzetten naar windows Phone 8 en andersom..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:27 schreef Catch22- het volgende:
ja ik heb ook wel goede hoop hoor. Daarbij stimuleren ze het wel. Mag wel hopen dat de API een stuk beter is dan bij WP7.5
jaa, je kan je layout en dergelijke helemaal aanpassen. Maar je code hoeft dan niet zozeer veranderd te worden. Je hoeft dan niet 2x het wiel uit te vinden.. Net als bij wordfeud ofzo, dat is gewoon iets aangepaste versie qua layout op W8 dan op me WP.. De broncode is wws ongewijzigd..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
Mja, maar dat moet je niet willen. Een telefoonapp is anders dan een tabletapp of een desktop app.
Helemaal gelijk inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gewoon even een half jaartje wachten, het is imo niet heel verstandig om nu al een Win8 tablet aan te schaffen gezien je totaal geen idee hebt met wat voor Win8 tablets de concurrentie komt.
Het OS is wel goed, maar de apps die ik gebruik zijn gewoon ronduit kak. En aangezien ik grotendeels met WhatsApp (traag, energieslurpend) en de browser (waar is mijn backknop?) werk, ben ik niet zo erg positief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Helemaal gelijk inAls die toetsenbordcover een succes blijkt adopteert de rest 'm vast ook wel.
Overigens begrijp ik de klachten over Windows Phone 7.5 niet zo, ik ben zeer tevreden. Heb mijn Lumia aanvankelijk gekocht als tijdelijk telefoontje tot m'n abonnement te verlengen was, maar ik ben zo tevreden dat ik wss voor simonly ga. Zeker als de update naar 7.8 het homescreen wat netter maakt.
Mja, dat ligt technisch wat anders, maar het zou te porten moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:32 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa, je kan je layout en dergelijke helemaal aanpassen. Maar je code hoeft dan niet zozeer veranderd te worden. Je hoeft dan niet 2x het wiel uit te vinden.. Net als bij wordfeud ofzo, dat is gewoon iets aangepaste versie qua layout op W8 dan op me WP.. De broncode is wws ongewijzigd..
Ik ben nu 1.5 jaar WP7 gebruiker, hier geen enkel klacht. Hoewel.. betere multitask ondersteuning zou prettig zijn. Daarnaast de beschikbaarheid van apps natuurlijk maar dat heeft weinig met het OS te maken. Daarnaast zijn de meeste apps nu wel beschikbaar voor het WP platform.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Helemaal gelijk inAls die toetsenbordcover een succes blijkt adopteert de rest 'm vast ook wel.
Overigens begrijp ik de klachten over Windows Phone 7.5 niet zo, ik ben zeer tevreden. Heb mijn Lumia aanvankelijk gekocht als tijdelijk telefoontje tot m'n abonnement te verlengen was, maar ik ben zo tevreden dat ik wss voor simonly ga. Zeker als de update naar 7.8 het homescreen wat netter maakt.
nou volgensmij is dat dus niet zo. De waren daar juist mee aan het promoten naar developers toe..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, dat ligt technisch wat anders, maar het zou te porten moeten zijn.
Grappig, ik ben een week WP7-gebruiker en ik heb een hele lijst met klachten. Maar dit is misschien niet het goede topic om ze te gaan besprekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben nu 1.5 jaar WP7 gebruiker, hier geen enkel klacht. Hoewel.. betere multitask ondersteuning zou prettig zijn. Daarnaast de beschikbaarheid van apps natuurlijk maar dat heeft weinig met het OS te maken. Daarnaast zijn de meeste apps nu wel beschikbaar voor het WP platform.
Laat ze maar horen:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Grappig, ik ben een week WP7-gebruiker en ik heb een hele lijst met klachten. Maar dit is misschien niet het goede topic om ze te gaan bespreken.
Ssst.... niet hardop zeggen, het is juist zo schattig hoe enthousiast dat jong is... Láát hem toch lekkerquote:
Ik had wel hoop dat het heel vet zou zijn, maar helaas... Ik vind het app-aanbod op Android al niet je-van-het, vrees dat het met Win8 nog minder zal zijn, hoe hard MS ook gaat stimuleren...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef speknek het volgende:
Wired is er best wel positief over
http://www.wired.com/reviews/2012/10/microsoft-surface
Maar om eerlijk te zijn vind ik de RT niet echt interessant. Je kunt Office gebruiken, maar voor de rest is het een iPad met minder apps. De Surface Pro is waar het echt is.
dit, ga lekker ergens anders uithuilen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Flikker toch op terug naar apple topics? Daar wordt altijd boehoe gedaan mbt dit soort reacties maar dan wel in dit topic hetzelfde doen... triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |