Nice! Gooi hem even in de OPquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:39 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Website
https://www.microsoft.com/surface/en/us/default.aspx
Specsheet
https://www.microsoft.com(...)surfacespecsheet.pdf
Ziet er slick uit, Windows 8 + full office, mooi voor school.
Ben benieuwd hoeveel het kost.
Want je wil graag een zwaarder, dikkere ultrapad? Ik vind alleen die cover een leuke toevoeging, voor de rest is het logger en zwaarder dan de concurrent. Ik zou het amper een tablet willen noemen. Bijna een kilo en 13,x cm dik. Mwoa. Ach, het brengt weer wat concurrentie, eens kijken wat Android-tabletmakers en Apple er weer tegenin brengen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok, stieken toch wel interessant zeg ik als iPad eigenaar
Haten op Steve Ballmerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Die foto van die gast... mijn god zeg. Zet er een jonge vlotte kerel neer die weet waar ie over lult. Deze gast lijkt alsof ie regelrecht uit het bejaardentehuis is gelopen
Als je de specsheet goed had gelezen had je gezien dat er 13,5 mm stond - niet cm.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want je wil graag een zwaarder, dikkere ultrapad? Ik vind alleen die cover een leuke toevoeging, voor de rest is het logger en zwaarder dan de concurrent. Ik zou het amper een tablet willen noemen. Bijna een kilo en 13,x cm dik. Mwoa. Ach, het brengt weer wat concurrentie, eens kijken wat Android-tabletmakers en Apple er weer tegenin brengen.
Obvious typo is obvious. 13cm zou dikker dan welke laptop dan ook zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je de specsheet goed had gelezen had je gezien dat er 13,5 mm stond - niet cm.
Hoewel ik als MacBook-gebruiker niet echt geweldig enthousiast ben over de iPad kan dit apparaat me echt wel bekoren! Mede dankzij het smartcover-toetsenbord komt dit al een heel stuk dichter in de buurt van een volwaardige vervanger voor je desktop of notebook.
Voor een aardige prijs kan dit zeker potentieel hebben, en ik vind de Mini DisplayPort ook een goede toevoeging. Een stuk compacter dan een aparte VGA/DVI/HDMI aansluiting.
Daarom, ik dacht al "dat moet wel heel erg dik zijn dan"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Obvious typo is obvious. 13cm zou dikker dan welke laptop dan ook zijn
Inderdaad. Ik vind de iPad toch nog steeds niet krachtig genoeg om 'm als vervanger voor je computer te gebruiken, maar de Surface heeft in dit geval meer mogelijkheden vanwege het volwaardige Windows-systeem.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:49 schreef speknek het volgende:
Vind de Asus Transformer Book er vooralsnog beter uit zien, maar de toetsenbord cover is slim. De kracht van MS Windows is toch dat je het ook als volwaardig netbook kunt gebruiken, dus ik voorzie een groot succes voor deze tablet hybrids.
Ouch, dat is wel stevig aan de prijs. Voor dat geld heb je ook een extreem degelijke computer (ultrabook?).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef xminator het volgende:
Verwachting:
Die met full windows circa 1000 eypo, die met windows rt circa 500 eypo.
Ze hebben al zelf toegegeven dat de Pro versie een soortgelijke prijs heeft als de ultrabooks. Dan kan je inderdaad net zo goed een ultrabook kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ouch, dat is wel stevig aan de prijs. Voor dat geld heb je ook een extreem degelijke computer (ultrabook?).
Bron: http://www.dutchcowboys.nl/microsoft/25007quote:Update: Microsoft heeft aangegeven dat de Surface tussen de 350 en 500 dollar gaat kosten, de Surface Pro zal voor een prijs tussen de 800 en 1300 dollar in de winkel komen te liggen.
dat is weer zeer jammer, als van die hoogste prijzen nou eens een derde af zou gaan...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:53 schreef spenky het volgende:
Volgens stylecowboys:
[..]
Bron: http://www.dutchcowboys.nl/microsoft/25007
Ik vind de prijzen van de ARM Versies best wel meevallen.. Die pro, is ook wel uitgebreider, beter hardware ed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is weer zeer jammer, als van die hoogste prijzen nou eens een derde af zou gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |