Het moet toch geheim blijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
Daarom moet je die shit dan ook opschrijven.
Zo geheim dat je het zelf ook niet meer weet.quote:
Je moet het briefje ook niet laten slingeren, natuurlijk.quote:
You see my problemquote:Op maandag 18 juni 2012 23:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo geheim dat je het zelf ook niet meer weet.
Opschrijven dan maar met dit in gedachtequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je moet het briefje ook niet laten slingeren, natuurlijk.
Maar de kans dat er bij je wordt ingebroken door een dief die rustig op zoek gaat naar een briefje met wachtwoorden ipv gewoon het zilverwerk en de elektronica te jatten, is tamelijk klein. Dus gewoon opschrijven die zooi.
Maggi.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:34 schreef LangeJan het volgende:
Als je je wachtwoord steeds vergeet, verzin dan iets wat je meestal vergeet als je boodschappen doet.. zoals koffiefilters ofzo..
Maar in de tussentijd kun je nog steeds niet bij datgene waar je moet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:36 schreef moemoe het volgende:
Anders koop ik een papegaai en leer ik hem allerlei verschillende wachtwoorden.
Het gaat niet zo zeer om het onthouden, ik wil gewoon een tegekgaafgeweldigsupercool password hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:37 schreef 9611Niels het volgende:
Of je onthoudt je wachtwoord gewoon. Je bent toch geen bejaarde?
Maar het is wel cute.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar in de tussentijd kun je nog steeds niet bij datgene waar je moet zijn.
Hoe is jouw systeem?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef Scuidward het volgende:
Het is vrij simpel om een systeem te verzinnen. Je toetsen op het toetsenbord veranderen niet namelijk.
En daar heb je 'm.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het onthouden, ik wil gewoon een tegekgaafgeweldigsupercool password hebben.
Ja, dat ga ik dus niet in detail uit te doeken doen. Maar je begint ergens, gaat een vast patroon af die je kan onthouden (met de klok mee dan wel tegen de klok in) en vergeet niet bovenin wat cijfers mee te pakken en je hebt een wachtwoord wat nergens op slaat maar toch in je systeem zit. Zo kan ik mijn hotmail wachtwoord altijd in 2 seconden intypen. En je moet zorgen dat het beginpunt logisch is. Dus in het geval van mijn hotmail de eerste letter van mijn emailadres.quote:
Die is nu van Mark?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:46 schreef moemoe het volgende:
Ik heb mezelf buitengesloten bij mijn Facebook account.
Gewoon een kloon aanmakenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:46 schreef moemoe het volgende:
Ik heb mezelf buitengesloten bij mijn Facebook account.
Nu ben je makkelijk hackbaarquote:Op maandag 18 juni 2012 23:50 schreef MAHL het volgende:
Mijn wachtwoord is ook geweldig. Vrij standaard ding, maar ik typ het blind in, één rij hoger dan 'normaal' waardoor er complete wartaal/cijfers uitkomt
Nee hoor, de standaard hackers gebruiken alleen maar zinnen/vaak voorkomende combinaties. Dit wachtwoord slaat op het oog nergens opquote:
Ik ben nu geen standaard hacker meerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee hoor, de standaard hackers gebruiken alleen maar zinnen/vaak voorkomende combinaties. Dit wachtwoord slaat op het oog nergens op
Oeh, vertel. Brute force? Iets anders kan ik niet bedenkenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik ben nu geen standaard hacker meer
Doe alle wachtwoorden gewoon in een kladblok bestandje op de pc, en versleutel dat bestandje met een wachtwoord. Hoef je er nog maar ééntje te onthoudenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef moemoe het volgende:
Ik vind mijn papegaai tot nog toe de beste optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |