Don't make a hoe a housewive... ik heb liever een meisje die me laat wachten, dan een meisje die me gelijk de avond van me leven bezorgd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.
Ik zie wel hoe het loopt. Het moet eerst klikken, dat is het belangrijkste :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De drie date regel werkt beter.... gegarandeerd op date 2 dat je de keuze heb.
Ben je van mening dat een klik gecreeert wordt? Of dat deze aanwezig is of niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe het loopt. Het moet eerst klikken, dat is het belangrijkste :p
Ik krijg een bepaalde vibe bij een vrouw. Zodra ik begin te lachen en die motor in mij begint te draaien... dan weet ik dat het goed zit. De zinnen rollen vanzelf, de gebaren, de sfeer ik zit dan helemaal "in the zone" zoals sporters dat hebben. Aantrekkingskracht speelt ook gigantisch mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb daar een dubbel gevoel over. Als ik moet kiezen: het is er, of niet. Het is niet zo dat je iets moet faken om dingen met elkaar overeen te komen, daar kom je wel in 1 date achter.
2 minquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:19 schreef Michiqa het volgende:
Ik ben hier te ongeduldig voor.. Hoelang moet je chatten voor je eindelijk die foto te zien krijgt?
Ligt aan de hoeveelheid tekst, niet aantal minuten volgens mij. Je kunt ze ook kopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:19 schreef Michiqa het volgende:
Ik ben hier te ongeduldig voor.. Hoelang moet je chatten voor je eindelijk die foto te zien krijgt?
Zoveel ervaring heb ik niet met daten (eigenlijk gewoon niet), dus ik kan je daar niet het fijne van vertellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik krijg een bepaalde vibe bij een vrouw. Zodra ik begin te lachen en die motor in mij begint te draaien... dan weet ik dat het goed zit. De zinnen rollen vanzelf, de gebaren, de sfeer ik zit dan helemaal "in the zone" zoals sporters dat hebben. Aantrekkingskracht speelt ook gigantisch mee.
Heb ik die vibe niet, dan kunnen we nog zo diep met gesprekken gaan maar het gaat hem dan niet worden.
Soms wel jammer. Kwam een vrouw tegen.. wel wat issues maar verder prima voor elkaar... goed koppie koppie en ontzettend volwassen... maar het deed me niets.
Hoe oud ben je eigenlijk, en hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
Zoveel ervaring heb ik niet met daten (eigenlijk gewoon niet), dus ik kan je daar niet het fijne van vertellen
20. Omdat ik niet erg aantrekkelijk ben (geweest), of uberhaupt makkelijk contact met mensen kon maken. Ik denk ook dat mensen denken dat ik een iel ventje ben (1,82m en 60kgquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk, en hoe komt dat zo?
Niet aan de sterioden (hoe schrijf je dat? hoor, daar krijg je enge bulten van!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20. Omdat ik niet erg aantrekkelijk ben (geweest), of uberhaupt makkelijk contact met mensen kon maken. Ik denk ook dat mensen denken dat ik een iel ventje ben (1,82m en 60kg), dus nu aan de krachttraining.
Nee dat doe ik ook echt niet! Sowieso wordt je daar niet zwaarder van volgens mij, alleen je spieren worden opgeblazen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:26 schreef Michiqa het volgende:
[..]
Niet aan de sterioden (hoe schrijf je dat? hoor, daar krijg je enge bulten van!
Wat is niet aantrekkelijk? Wie heeft dat voor je bepaald? Je eigen gedachten? Omdat je jezelf vergelijkt met allemaal andere jongens?.. ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20. Omdat ik niet erg aantrekkelijk ben (geweest), of uberhaupt makkelijk contact met mensen kon maken. Ik denk ook dat mensen denken dat ik een iel ventje ben (1,82m en 60kg), dus nu aan de krachttraining.
Voor de vakantie was ik veel aan het sporten. Ik was verder ook veel bezig met mijn studie en ik was aan het daten met een meisje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat doe je normaal gesproken altijd? Misschien kan ik je helpen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi
Ieder zijn voorkeurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Don't make a hoe a housewive... ik heb liever een meisje die me laat wachten, dan een meisje die me gelijk de avond van me leven bezorgd.
Anabole Steroïden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:26 schreef Michiqa het volgende:
[..]
Niet aan de sterioden (hoe schrijf je dat? hoor, daar krijg je enge bulten van!
Als je nou eens uit je comfort zone stapt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Voor de vakantie was ik veel aan het sporten. Ik was verder ook veel bezig met mijn studie en ik was aan het daten met een meisje.
Het sporten is al een poosje afgelopen en ik ben sinds het begin van deze week "vrij". Ik weet ook niet wat ik precies nog met het meisje ga doen. Ik heb eigenlijk geen interesse meer in haar. Ze is gewoon te introvert en te koel. Ze is helemaal niet speels.
Na de vakantie wil ik eens wat gaan doen met de studievereniging waar ik al jaren bij zit en ik ga gewoon door met sporten. Ik doe ook al vrijwilligerswerk, maar daar doe ik geen nieuwe contacten mee op.
Ik wil eigenlijk gewoon weten wat mensen IRL van mij denken en daarom wil ik wat gaan doen.
Dat denk ik n.a.v. dat er nooit iemand naar mij om keek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is niet aantrekkelijk? Wie heeft dat voor je bepaald? Je eigen gedachten? Omdat je jezelf vergelijkt met allemaal andere jongens?.. ik bedoel maar.
Krachttraining is goed, maak je ook stofje aan.. op den duur zie je jezelf groeien en wordt je zelfverzekerder... ik was 1m78 met 53 kilo...
shakes en trainen.... 1m78 en 68 kilo.
Maar meiden die op je vallen vanwege je geweldige sixpack en cup A spieren.... vraag me af of je die überhaupt wel in je leven wil... oppervlakkig gedoe man haha
ok hier is een tip.. je lacht je kapot maar dit gaat werken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik n.a.v. dat er nooit iemand naar mij om keek.
In ieder geval bedankt voor de reactie, ik ga nu naar huis en dan naar mijn date
Dat wil ik gaan doen door naar de activiteiten van de studievereniging te gaan, maar tot eind september doen ze eigenlijk niks. Het zou leuk zijn als ik daarvoor al iets kon doen. Ik vind zo'n poolvereniging wel aardig, maar daar wil ik niet twee maanden lid van zijn. Ik doe ook al andere dingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je nou eens uit je comfort zone stapt?
Denk je niet dat mensen jou vanzelf zullen accepteren, zodra jij jezelf leert te accepteren?quote:Wat ik eigenlijk wil gaan doen is naar iets gaan waar de kans vrij groot is dat mensen mij "gewoon" accepteren.
Ga naar het klooster.. daar accepteren ze iedereen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat wil ik gaan doen door naar de activiteiten van de studievereniging te gaan, maar tot eind september doen ze eigenlijk niks. Het zou leuk zijn als ik daarvoor al iets kon doen. Ik vind zo'n poolvereniging wel aardig, maar daar wil ik niet twee maanden lid van zijn. Ik doe ook al andere dingen.
Wat ik eigenlijk wil gaan doen is naar iets gaan waar de kans vrij groot is dat mensen mij "gewoon" accepteren.
Ik kom nu niet onder de mensen. Ik voel me eenzaam. Ik heb wat leuke dingen gedaan met Fokkers. Ze zijn heel aardig, maar het is niet helemaal je van het. Ik zou graag een activiteit willen gaan doen waarbij ik me in grote groep mensen kan begeven zonder het gevoel te hebben alleen te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga naar het klooster.. daar accepteren ze iedereen.
Waarom wil je dat mensen jou accepteren? Het belangrijkste is toch dat jij gewoon jezelf accepteert.
Nee de meeste fokkers zitten hier ook met een reden...... allemaal beetje contactgestoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kom nu niet onder de mensen. Ik voel me eenzaam. Ik heb wat leuke dingen gedaan met Fokkers. Ze zijn heel aardig, maar het is niet helemaal je van het. Ik zou graag een activiteit willen gaan doen waarbij ik me in grote groep mensen kan begeven zonder het gevoel te hebben alleen te zijn.
Niet iedereen hoeft me te accepteren, maar het zou prettig zijn als ik iets kon gaan doen met een groep mensen. Ik heb bijvoorbeeld gekeken naar groepsreizen, maar dat is te duur voor mij.
De Fokkers die ik ontmoet heb zijn echt niet contactgestoord. Verre van dat zelfs. Het zijn de leukste mensen die ik ooit ontmoet heb. Het zijn mensen die tenminste interesse in mij tonen en dat vind ik prettig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de meeste fokkers zitten hier ook met een reden...... allemaal beetje contactgestoord.
Geloof mij, des te groter de groep onbekenden is, des te eenzamer voel je je. Je kan 100.000 om je heen hebben maar nog eenzamer zijn dan in een gezelschap van 4 personen.
Groepsreizen zijn idd duur. Als alleenstaande wordt je keihard afgestraft... hier is een markt voor daar ben ik van overtuigd.
Thanks, but that's not gonna happen. Zo kleed ik me wel vaker en het ziet ook fijn. Mijn date is alleen een beetje alternatief, dus ik heb het bij casual gelaten. Je ziet overigens wel mijn postuur goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ok hier is een tip.. je lacht je kapot maar dit gaat werken.
Trek een overhemd aan... een slim fit als ik zo je postuur wat inschat.
Trek een spijkerbroek aan
een riem die matched met je schoenen
nette bruine of zwarte schoenen.
Je gaat jezelf gelijk anders voelen en je zal zien dat er opeens wel naar je gekeken wordt.
UI
Dit heeft te maken met een shift in focus.
en waarom schoenen? Vrouwen hebben een schoenen fetisj... stel een vriendin maar eens de vraag: "waar is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen?"
behalve het gezicht, zal dit hoogstwaarschijnlijk de schoenen zijn.
succes op je date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |