Nul keer, maandag ga ik dat doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al de straat op gegaan en minstens 10 vrouwen geopend?

Gelukkig maar dat niet iedereen het doet. Nu is er een hoop vis voor ons in de vijver.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dankje, en er is geen enkele reden waarom jij het niet zou kunnen!'Ik kan niet' moet je uit je woordenboek schrappen. Iedereen kan de woorden zeggen "Hey ik zag je daar net lopen en ik vind dat je er echt leuk uit ziet''

Het viel me idd op dat meisjes het absoluut niet verwachten. Zelfs een modellenkwaliteit meisje zei tegen me dat ze het nog nooit had meegemaakt zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat niet iedereen het doet. Nu is er een hoop vis voor ons in de vijver.

Dit is niet de oude SC. Dit is de afsplitsing waar we ontopic moesten blijven en niet mochten SC'en.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
huh is het weer terug ??? Ik snap dit even niet

Goed bezig!!! De meeste gasten durven het niet onder het mom van "ik voel me er niet naar". Ik denk omdat hun hersenen die vrouwen als onbereikbaar bestempelen op een onbewust niveau en ze geven zich geen toestemming om zich zo te gedragen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het viel me idd op dat meisjes het absoluut niet verwachten. Zelfs een modellenkwaliteit meisje zei tegen me dat ze het nog nooit had meegemaakt zo.

Opzich.. keiweek is hier om de hoek....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nul keer, maandag ga ik dat doen.

Van die kinderen hoef ik niks te hebben. Ik ga wel kijken bij een studentenvereniging waar hopelijk wat oudere dames rondlopen (het liefst een jaar of 23-25 en bijna klaar met de studie).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Opzich.. keiweek is hier om de hoek....
een wingman is altijd leuk....

Gaat erom dat je ervaring op doet, en Mr. Swagtaculair wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Van die kinderen hoef ik niks te hebben. Ik ga wel kijken bij een studentenvereniging waar hopelijk wat oudere dames rondlopen (het liefst een jaar of 23-25 en bijna klaar met de studie).

Ik ga eerst wel even kijken hoe de mensen bij de studentenvereniging reageren op mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gaat erom dat je ervaring op doet, en Mr. Swagtaculair wordt.

Ach, je moet toch op één of andere manier peilen hoe mensen over je denken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef firefly3 het volgende:
Reactie vragend gedrag. Schiet je niets mee op.

als hij er gevoelsmatig mee op schiet, so whatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef firefly3 het volgende:
Reactie vragend gedrag. Schiet je niets mee op.

Ja vertel mij wat. Ik moet niks hebben van dat PUA gedoe. Ik wil een vriendin, niet zoveel mogelijk scoren. Maar er zijn er een paar hier die het beter weten....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Veela het volgende:
Waarom doen jullie in godsnaam aan dat PUA, dat is zo geforceerd- en vrouwen hebben dat meteen door.
Ik heb liever iemand die gewoon zichzelf is, in plaats van iemand die zinnetjes opdreunt.

Nouja, jezelf blijven werkt hier tot nu toe ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef Veela het volgende:
PUA werkt niet. Het is een scam, om zoveel mogelijk geld van goedgelovige personen te leechen.

Het zal alleen bevestiging geven dat hij onderaan de sociale ladder zit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als hij er gevoelsmatig mee op schiet, so what

Natural style werkt wel. Dat is gewoon zoveel mogelijk ervaring op doen totdat je goed bent. Laatst had ik vier telefoonnummers op een avond terwijl ik twee jaar terug al moeite had met 1.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef Veela het volgende:
PUA werkt niet. Het is een scam, om zoveel mogelijk geld van goedgelovige personen te leechen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |