abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115378964
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks, but that's not gonna happen. Zo kleed ik me wel vaker en het ziet ook fijn. Mijn date is alleen een beetje alternatief, dus ik heb het bij casual gelaten. Je ziet overigens wel mijn postuur goed
Ik ga hangen, yow!
Een jeans, overhemd, nette schoenen en een fatsoenlijke riem. Zie niet wat daar niet "cusual" aan is. Bij alternatief en casual zie ik versleten schoenen en bandshirts voor me. :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:02:55 #227
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115379178
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een jeans, overhemd, nette schoenen en een fatsoenlijke riem. Zie niet wat daar niet "cusual" aan is. Bij alternatief en casual zie ik versleten schoenen en bandshirts voor me. :')
Van die vale zwarte vesten met gekreukte woorden als metallica erop waar scheurtjes in zitten van de droger..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115379401
quote:

[..]

Casual is niet hetzelfde als lelijk.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:35:28 #229
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_115380459
Vooruit, laat ik ook eens een duit in het zakje doen met een ‘lastige situatie’.

Online meisje leren kennen via een weblog wat ze al verschillende jaren bijhoudt. Schrijfstijl sprak me aan, herkenbare verhalen, ook over vervelende dingen maar altijd met vleugje humor. Keertje begonnen met reageren, zij stuurde wel eens reactie terug, we troffen elkaar op Hyves (alweer tijdje terug inmiddels), kortom best leuk en ik zag er ook niet direct meer in.

Op gegeven moment verwaterde het een beetje, ik las niet alles meer, zij postte minder verhalen, maar ze liet me toch niet los. Uitnodiging gestuurd voor Facebook, toen ik daar geen reactie op kreeg besloten het er maar bij te laten. Maar bloed kruipt toch waar het niet gaan kan ;) en vorige maand besloten de stoute schoenen aan te trekken. Heb via een Facebook-vriendin haar adres gevraagd en een briefje gestuurd waarin ik aangaf dat ze me een leuke meid lijkt en dat ik haar graag eens zou willen ontmoeten. Week later kreeg ik een kaart terug: ja, ze had wel in de gaten dat ik geïnteresseerd was, maar mijn briefje was toch een grote verrassing en ze wilde wel een keertje afspreken, want ze was toch wel benieuwd naar mij. Echter: meteen met de opmerking erbij dat ze er niet vanuit gaat dat er verder iets in het verschiet ligt.

Dubbel gevoel dus. Aan de ene kant ben ik klaarblijkelijk bij voorbaat al geen ‘relatiemateriaal’ voor haar, aan de andere kant ben ik wel oprecht in haar geïnteresseerd en zij kennelijk ook op een bepaalde manier in mij (ze is 31 en heeft volgens mij nog nooit een relatie gehad). Conclusie: eind deze maand hebben we een afspraak staan om samen wat te gaan drinken. Met een grote kans dat ik er straks misschien een leuke vriendin/kennis bij heb, maar niet meer dan dat. Al is er ergens een (naïef) klein deeltje in mij dat hoopt dat er real life misschien toch iets van een vonk/klik of zo overspringt.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:38:25 #230
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115380575
dat je geen relatiemateriaal bent is niet gezegd, alleen dat je niet je bij voorbaat hoop hoogtij moet laten vieren. het hangt voor jullie beiden af van de afspraak omdat je elkaar niet persoonlijk kent.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:44:06 #231
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115380767
Ja.. ik zou het gewoon aanzien hoe de avond verloopt e.d.

geen hoop of verwachtingen hebben.

maar waarom eind van de maand pas?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:09:21 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_115381569
Omdat ik eerst nog op vakantie ga en dat was niet te verschuiven. Maar verder geen probleem :)

Klopt denk ik wel dat ze terughoudend is en er geen druk op wil leggen, ze heeft wel eens aangegeven dat ze moeite heeft met onbekende mensen (vooral mannen) en dat ze hoopt dat iemand daar een beetje doorheen prikt.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:12:01 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115381642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omdat ik eerst nog op vakantie ga en dat was niet te verschuiven. Maar verder geen probleem :)

Klopt denk ik wel dat ze terughoudend is en er geen druk op wil leggen, ze heeft wel eens aangegeven dat ze moeite heeft met onbekende mensen (vooral mannen) en dat ze hoopt dat iemand daar een beetje doorheen prikt.
ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Daar komt WheeledWarrior met zijn lans haar doorboren!

Haar prins in de witte auto!
YouTube
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:21:28 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115381925
quote:

[..]

Alto-meisjes. :9

Maar iedere man ziet er eigenlijk goed uit in jeans, riem, overhemd en mooie schoenen. Vreemd wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_115384522
De grootste verliezer van de studie heeft het voor elkaar. Ik ben al jaren aan het werk geweest en ik ben nog steeds helemaal nergens met relaties.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115387158
Mijn schoenen zijn acht euro
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115387971
Ik kan volgende week al bij een studentenvereniging kijken, want dan is het KEI week :)
Ik ben toch benieuwd hoe het daar aan toe gaat.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115389553
quote:

[..]

Ja, maar dan zou het wel heel erg overdressed worden in vergelijking met haar.
Bandshirts klopt wel, geen versleten schoenen. Overigens heb ik helemaal geen problemen met bandshirts.

Date was erg gezellig, lekker wat gedronken in het zonnetje. Niet gesoend, maar dat komt de volgende keer misschien wel .:P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:55:31 #239
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115390234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:33 schreef Comp_Lex het volgende:
De grootste verliezer van de studie heeft het voor elkaar. Ik ben al jaren aan het werk geweest en ik ben nog steeds helemaal nergens met relaties.
Hoe vaak ben jij al de straat op gegaan en minstens 10 vrouwen geopend?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115390575
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja, maar dan zou het wel heel erg overdressed worden in vergelijking met haar.
Bandshirts klopt wel, geen versleten schoenen. Overigens heb ik helemaal geen problemen met bandshirts.

Date was erg gezellig, lekker wat gedronken in het zonnetje. Niet gesoend, maar dat komt de volgende keer misschien wel .:P
nouja een volgende keer is al positief :)

een vrouw openen??
pi_115390760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nouja een volgende keer is al positief :)

een vrouw openen??
Zeker weten! :D

Excuus voor de spelfouten, mijn telefoon deed raar.
pi_115390806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zeker weten! :D

Excuus voor de spelfouten, mijn telefoon deed raar.
ik ben blij dat je m inzag want hij was wel erg :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:11:40 #243
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115390830
Oh, ik zal trouwens proberen een motivatiestukje te schrijven voor gasten die nog steeds online aan het harken zijn

Afgelopen week ben ik echt begonnen met het werken aan m'n sociale skills en het versieren van vrouwen. Ik ben 6 x er op uit gegaan en heb ongeveer met 40 vrouwen gepraat, ik heb tenslotte vakantie, en toch niks beters te doen atm. Eerste 3 approaches waren nogal awkard. Ik bedoel, op een vrouw afstappen op straat en zeggen dat ze er leuk uit ziet is zo ver uit je comfortzone als je het maar kan krijgen. Maar.. Je raadt het al, naarmate je het meer doet, gaat het steeds natuurlijker en makkelijker!

Het resultaat van dit alles: een dosis situationeel zelfvertrouwen waar je u tegen zegt. 2 x bijna gezoend (eerste keer verneukte ik het), 2e had een vriend (waar ze zich oprecht rot om voelde..:p). Veel interessante nieuwe mensen ontmoet, zowel gasten als vrouwen. Gesprekken lopen soepeler, leuke meisjes die naar je glimlachen, en die als je even weg bent en weer terugkomt je aankijken wat voor interessants je nu weer te melden hebt. Op dit moment heb ik dus geen alcohol meer nodig om het naar m'n zin te hebben tijdens het stappen, superchill dus!

Dit allemaal in 1 week guys. Het enige wat je er voor nodig hebt is vrije tijd en een set ballen.
Dus.. Onderneem actie en wordt die sexy motherfucker die je altijd al hebt willen zijn!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115390854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik ben blij dat je m inzag want hij was wel erg :P
Ik weet alleen niet wat je nu bedoeld :P
pi_115390866
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet wat je nu bedoeld :P
gesoend
pi_115390894
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

gesoend
Oh, dat. Ja zit nu op m'n laptop en zag het ineens. Te erg voor woorden als je het serieus zo zou typen :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:14:00 #247
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115390905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Oh, ik zal trouwens proberen een motivatiestukje te schrijven voor gasten die nog steeds online aan het harken zijn

Afgelopen week ben ik echt begonnen met het werken aan m'n sociale skills en het versieren van vrouwen. Ik ben 6 x er op uit gegaan en heb ongeveer met 40 vrouwen gepraat, ik heb tenslotte vakantie, en toch niks beters te doen atm. Eerste 3 approaches waren nogal awkard. Ik bedoel, op een vrouw afstappen op straat en zeggen dat ze er leuk uit ziet is zo ver uit je comfortzone als je het maar kan krijgen. Maar.. Je raadt het al, naarmate je het meer doet, gaat het steeds natuurlijker en makkelijker!

Het resultaat van dit alles: een dosis situationeel zelfvertrouwen waar je u tegen zegt. 2 x bijna gezoend (eerste keer verneukte ik het), 2e had een vriend (waar ze zich oprecht rot om voelde..:p). Veel interessante nieuwe mensen ontmoet, zowel gasten als vrouwen. Gesprekken lopen soepeler, leuke meisjes die naar je glimlachen, en die als je even weg bent en weer terugkomt je aankijken wat voor interessants je nu weer te melden hebt. Op dit moment heb ik dus geen alcohol meer nodig om het naar m'n zin te hebben tijdens het stappen, superchill dus!

Dit allemaal in 1 week guys. Het enige wat je er voor nodig hebt is vrije tijd en een set ballen.
Dus.. Onderneem actie en wordt die sexy motherfucker die je altijd al hebt willen zijn!
Knap hoor. Ik kan eigenlijk alleen praten met mensen die ik ken, of waarvoor ik een reden heb om met ze te praten.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:15:18 #248
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115390951
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Knap hoor. Ik kan eigenlijk alleen praten met mensen die ik ken, of waarvoor ik een reden heb om met ze te praten.
Dankje, en er is geen enkele reden waarom jij het niet zou kunnen! :) 'Ik kan niet' moet je uit je woordenboek schrappen. Iedereen kan de woorden zeggen "Hey ik zag je daar net lopen en ik vind dat je er echt leuk uit ziet''
pi_115391017
Och dat blijft een onnatuurlijk iets dat vanzelf natuurlijk wordt
Ik ben zelf redelijk gesloten geweest (terwijl ik echt héél makkelijk praat, maar ik werp mijzelf een drempel op, iedere keer weer)
Nu ik ook gewoon meer contacten leg merk ik dat die drempel eigenlijk niet meer aanwezig is
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:24:55 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115391292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dankje, en er is geen enkele reden waarom jij het niet zou kunnen! :) 'Ik kan niet' moet je uit je woordenboek schrappen. Iedereen kan de woorden zeggen "Hey ik zag je daar net lopen en ik vind dat je er echt leuk uit ziet''
Goed, op dit moment kan ik het niet. Laten we het daar op houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')