Een jeans, overhemd, nette schoenen en een fatsoenlijke riem. Zie niet wat daar niet "cusual" aan is. Bij alternatief en casual zie ik versleten schoenen en bandshirts voor me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, but that's not gonna happen. Zo kleed ik me wel vaker en het ziet ook fijn. Mijn date is alleen een beetje alternatief, dus ik heb het bij casual gelaten. Je ziet overigens wel mijn postuur goed
Ik ga hangen, yow!
Van die vale zwarte vesten met gekreukte woorden als metallica erop waar scheurtjes in zitten van de droger..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een jeans, overhemd, nette schoenen en een fatsoenlijke riem. Zie niet wat daar niet "cusual" aan is. Bij alternatief en casual zie ik versleten schoenen en bandshirts voor me.
Casual is niet hetzelfde als lelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een jeans, overhemd, nette schoenen en een fatsoenlijke riem. Zie niet wat daar niet "cusual" aan is. Bij alternatief en casual zie ik versleten schoenen en bandshirts voor me.
ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omdat ik eerst nog op vakantie ga en dat was niet te verschuiven. Maar verder geen probleem
Klopt denk ik wel dat ze terughoudend is en er geen druk op wil leggen, ze heeft wel eens aangegeven dat ze moeite heeft met onbekende mensen (vooral mannen) en dat ze hoopt dat iemand daar een beetje doorheen prikt.
Alto-meisjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het wel heel erg overdressed worden in vergelijking met haar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al de straat op gegaan en minstens 10 vrouwen geopend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:33 schreef Comp_Lex het volgende:
De grootste verliezer van de studie heeft het voor elkaar. Ik ben al jaren aan het werk geweest en ik ben nog steeds helemaal nergens met relaties.
nouja een volgende keer is al positiefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het wel heel erg overdressed worden in vergelijking met haar.
Bandshirts klopt wel, geen versleten schoenen. Overigens heb ik helemaal geen problemen met bandshirts.
Date was erg gezellig, lekker wat gedronken in het zonnetje. Niet gesoend, maar dat komt de volgende keer misschien wel .:P
Zeker weten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nouja een volgende keer is al positief
een vrouw openen??
ik ben blij dat je m inzag want hij was wel ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker weten!
Excuus voor de spelfouten, mijn telefoon deed raar.
Ik weet alleen niet wat je nu bedoeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben blij dat je m inzag want hij was wel erg
gesoendquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat je nu bedoeld
Oh, dat. Ja zit nu op m'n laptop en zag het ineens. Te erg voor woorden als je het serieus zo zou typenquote:
Knap hoor. Ik kan eigenlijk alleen praten met mensen die ik ken, of waarvoor ik een reden heb om met ze te praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Oh, ik zal trouwens proberen een motivatiestukje te schrijven voor gasten die nog steeds online aan het harken zijn
Afgelopen week ben ik echt begonnen met het werken aan m'n sociale skills en het versieren van vrouwen. Ik ben 6 x er op uit gegaan en heb ongeveer met 40 vrouwen gepraat, ik heb tenslotte vakantie, en toch niks beters te doen atm. Eerste 3 approaches waren nogal awkard. Ik bedoel, op een vrouw afstappen op straat en zeggen dat ze er leuk uit ziet is zo ver uit je comfortzone als je het maar kan krijgen. Maar.. Je raadt het al, naarmate je het meer doet, gaat het steeds natuurlijker en makkelijker!
Het resultaat van dit alles: een dosis situationeel zelfvertrouwen waar je u tegen zegt. 2 x bijna gezoend (eerste keer verneukte ik het), 2e had een vriend (waar ze zich oprecht rot om voelde..:p). Veel interessante nieuwe mensen ontmoet, zowel gasten als vrouwen. Gesprekken lopen soepeler, leuke meisjes die naar je glimlachen, en die als je even weg bent en weer terugkomt je aankijken wat voor interessants je nu weer te melden hebt. Op dit moment heb ik dus geen alcohol meer nodig om het naar m'n zin te hebben tijdens het stappen, superchill dus!
Dit allemaal in 1 week guys. Het enige wat je er voor nodig hebt is vrije tijd en een set ballen.
Dus.. Onderneem actie en wordt die sexy motherfucker die je altijd al hebt willen zijn!
Dankje, en er is geen enkele reden waarom jij het niet zou kunnen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap hoor. Ik kan eigenlijk alleen praten met mensen die ik ken, of waarvoor ik een reden heb om met ze te praten.
Goed, op dit moment kan ik het niet. Laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dankje, en er is geen enkele reden waarom jij het niet zou kunnen!'Ik kan niet' moet je uit je woordenboek schrappen. Iedereen kan de woorden zeggen "Hey ik zag je daar net lopen en ik vind dat je er echt leuk uit ziet''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |