abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113180871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik sta op het punt weer iemand van FB te kicken, ze schrijft dus zeker een keer of 5 per dag zulke verhalen:

[..]

En dan is deze nog vrij kort voor haar doen. Ze is dus op dieet en maak hier meerdere keren per dag dus een update van, heb het lang kunnen aanzien maar nu is bij mij echt de maat vol. :r
;( :') _O-

Trouwens nooit aan het idee gedacht dat FB wel eens gewoon vol trolls zou kunnen zitten die er zelf het schijt aan hebben, en er daardoor zoveel bagger op zetten? :)
pi_113180969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Trouwens nooit aan het idee gedacht dat FB wel eens gewoon vol trolls zou kunnen zitten die er zelf het schijt aan hebben, en er daardoor zoveel bagger op zetten? :)
Wel eens aangedacht ja, maar helaas is deze persoon bloedserieus... ;( Ze vind ook altjid d'r eigen status leuk en gaat er ook zelf op reageren. Voor de rest zit ze alleen maar te chatten de hele dag en is de hele dag over eten bezig. Het is gewoon bijna sneu, zo erg is ze.
pi_113180988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Wel eens aangedacht ja, maar helaas is deze persoon bloedserieus... ;( Ze vind ook altjid d'r eigen status leuk en gaat er ook zelf op reageren. Voor de rest zit ze alleen maar te chatten de hele dag en is de hele dag over eten bezig. Het is gewoon bijna sneu, zo erg is ze.
is ze knap
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 juni 2012 @ 11:24:45 #179
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113181011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Nee, 99 procent is serieus met die verhalen en tegeltjes. Zo is NL gewoon, zie hyves.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_113181033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee, 99 procent is serieus met die verhalen en tegeltjes. Zo is NL gewoon, zie hyves.
Bah, ik dacht het wel... ;(

BE ook hoor. ;)
pi_113181058
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef Geester het volgende:

[..]

is ze knap
Helemaal niet, waarom denk je ten eerste dat ze met een dieet bezig is? Daarnaast ziet ze er gewoon uit als een regelrechte Tokkie compleet met drie wenkbrauwpiercing's. En ze is gewoon zoo ordiniar dat de fam. Flodder er bij in het niets valt. ;(

Maar heb d'r inmiddels verwijderd en geblokkeerd... Moet tenslotte er niet aan denken dat ze me weer gaat toevoegen. Gelukkig woont ze ook aan de andere kant van het land, dus tegenkomen doe ik d'r gelukkig ook niet... :')
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:32:33 #182
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_113183626
"Ik ben bijna jarig!! ♥ :D"

En dat is dan een gast die 25 wordt. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 12:34:26 #183
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113183687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:56 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat valt mij dus ook op.
Is Facebook dying? ;(
Terminaal alleszins denk ik...
Are you fokking to me?
pi_113183810
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ik heb mensen die ik gewoon helemaal niet meer volg. "geen updates".
pi_113186986
Ik vind de meeste mensen in mijn lijst alleen maar nog leuk om te trollen.
pi_113187464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:54 schreef Opoefiets het volgende:
Ik vind de meeste mensen in mijn lijst alleen maar nog leuk om te trollen.
bijvoorbeeld?
pi_113187546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:32 schreef Jabberwocky het volgende:
"Ik ben bijna jarig!! ♥ :D"

En dat is dan een gast die 25 wordt. :')
Een gast, met een hartje achter zijn bericht?!
Moet wel een gay zijn. :')
pi_113187699
Ik kan niet wachten tot een labiele Facebooker zelf dit topic ondekt en een account aanmaakt om hier vervolgens te komen zeggen "dat we tog wel moete stoppe met hen uit te lache en wij respekloose mense zijn!!11 :o"

_O_
pi_113188020
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:09 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik kan niet wachten tot een labiele Facebooker zelf dit topic ondekt en een account aanmaakt om hier vervolgens te komen zeggen "dat we tog wel moete stoppe met hen uit te lache en wij respekloose mense zijn!!11 :o"

_O_
Nou nee hoor, wij schrijven hier tenslotte ABN en dan kan de gemiddelde labiele FB'er niet lezen he...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 juni 2012 @ 14:17:51 #190
80791 crew  Paul
pi_113188050
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:09 schreef Little_Dolls het volgende:

_O_
_O_
pi_113188321
Like If You Think that Dogs are Family too ♥

Like If You Think This Girl Is Beautiful ♥ (foto van meisje kaal door kanker)

Tuurlijk zijn hondjes lief. En tuurlijk is een kaal meisje nog hartstikke mooi. Ik vind het alleen zulke aandachttrekkerij, zo 'zie mij eens begaan zijn met de wereld' om dit soort dingen te posten.
pi_113188394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef MaLo het volgende:

Tuurlijk zijn hondjes lief. En tuurlijk is een kaal meisje nog hartstikke mooi. Ik vind het alleen zulke aandachttrekkerij, zo 'zie mij eens begaan zijn met de wereld' om dit soort dingen te posten.
Helemaal waar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 juni 2012 @ 14:30:07 #193
80791 crew  Paul
pi_113188597
quote:

Ach het mag allemaal wel, maar het wordt nu opeens wel megaveel. Elke dag komen er meer van dit soort dingen ;(
pi_113188856
quote:
Ik vind het alleen zulke aandachttrekkerij, zo 'zie mij eens begaan zijn met de wereld' om dit soort dingen te posten.
Dat. Ik krijg er ook de neiging van om daarover te gaan stangen dan. :@
  donderdag 21 juni 2012 @ 15:03:41 #195
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_113189966
Vind ik ook. Kijk ik heb ongeveer 150 'mens-achtige' in mijn lijst. Maar elke 2 uur is er wel iemand die een domme foto met gare tekst post.
En het zijn ook vaak de lelijkere mensen, die ik vroeger pestte.

Ware schoonheid zit van binnen, en niet van buiten.....blablablabla.

Facebook is verworven tot een soort sms dienst. Giechelende meisjes die elkaar om de 10 seconde een bericht sturen. Want het is toch gratis.

Volwassen mensen met het verstand van een walnoot die een heel jaar gaan aftellen voor hun verjaardag of ander spannend gebeurtenis. Sodemieter op.

Of het moeten aanschouwen wie naar welke muzieknummers aan het luisteren is. Dat wil ik niet weten. Want op straat moet ik ook aanhoren wie welk muziek draait. Headsets kennen ze niet meer. Nou die gare koptelefoons van Andre Hazes. Ja mensen, was een grapje. Maar ik neem het niet serieus.

Beats by zanger Rinus.

Terug van werk, gesloopt, brak helemaal kapot. Ja hallo dat hoef ik niet te weten. Ga douchen, en geniet nog even van je vrije avond. Maar duik niet gelijk achter de computer om dit met de wereld te delen.

Vroeger had je Focus-in, dat was een chat programma, zo rond 1998. Dat was gezellig, leuk en nieuw. Totdat het klootjesvolk ontdekte wat daar te doen was. De sfeer was onmiddellijk omgeslagen.

Daarna kreeg je Cu2, dat was pas mooi. Maar ook daar hetzelfde verhaal.
Tussen dit geweld had je ook sms.

Hyves was iets totaal nieuws, maar het monde uit in een verzamelplaats voor tuig en breezersletjes.

Twitter, zou dat dan wat worden? nee, ook daar ergerde ik me ziek aan.
Facebook zou het dan toch moeten redden. Lange tijd ging het goed. Het Hyves publiek wilde niet echt aan facebook, te Amerikaans. Maar die vreugde was voor korte duur. Facebook is gemuteerd tot een gedrocht.

Elke dag uitnodigingen voor de domste dingen. Als ik ergens heen wil, zoek ik dat zelf wel op. Dat hoeft een ander niet te doen. Als ik iemands verjaardag niet weet, heeft dat een reden, dan hoef ik niet tien keer herinnert te worden aan diens verjaardag. Als ik een spelletje wil doen, zet ik wel mijn playstation aan, en ga ik niet op uitnodigingen in.

Als je iemands vriendschapsverzoek niet accepteert, is dat bijna een doodzonde. Als ik iemand verwijder, dan mond dat uit op een kleine oorlog. als iemand mij verwijdert, interesseert mij dat niet. Dan heeft diegene vast een logische reden, ik zou mijzelf ook verwijderen namelijk.

Als je ex-vriendin steken onder water blijft geven, door foto's te posten van haar nieuwe lover, met de onder tekst.....eindelijk echte liefde..... of ...... ik kan eindelijk mijn leven gaan leiden zoals normale mensen...... sodemieter op.

Ja ik heb het meegemaakt, en ja ook van andere vrienden die dit overkwam.

Mensen die elke dag hun bord warm eten op feestboek plaatsen. Mensen die hele dure camera's kopen, om vervolgens foto's te maken met instagram, en dan zo vaag mogelijk. Want dat is in.

Als ik een interessant artikel plaats op facebook, wat het lezen waard is, omdat je daar wat van opsteekt. En niemand leest dit (nogal wiedes, VMBO/ITTO niveau). Maar tegelijkertijd post iemand....BLEEEEEEGH....en daar komen tientallen reacties op....Arrgghhh, tegen beter weten in probeer ik mijn 'vrienden' nog een beetje wat mee te geven van interessante materie.

Ik heb nog tientallen ergernissen, maar ik stop.

Facebook is het afvoerputje van internet geworden, en daar hoor ik niet bij.
pi_113190050
Interessant stukje, wolferl.
pi_113190147
Wolf ik heb jouw stukje proza nu als statusupdate :D
  donderdag 21 juni 2012 @ 15:13:03 #198
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_113190286
Haha, vond alleen de laatste zin wel interessant.

Nu nog even twee weken die verslaving te baas zijn.
pi_113190321
Waar gebruiken jullie je facebook eigenlijk allemaal wél voor? Gewoon benieuwd namelijk.

Zelf voornamelijk om dingen af te spreken met vrienden of contact houden met buitenlandse vrienden.
  donderdag 21 juni 2012 @ 15:16:08 #200
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_113190409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:03 schreef wolferl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
Wolf ik heb jouw stukje proza nu als statusupdate :D
Dit^ ga ik vanavond ook even doen. _O_ (Oh ironie. ;) ) Heb je wel eens overwogen columnist te worden, wolferl? *O*
I________have become. Comfortably numb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')