Dat is inderdaad vervelend en herkenbaar. Op school waren er altijd een paar leukerds die van alles en iedereen foto's wilden trekken om op FB te zetten. Aangezien ik daar geen geval wou staan, was ik altijd op mijn hoede.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef AbXorb het volgende:
Ik heb er laatst nog weer één ontdekt: mensen die dan op een feestje oid een minder flatteuze foto van je maken, en die dan meteen doodleuk overal gaan posten en taggen, zonder te vragen of je dat goed vindt. Ik weet zo ook wel dat ik een vaag hoofd trek soms!![]()
Dat hoeft niet de hele wereld in still-frame te zien.
Taggen is aangeven dat jij op die foto staat. Dan komt ie ook meteen op jouw profiel. Maar als je er aan wilt doen... Geef de link van die persoon en wij kunnen hem hier aangeven als fake en ongepast enzo, dan kan ze haar fb niet meer op. Zoals een aantal mensen hier ook is overkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:24 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend en herkenbaar. Op school waren er altijd een paar leukerds die van alles en iedereen foto's wilden trekken om op FB te zetten. Aangezien ik daar geen geval wou staan, was ik altijd op mijn hoede.
Helaas zijn ze er toch in geslaagd... "Getagd" werden ze niet. (Wat is dat trouwens?) Het resultaat viel best mee, maar dan nog vind ik het niet kunnen dat ik nu nog steeds twee-drie keer op één van mijn grootste pestkoppen d'r FB sta.
Toch doe ik er niks aan. Wat kan ik ook doen?
Ik sta volledig machteloos en zeker zonder FB.
Ik heb ingesteld dat ik altijd eerst toestemming moet geven voor een tag. Of gaat het hier om iemand zonder facebook waar zijn naam bij de foto wordt neergezet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Taggen is aangeven dat jij op die foto staat. Dan komt ie ook meteen op jouw profiel. Maar als je er aan wilt doen... Geef de link van die persoon en wij kunnen hem hier aangeven als fake en ongepast enzo, dan kan ze haar fb niet meer op. Zoals een aantal mensen hier ook is overkomen.
Little_Dolls heeft idd geen facebook, en is er ongewenst op geplaatst.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb ingesteld dat ik altijd eerst toestemming moet geven voor een tag. Of gaat het hier om iemand zonder facebook waar zijn naam bij de foto wordt neergezet?
Ach ja, die staan er ondertussen wel al zo'n 2 jaar op dus... Tussen een hele boel andere.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Little_Dolls heeft idd geen facebook, en is er ongewenst op geplaatst.
Dit slaat helemaal nergens op...ook een van de ergernissen van Facebook..nutteloze dingen waar je niets aan hebt.quote:AMSTERDAM - Facebook gaat het mogelijk maken reacties onder statusupdates en foto's aan te passen. Nu kan een reactie alleen door de schrijver verwijderd en opnieuw geplaatst worden.
Tegenover The Verge bevestigt het sociale netwerk dat de functie momenteel uitgerold wordt.
Als een reactie aangepast wordt, komt er wel een aanpassingsgeschiedenis bij het bericht te staan. Het is voor alle andere gebruikers dan ook te zien wat er wanneer is aangepast. Dit doet het bedrijf om anderen 'een volledig overzicht van een conversatie te geven'.
Het aanpassen van reacties is voor een aantal Facebookgebruikers al te zien. De komende dagen moeten leden wereldwijd ook over de functie gaan beschikken. Originele statusupdates zullen ook na de update niet aangepast kunnen worden.
Kan dan echt iedereen alles van iedereen gaan aanpassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:39 schreef DjinN het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)cties-aanpassen.html
[..]
Dit slaat helemaal nergens op...ook een van de ergernissen van Facebook..nutteloze dingen waar je niets aan hebt.
Ik zit er echt niet op te wachten dat er vervelende taalpuristen allemaal door mn reacties gaan spitten om te gaan verbeteren
hendige feature "Ik ben tegen borstkanker" 100 likes scoren en dan veranderen in "Ik heb gisteren je zusje gedaan"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef padlarf het volgende:
Het staat er niet heel duidelijk, maar het gaat er om dat je je eigen reacties kunt wijzigen, in plaats van dat je de reactie moet verwijderen en opnieuw moet plaatsen.
Ja idd, het staat er niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef padlarf het volgende:
Het staat er niet heel duidelijk, maar het gaat er om dat je je eigen reacties kunt wijzigen, in plaats van dat je de reactie moet verwijderen en opnieuw moet plaatsen.
Ach, dan is ze iig niet zo dom om haar 3g verbinding aan te laten staan in Italië.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef highwaycola89 het volgende:
[..]
Die laatste, in de buurt van Noord Brabrant
Oerlequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die laatste @ italy, in de buurt van Oerle, Noord Brabant
Uhhh tja
Haha grappig dat je ook doorhebt dat het om een vrouw gaat:Pquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ach, dan is ze iig niet zo dom om haar 3g verbinding aan te laten staan in Italië.
Kom op... Daagjes, italieee,italyy, overdadig gebruik van !!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:14 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Haha grappig dat je ook doorhebt dat het om een vrouw gaat:P
Gleufdier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Kom op... Daagjes, italieee,italyy, overdadig gebruik van !!!!
Dat moet wel een gleufdier geweest zijn.
gelukkig heeft de maker van dit plaatje weer zijn stinkende best gedaan om het mooi te photoshoppen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Kwam er weer eentje voorbij:
[ afbeelding ]
Iemand die elke dag wel zo'n stukje post, zo'n uitgekauwde niet originele grap. En dan ook nog tientallen likes krijgen net alsof ze het zelf heeft bedachtquote:Aan het eind van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over
Om nog maar te zwijgen over het tenenkrommende gebruik van 'u' en 'je' door elkaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:51 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
gelukkig heeft de maker van dit plaatje weer zijn stinkende best gedaan om het mooi te photoshoppen.
Wat een gruwelijk strak plaatje is 't geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |