Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoe kom je hier aan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stout GJE'tje toch! Moet je die posttijden zien!
Ik dacht die wordt toch gestolen.quote:
STALKER!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stout GJE'tje toch. Ik zal je posttijden even naar papa mailen.
En hoe haal je dat daar uit?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Valt mee tochquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stout GJE'tje toch. Ik zal je posttijden even naar papa mailen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Ok, VVD en PVV zijn niet hetzelfde. Maar toch hebben ze heel veel punten hetzelfde.
Vooral de 2 V's blijft een opmerkelijke overeenkomst.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Ok, VVD en PVV zijn niet hetzelfde. Maar toch hebben ze heel veel punten hetzelfde.
dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de 2 V's blijft een opmerkelijke overeenkomst.
En die P lijkt verdach veel op een D als je de onderste helft van die 'l' weghaaltquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de 2 V's blijft een opmerkelijke overeenkomst.
Onder aantallen kan 't welquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En hoe haal je dat daar uit?Ik zie niets van persoonlijke stats.
Eerder PVV en SP.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Mislukt autoriteitsargument?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hier politicologie, jullie nietik weet het dus wel even wat beter.
Een Linkse partij en een lichtelijk rechtse partij?quote:
Ik heb levenservaringquote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hier politicologie, jullie nietik weet het dus wel even wat beter.
Als het de qpr versie was welquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je stuurde mij ook een speler, heb er nu 20 van ingekocht maar die was dus fout?
Beide tegen Europa en elke hervorming op de arbeidsmarkt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een Linkse partij en een lichtelijk rechtse partij?
Als je dm't doe het dan normaal, maar dat verwacht ik niet van je dus doe het maar helemaal niet.quote:
Tof van je!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Hee ravioli ik heb hier een player duplicator, ik wil die duplicator wel dupliceren en naar jou zenden. 10k, kleine investering maar je haalt het er dubbel en dik uit!
ok koel heb je me ww nodig ofsoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Hee ravioli ik heb hier een player duplicator, ik wil die duplicator wel dupliceren en naar jou zenden. 10k, kleine investering maar je haalt het er dubbel en dik uit!
Ohh ok zal het niet doen danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je dm't doe het dan normaal, maar dat verwacht ik niet van je dus doe het maar helemaal niet.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
Spanjaarden: Goh Poker heeft geld op ons ingezet laten we maar niet scoren.
THX
NPquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
Spanjaarden: Goh Poker heeft geld op ons ingezet laten we maar niet scoren.
THX
ehh oke fok ww ook nodig?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja dan integreer ik hem in je account!
Gr gr
Verstuurd vanaf mijn Ipad 3
ga even naar pubertalk ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ehh oke fok ww ook nodig?
gr gr
verstuurd vanaf mijn iphone 4gs
Nee, enkel inloggegevens van EA!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ehh oke fok ww ook nodig?
gr gr
verstuurd vanaf mijn iphone 4gs
Wat is traag?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Gezocht 352 +- 650k zonder trage verdedigers want ik ben er genoeg uit gesweat vandaag.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Gezocht 352 +- 650k zonder trage verdedigers want ik ben er genoeg uit gesweat vandaag.
TOTY Dede, TOTY Vertonghen en Chiellini Gr gr succes ermeequote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef StijnDa het volgende:
quote:
Wat ga je haten, zaadbekquote:
Misschien kunnen we dat van jou lerenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
SB en Ravioli
Totaal. Niet. Garpig.
Wat zit je nou de hele tijd te haten op GJE dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat van jou leren![]()
![]()
![]()
met dat team win je allesquote:
GJE is mijn mattie G, jij weet de feiten nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd te haten op GJE dan?
niemand mag je trouwensquote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat van jou leren![]()
![]()
![]()
Snap ik ook niet zo eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd te haten op GJE dan?
Dat zei jij ookal tegen mij toen ik hier kwamquote:
Tot nu toe welquote:
Watquote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
en ravioli echt hoe focking triest ben je wel niet man, niet te geloven.
Ok.quote:
Ben niet serieus hoor, mag je welquote:
Op de 1 of andere manier zijn mensen bloed irritant in de eerste maanden. En sommigen blijven het.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat zei jij ookal tegen mij toen ik hier kwam
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef StijnDa het volgende:
b000000000000000000000000mquote:
Goed gezocht om elkaar tegen te komenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net de finale van het Honda toernooi tegen een vriend van me. Hij had Honda nog niet dus ik zou hem sowieso laten winnen. Hem wel een beetje fokken, we zijn ongeveer gelijkwaardig maar ik scoorde in de 85e minuut de gelijkmaker. Daarna scoor ik in mijn eigen goal om hem te laten winnen, Maar na aftrap scoor ik gelijk zelf weer een doelpunt om hem vervolgens weer gelijk in mijn eigen doel te knallen
Blijf ik het ookquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier zijn mensen bloed irritant in de eerste maanden. En sommigen blijven het.
coins? of op spanje? niet veel hoor als je dat bedoelt, had 15 op Italie en Spanje gezet.quote:
Ja, maar dat mag niet. Je moet alles in een keer snappen van Toefjes hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Blijf ik het ook?
En dat komt omdat mensen hier nieuw zijn, en irritante vragen gaan stellen.
Ik bedoelde echt geldquote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
coins? of op spanje? niet veel hoor als je dat bedoelt, had 15 op Italie en Spanje gezet.
Friendly telt nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je won van mij, maar je verloor ook hoor
Nee, je moet gewoon normaal doen en niet 10x hetzelfde vragen. Dat is iets anders. Dit soort 'grappige' dingen helpen ook niet echt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag niet. Je moet alles in een keer snappen van Toefjes he
Toefjes is een baas!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok, ik deed net irritant. Maar zo doe ik toch niet altijd?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon normaal doen en niet 10x hetzelfde vragen. Dat is iets anders. Dit soort 'grappige' dingen helpen ook niet echt.
k, yupquote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoelde echt geld
15 is toch nice in principe
Hihahothanks!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel er zelf ook mee, werkt echt lekker. [ afbeelding ]
Zucht. Ik pleit echt voor een iq test alvorens deel te nemen aan dit forumquote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Net ben ik natuurlijk offtopic gegaan zoals anderen maar doe bijna nooit zoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zucht. Ik pleit echt voor een iq test alvorens deel te nemen aan dit forumVragen zijn niet irritant. Het is een aardig complex iets dat FUT. Maar lees je posts zelf maar eens na. Je wekt de indruk uit Mongolië te komen.
Aguero - RVP.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ok, wat moet ik kiezen
Up Ba - UP RvP
of UP Ba - UP Aguero
Aguero zeker te wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ok, wat moet ik kiezen
Up Ba - UP RvP
of UP Ba - UP Aguero
In fifa UP Ba - UP Agueroquote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Ok, wat moet ik kiezen
Up Ba - UP RvP
of UP Ba - UP Aguero
Ik wil sowieso een rechts en linkspoot of een rechts en 5* weakfootquote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Up Ba - UP RvP
Aguero viel me tegen (de UP). Vond Suarez ook veel beter.
Nee lukte al gelijkde 1e keer. We deden het alleen in de finale. Ik stond er ook van te kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed gezocht om elkaar tegen te komen?
Bassano gewoonquote:
Ben ik verbeterd?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier zijn mensen bloed irritant in de eerste maanden. En sommigen blijven het.
Waarom zoek je zoveel erkenning? Wat maakt het uit, het is internet hoor..quote:
Hieperdepiep. Oh criet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zoek je zoveel erkenning? Wat maakt het uit, het is internet hoor..
Ik kan ze gebruiken iigquote:
Wil het gwn weten. Begin was idd lastig.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zoek je zoveel erkenning? Wat maakt het uit, het is internet hoor..
laat je team eens zien en hoe de fuck kom je aan 3 coins?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan ze gebruiken iig
Heb 3 coins nu
Nee. Gisteren heb je die verbetering van je weer helemaal naar de tering geholpen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil het gwn weten. Begin was idd lastig.
Alles in het team gegaanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
laat je team eens zien en hoe de fuck kom je aan 3 coins?
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 18-06-2012 om 22:45:33Volgens diverse Engelse media gaat Arsenal binnenkort een bod doen op Gregory van der Wiel van Ajax, ondanks een slecht EK. #voetbalpings reageer retweet
lolquote:
wel af kunnen krijgen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles in het team gegaan
Zal even een futheadje sturen, hold on
Ja, kreeg gisteren erg de neiging om met ziektes te smijten waardoor ik een tientje naar kika zou moeten overmaken als boetedoeningquote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Gisteren heb je die verbetering van je weer helemaal naar de tering geholpen.
ZIe het op geen een Engelse site staanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 18-06-2012 om 22:45:33Volgens diverse Engelse media gaat Arsenal binnenkort een bod doen op Gregory van der Wiel van Ajax, ondanks een slecht EK. #voetbalpings reageer retweet
![]()
Omdat ik wat grapjes maakte? Je moet nu ook niet alles zo serieus opnemen hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kreeg gisteren erg de neiging om met ziektes te smijten waardoor ik een tientje naar kika zou moeten overmaken als boetedoening
edit squad = edit squadquote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1123870
Agbon = Holden
Mikel = Parker
Cahill = Touré
Bosingwa = Richards
Ja, 3 coins overquote:
Je moet gewoon ophoeren hier als het Nederlands elftal aan het falen is. Ga vrienden zoeken ofzo. Ik ga ook niet in een Duits forum "grapjes" maken als ze verliezen tegen Frankrijk. Waarom niet? Omdat ik dan de wind van voren kan verwachten. (dit als ik graag zou willen dat ze me in desbetreffend forum aardig zouden vinden)quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Omdat ik wat grapjes maakte? Je moet nu ook niet alles zo serieus opnemen he
Waarom dat danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jouw UI is zo verschrikkelijk he. Verander hem eens.
En fake tussenstanden posten is gewoon echt not done.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophoeren hier als het Nederlands elftal aan het falen is. Ga vrienden zoeken ofzo. Ik ga ook niet in een Duits forum "grapjes" maken als ze verliezen tegen Frankrijk. Waarom niet? Omdat ik dan de wind van voren kan verwachten. (dit als ik graag zou willen dat ze me in desbetreffend forum aardig zouden vinden)
Ok zal er wel op letten, maar zal de eerste 3 maand niet nodig zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophoeren hier als het Nederlands elftal aan het falen is. Ga vrienden zoeken ofzo. Ik ga ook niet in een Duits forum "grapjes" maken als ze verliezen tegen Frankrijk. Waarom niet? Omdat ik dan de wind van voren kan verwachten. (dit als ik graag zou willen dat ze me in desbetreffend forum aardig zouden vinden)
dat is het ook. Hij flikt zoveel, dat je de helft weer vergeetquote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En fake tussenstanden posten is gewoon echt not done.
Oh dan laat ik hem staanquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok zal er wel op letten, maar zal de eerste 3 maand niet nodig zijn
Garpje toch
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Garpje toch
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dan laat ik hem staan. En heb hem pas sinds kort hoor
Was wel even goal na goal.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niemand mee kijken hoe Rijst ons batta geeft?
Klappenquote:
3-3 gekquote:
Een halve ciabatta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Kut Belg!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Garpje toch
Ja, zn beeld was niet meer goed. Hoorde goal..na aftrap weer goal.quote:
Ja ging erg rapquote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zn beeld was niet meer goed. Hoorde goal..na aftrap weer goal.
Alleen dan in een cirkel.quote:
Eto'o is vies goedquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alleen dan in een cirkel.
Dit is trouwens m´n nieuwe favoriete teampje. Had eerst Welliton ipv Eto´o maar die had ik gewisseld ivm een toernooi laatst, hij is wel echt goed. Maar het is wel een beetje een smerig teampje
[ afbeelding ]
Speelt het echt lekker?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alleen dan in een cirkel.
Dit is trouwens m´n nieuwe favoriete teampje. Had eerst Welliton ipv Eto´o maar die had ik gewisseld ivm een toernooi laatst, hij is wel echt goed. Maar het is wel een beetje een smerig teampje
[ afbeelding ]
Eto'o is verschrikkelijk smerig goed inderdaad. Maar Martins heeft wel een beter doelsaldo, die gast heeft ook een fantastisch schot.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eto'o is vies goed
En Emenike ook, leuk spelertje.
Ja ik vind van wel. 4222 is sowieso goed en nu heb je een goede aanval en de verdediging vind ik ook niet zo slecht. Voor Bruno Alves is een baas. Ik had eerst Eduardo op de plek van Honda staan die is ook wel goed, 5* skills en een prima schot.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Speelt het echt lekker?
Ga hem misschien nabouwen zonder IF honda (de normale gewoon)
Ik zou zeker nog UP Emenike halen voor op de bank ofzo, lang, sterk, snel, beestenschot. Erg fijne speler.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eto'o is verschrikkelijk smerig goed inderdaad. Maar Martins heeft wel een beter doelsaldo, die gast heeft ook een fantastisch schot.
Ik wissel nooit tijdens wedstrijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou zeker nog UP Emenike halen voor op de bank ofzo, lang, sterk, snel, beestenschot. Erg fijne speler.
Speel je op de xbox of ps3? en hoeveel heeft het ongeveer gekost?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel. 4222 is sowieso goed en nu heb je een goede aanval en de verdediging vind ik ook niet zo slecht. Voor Bruno Alves is een baas. Ik had eerst Eduardo op de plek van Honda staan die is ook wel goed, 5* skills en een prima schot.
Xbox, 22-23k ofzo. Honda was natuurlijk gratis maar de NIF is erg goedkoop.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Speel je op de xbox of ps3? en hoeveel heeft het ongeveer gekost?
Ja dat is waar, maar ik heb 7 teams en dan wissel ik gewoon door. Bij elk team zit er een ander team op de bank en ik roteer gewoon tussen deze 7 teams.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel handig als iemand een blessure heeft, zoals nu
zal wel 30k kosten, is eto'o zo goedkoop tegenwoordigquote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Xbox, 22-23k ofzo. Honda was natuurlijk gratis maar de NIF is erg goedkoop.
[..]
Ja dat is waar, maar ik heb 7 teams en dan wissel ik gewoon door. Bij elk team zit er een ander team op de bank en ik roteer gewoon tussen deze 7 teams.
Dit is trouwens mijn nieuwe (7e) team, wou graag wat met Denis maken. Vind hem niet echt lekker spelen maar hij scoot er wel 3 in....![]()
[ afbeelding ]
Had hem voor 15k BIN ofzo, maar ik denk dat je hem wel goedkoper kan krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zal wel 30k kosten, is eto'o zo goedkoop tegenwoordig?
Nee, heb het een keer gedaan, gelijk gewisseld, maar speler mocht mooi 3 wedstrijden herstellen.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef RavioliPunch het volgende:
Als een speler een blessure heeft, en je wisselt die speler dan meteen, is de lengte van de blessure dan korter?
28k binquote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had hem voor 15k BIN ofzo, maar ik denk dat je hem wel goedkoper kan krijgen.
Obafemi Martins. Snelle linkspoot met een geweldig schot! 37 games 63 goals voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
28k bin
oke 40k dus ongeveer(wie is die rechterspits van jou)
Lavezzi is schandalig goed!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Okee, Serie A elftal is bijna klaar. Alleen de LM en een CB. Op CB heb ik SIF Chiellini en IF Silva al. Budget zal zo'n 260K zijn. Zit te denken aan IF Ogbonna op CB, maar de LM... IF Lavezzi zal waarschijnlijk net als Robben niet tot zijn recht komen daar?
Maar blijft wel verreweg de optie dus gewoon Lavezzi pakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Okee, Serie A elftal is bijna klaar. Alleen de LM en een CB. Op CB heb ik SIF Chiellini en IF Silva al. Budget zal zo'n 260K zijn. Zit te denken aan IF Ogbonna op CB, maar de LM... IF Lavezzi zal waarschijnlijk net als Robben niet tot zijn recht komen daar?
Ik heb MOTM Lavezzi op LM in 3-5-2. Uiteraard minder dominant dan op LW waar hij 1 op 1 liep, maar hij is bij mij erg dominant. Prima cross met zijn linker en lekker snel voor de counter. Scoor ook vaak als ik met hem naar binnen kom. Kan prima, maar dan moet je linker CDM wel echt kunnen verdedigen (heb daar TOTY De Rossi)quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
mee eensch, maar als LM (eigenlijk LW) met att workrate higt, def workrate low, word je dan niet overlopen aan de linkerflank?quote:
NOS. Bouma moest naar de dopingcontrole, dokter had hem paar keer gewaarschuwd en hij kwam maar niet. Toen kregen ze ruzie en kwam het tot een "handgemeen"quote:Op maandag 18 juni 2012 23:22 schreef Thorb het volgende:
@Tim zeiden ze dat bij de NOS of andere bron
Dokter zei zeker dat hij te dik was
Ik zit er ook aan te bouwen. Vargas misschien? Wel verdedigend sterk. Ook opbouwend prima.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
In 3-4-1-2 of 3-4-2-1 wel, 3-5-2 niet, want 3-5-2 is magicquote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
mee eensch, maar als LM (eigenlijk LW) met att workrate higt, def workrate low, word je dan niet overlopen aan de linkerflank?
Goede reden voor een knokpartijquote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NOS. Bouma moest naar de dopingcontrole, dokter had hem paar keer gewaarschuwd en hij kwam maar niet. Toen kregen ze ruzie en kwam het tot een "handgemeen"
Ik had Navas als RM en Bale op links voor de controle. Werkte perfect.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
mee eensch, maar als LM (eigenlijk LW) met att workrate higt, def workrate low, word je dan niet overlopen aan de linkerflank?
Hij is niet naar PSG gegaan. Laatste nieuws:quote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die naar zon kut club als PSG is gegaan.
Taiwo was ook een kandidaat voor die plek, maar krijg hem niet op 7 chem gezien de andere keuzes in het team. Vargas kost niks, dus is het proberen waard. Lavezzi krijgt zn kans ook wel. Eventueel met een piepklein verbeteringskaartje er opquote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te bouwen. Vargas misschien? Wel verdedigend sterk. Ook opbouwend prima.
Geloof jij nou nog steeds in die attributekaartjesquote:Op maandag 18 juni 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo was ook een kandidaat voor die plek, maar krijg hem niet op 7 chem gezien de andere keuzes in het team. Vargas kost niks, dus is het proberen waard. Lavezzi krijgt zn kans ook wel. Eventueel met een piepklein verbeteringskaartje er op
Sorry, niet dusquote:Op maandag 18 juni 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo was ook een kandidaat voor die plek, maar krijg hem niet op 7 chem gezien de andere keuzes in het team. Vargas kost niks, dus is het proberen waard. Lavezzi krijgt zn kans ook wel. Eventueel met een piepklein verbeteringskaartje er op
Zeker mooi!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is niet naar PSG gegaan. Laatste nieuws:
De Laurentiis (voorzitter Napoli) heeft PSG afgewimpeld en gezegd dat men Lavezzi kan vergeten, nadat de Sjeik van PSG het bod van 25 miljoen plus 4 miljoen aan bonussen had verlaagd tot 22 miljoen, 2 vriendschappelijke wedstrijden met recette voolledig voor Napoli en nog een paar miljoen aan bonussen.
Wat maak jij ervan? Ik zit momenteel opquote:Op maandag 18 juni 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloof jij nou nog steeds in die attributekaartjes
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#esvUkTKebdKX6quote:Op maandag 18 juni 2012 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat maak jij ervan? Ik zit momenteel op
[ afbeelding ]
Bronze/silver/gold?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
drie keer raden wie dit is
[ afbeelding ]
chem wise wellicht wat lastiger, maar linkspoot Ogbonna LCB en rechtspoot Silva RCB is wel een stuk fijner.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat maak jij ervan? Ik zit momenteel op
[ afbeelding ]
CDMquote:Op maandag 18 juni 2012 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor positie? Dan kan ik wel een gok wagen.
Niet te doen zonder aanpassingen verderquote:Op maandag 18 juni 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
chem wise wellicht wat lastiger, maar linkspoot Ogbonna LCB en rechtspoot Silva RCB is wel een stuk fijner.
serie A ja en geen De Rossiquote:Op maandag 18 juni 2012 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
dan laat maar
Wel Serie A? De Rossi dan
Mark?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
drie keer raden wie dit is
[ afbeelding ]
Nee klopt. Wel als je CDM's omdraait en SIF Jovetic op CAM zetquote:Op maandag 18 juni 2012 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet te doen zonder aanpassingen verder
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in een keer![]()
nooit gedacht dat ie zulke shooting stats had
Zo zie je dat ik niet veel over golds weetquote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in een keer![]()
nooit gedacht dat ie zulke shooting stats had
Dat is een optie, maar TOTY Marchisio is wel lekker daar lijkt me.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee klopt. Wel als je CDM's omdraait en SIF Jovetic op CAM zet
Waarom zet je hem er dan op voor een prijs waarvoor je 'm niet kwijt wilt?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:47 schreef DannyDeko het volgende:
Godverdomme. Zet ik mijn 433 CM De Rossi voor 6k bin op de TP zodat ik mijn 352 De Rossi kan gebruiken. Ik denk die koopt toch nooit iemand en jawel.....
Xboxquote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox is 6k voor een 4-3-3 CM De Rossi best wel veel. Er staat 1 in 4-3-3 CDM voor 1.8k en een CDM>CM is nog geen 1k. Maar het zal wel PS3 zijn
Als je eromheen genoeg pace hebt en hem goed aanvoert is het een perfecte afmaker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:00 schreef laucas het volgende:
Iemand al met RvN gespeeld? Voelt aan als +70 pace en staat altijd op de goede plek
Nilmar en de Guzman. Meer een lol-team hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je eromheen genoeg pace hebt en hem goed aanvoert is het een perfecte afmaker.Net als in het echt.
Nee, maar anderen waren 3-5-2 Serie A teams aan het bouwen, vandaar.quote:
Terecht, die man is echt zo belangrijk voor Spanje. Zonder hem hadden wij... Nou ja, en zonder hem hadden de Kroaten echt wel de 1-0 gemaakt, dat was echt een heldhaftige redding op die kopbal.quote:
Wat is het gemiddelde van je spitsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar anderen waren 3-5-2 Serie A teams aan het bouwen, vandaar.
43 uit 30 met Ibra, 31 uit 31 met Di Natale, 14 uit 27 met Palacio. Met de rest van het team loop ik denk ik in totaal 1 op 1 ongeveer als ik het zo zie..de andere 8 samen dus (of eigenlijk 7, aangezien Buffon niet scoortquote:
not bad, alleen Palacio lijkt mij de 'bottleneck'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
43 uit 30 met Ibra, 31 uit 31 met Di Natale, 14 uit 27 met Palacio. Met de rest van het team loop ik denk ik in totaal 1 op 1 ongeveer als ik het zo zie..de andere 8 samen dus (of eigenlijk 7, aangezien Buffon niet scoort)
Doet het een stuk beter dan TOTY Hamsik die er eerst stond. Veel assists en een 1 op 2 ratio met een CAM is opzich prima. Vind hem ook wel erg fijn en zijn (95) curve is echt sick. Heb vanalles op de bank zitten van andere teams qua topspelers, maar heb hem nog nooit gewisseld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:01 schreef laucas het volgende:
[..]
not bad, alleen Palacio lijkt mij de 'bottleneck'.
Sowieso minder dan de TOTY.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zal deze Casillas gaan kosten? De TOTY is 300k ofzo en die heeft veel betere stats. Maar deze is wel paars dus dan gaan mensen in het begin misschien wel veel betalen.
haha ja was wel vetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hey Rijst, tof dat je mee gedaan hebt man!
Gewoon doen! Beetje jammer dat er weer 2 waren met hetzelfde teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ja was wel vetVolgende x neem ik wel een 5 sterren team want die Russen bakten er niks van achterin
Ja logischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon doen! Beetje jammer dat er weer 2 waren met hetzelfde team. Sold zou btw wel pissig zijn
!
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn iMOTM Casillas is verkocht voor 297k. Ik had hem voor 270k dus ik heb toch nog winst weten te maken. En nu ga ik maar eens slapen
Wat heb je eigenlijk met Bojan gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook wat koopjes gevonden.Marcio Azevedo voor 16k, 3 Ilsinho's voor 2k, een Ribery voor 35 en nog wat kleine winstjes.
Welterusten.
Ja Rasmus, wat heb je met arme Bojan gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk met Bojan gedaan?
Mij wel. Maar het is nu veeeeel te vroeg. Ben over 2 uur thuisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:35 schreef Luukiee09 het volgende:
Zijn er mensen die ik op de PS3 kan toevoegen voor een potje?
Fut of H2H?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:35 schreef Luukiee09 het volgende:
Zijn er mensen die ik op de PS3 kan toevoegen voor een potje?
Jaloersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk pack om de dag mee te beginnen:
[ afbeelding ]
Op pagina 1 stond nog een silver upper body healing en een squad fitness
gisteren ook heel veel packs geopend. beste speler was een franse RM met 87 pace die in Engeland speelt. leverde 1100c op. En een squad fitness. Ondanks dat gisteren echt veel winst gemaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Attakora is nog 4-3-3 ook. Nu krijg ik Amos en Pogba in hetzelfde pack maar helaas is Pogba de CB.
Waaronder ik vanochtendquote:
Pranjicquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb gister mijn duitse 4321 maar verkocht, speelde echt kut dat team.
Wil nu een 352 bundesliga maken, maar je hebt niet echt een chille LM op Ribery na. Alleen Salihovic maar die heeft maar 50 pace...
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Hallon ballon, uw sig klopt niet.quote:
Ik heb de laatste zin al een paar keer gelezen, maar ik kan m niet volgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet goed genoeg om met bronzes dat landen toernooi te winnen maar ik won net 1-2 van iemand met een Braziliaans team. Hij had Keirrison op goal op 1 of andere vage reden en ik had makkelijk kunnen verliezen maar gelukkig niet.
Zijn tegenstander had Keirrison op goal. En hij had makkelijk kunnen verliezen, maar gelukkig was dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de laatste zin al een paar keer gelezen, maar ik kan m niet volgen
Bron?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Trouwens Bouma heeft de dokter gehoekt hé na Portugal - Nederlandjezus wat een mongool.
Ja, fokken en werken gaat ook niet echt samen. Maar gelukkig dat het niet gebeurd is, en darksonic met zijn bronzes toch van de Brazilianen wist te winnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn tegenstander had Keirrison op goal. En hij had makkelijk kunnen verliezen, maar gelukkig was dat niet gebeurd.
Jack van Gelder in SV en die had het van een heel betrouwbare bron volgens hem.quote:
Pranjic heeft wel echt kut stats, niets goed en geen traits. Marin kan opzich ook wel maar ik heb daar liever een linkspoot.quote:
maar gisteren vertelde je dat je wel kon wachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
De komende tijd komt alles wel naar boven wat er in het Oranje kamp is gebeurd, ik kan niet wachten
Fuck stats, Pranjic is een baas (Hierbij een picca van mij met Heerenveen bril:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pranjic heeft wel echt kut stats, niets goed en geen traits. Marin kan opzich ook wel maar ik heb daar liever een linkspoot.
Dat bedoelde ik inderdaad. Het stond er wel wat onduidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn tegenstander had Keirrison op goal. En hij had makkelijk kunnen verliezen, maar gelukkig was dat niet gebeurd.
Dat leugende ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:25 schreef vandermer het volgende:
[..]
maar gisteren vertelde je dat je wel kon wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |