Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoe kom je hier aan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stout GJE'tje toch! Moet je die posttijden zien!
Ik dacht die wordt toch gestolen.quote:
STALKER!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stout GJE'tje toch. Ik zal je posttijden even naar papa mailen.
En hoe haal je dat daar uit?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Valt mee tochquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Nogmaals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stout GJE'tje toch. Ik zal je posttijden even naar papa mailen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Ok, VVD en PVV zijn niet hetzelfde. Maar toch hebben ze heel veel punten hetzelfde.
Vooral de 2 V's blijft een opmerkelijke overeenkomst.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Ok, VVD en PVV zijn niet hetzelfde. Maar toch hebben ze heel veel punten hetzelfde.
dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de 2 V's blijft een opmerkelijke overeenkomst.
En die P lijkt verdach veel op een D als je de onderste helft van die 'l' weghaaltquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de 2 V's blijft een opmerkelijke overeenkomst.
Onder aantallen kan 't welquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En hoe haal je dat daar uit?Ik zie niets van persoonlijke stats.
Eerder PVV en SP.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Mislukt autoriteitsargument?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hier politicologie, jullie nietik weet het dus wel even wat beter.
Een Linkse partij en een lichtelijk rechtse partij?quote:
Ik heb levenservaringquote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hier politicologie, jullie nietik weet het dus wel even wat beter.
Als het de qpr versie was welquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je stuurde mij ook een speler, heb er nu 20 van ingekocht maar die was dus fout?
Beide tegen Europa en elke hervorming op de arbeidsmarkt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een Linkse partij en een lichtelijk rechtse partij?
Als je dm't doe het dan normaal, maar dat verwacht ik niet van je dus doe het maar helemaal niet.quote:
Tof van je!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Hee ravioli ik heb hier een player duplicator, ik wil die duplicator wel dupliceren en naar jou zenden. 10k, kleine investering maar je haalt het er dubbel en dik uit!
ok koel heb je me ww nodig ofsoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Hee ravioli ik heb hier een player duplicator, ik wil die duplicator wel dupliceren en naar jou zenden. 10k, kleine investering maar je haalt het er dubbel en dik uit!
Ohh ok zal het niet doen danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je dm't doe het dan normaal, maar dat verwacht ik niet van je dus doe het maar helemaal niet.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
Spanjaarden: Goh Poker heeft geld op ons ingezet laten we maar niet scoren.
THX
NPquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
Spanjaarden: Goh Poker heeft geld op ons ingezet laten we maar niet scoren.
THX
ehh oke fok ww ook nodig?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja dan integreer ik hem in je account!
Gr gr
Verstuurd vanaf mijn Ipad 3
ga even naar pubertalk ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ehh oke fok ww ook nodig?
gr gr
verstuurd vanaf mijn iphone 4gs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |