Mijn voorspelling komt dus gewoon uit.. Spanje - Engeland in de finale..quote:
Eerst krijg je nog de kwartfinale en halve finale en Engeland is nog niet eens doorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn voorspelling komt dus gewoon uit.. Spanje - Engeland in de finale..
Kop dichtquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst krijg je nog de kwartfinale en halve finale en Engeland is nog niet eens door
En andersquote:
Wat voor?quote:
Veel te weinig. Maar als ik het doe zijn het altijd van die 'blije' spelletjes of vechtspellenquote:
Staat er 1,65 m spiermassa voor je deur.quote:
2 huge repen Cadbury's Dairy Milk Whole nuts, 2 zonder noten, en een 4 pak Yorkie Originalquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Veel te weinig. Maar als ik het doe zijn het altijd van die 'blije' spelletjes of vechtspellen
Ha ouwe theeleut, waarom heb je dat event gecancelled, nou weet ik helemaal niet meer wie er wilde komen en wie nietquote:
Yorkiesquote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 huge repen Cadbury's Dairy Milk Whole nuts, 2 zonder noten, en een 4 pak Yorkie Original
Niet hatenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat er 1,65 m spiermassa voor je deur.
nou ja, de rechterarm dan.
Ik weet waar je het kan halenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yorkies![]()
Cadbury ook
![]()
Ik kon me echt ziek eten aan Revels
steven ging nieuwe maken volgens mij sorryquote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ha ouwe theeleut, waarom heb je dat event gecancelled, nou weet ik helemaal niet meer wie er wilde komen en wie niet
Steven gaat helemaal niks doenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
steven ging nieuwe maken volgens mij sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |