Hmm vriendin van mij heeft een eigen viskraam, die zegt heel wat anders over kibbelingquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
De vis waar ze het mee bakken wel, bij een goede kwaliteits visboer.
een groothandel in matrozenpakjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Een baan vinden is echt klote nu.... ik zit er over te denken om iets voor mezelf te beginnen, alleen de vraag is wat?
Mwah maar ik kan ook steeds meer genieten van andere variaties van één spijsquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
verandering van spijs maakt hongerig.
Nee dat weet ik, daarom diequote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grote kans dat ik ook ze ken dan
Wormer is niet zo groot
Ik heb ook niet met kinderenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kinderen kunnen lelijk vervelend zijn. Gelukkig zijn de kidz van m'n zus dat niet
Sportinstuctricequote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Een baan vinden is echt klote nu.... ik zit er over te denken om iets voor mezelf te beginnen, alleen de vraag is wat?
Eén spijs?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah maar ik kan ook steeds meer genieten van andere variaties van één spijs
Je gaat zeker geen namen noemenquote:
Om de schijn op te wekken dat de kwaliteit van een echte visboer niet beter isquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm vriendin van mij heeft een eigen viskraam, die zegt heel wat anders over kibbeling
Miauw met voorbinddildo.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah maar ik kan ook steeds meer genieten van andere variaties van één spijs
Ja kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gastouder zat je toch over te denken?
Weet niet, de hele familie zit al zo'n 100jaar in de vis,denk best dat ze het misschien wel weten danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Om de schijn op te wekken dat de kwaliteit van een echte visboer niet beter is
Mietjequote:
fanstatusquote:
Zal wel stinken dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, de hele familie zit al zo'n 100jaar in de vis.
Best wel, ik vermijd de verjaardagen ook altijdquote:
Ja idd, perfecte tijdquote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar ik moet zoveel papiertjes halen, en mijn halve huis verbouwen. Dat zag ik niet zitten
Hoewel het nu wel een goede tijd is
Natuurlijk niet, ik weet het veel beter. Zeg dat maar tegen ze, een trotse Katwijker die niet eens meer een zeehaven hebben en zijn dagen slijt op FOK! die weet het beter dan mensen die al 100 jaar in het vak zitten. Wat een faalhazen!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, de hele familie zit al zo'n 100jaar in de vis,denk best dat ze het misschien wel weten dan
Ohja.. hmm..quote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn hier 7 sportscholen.... ook niet slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |