Hmm ik zal even rondvragen wie dit spul heeftquote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat het een ervaring op zich is![]()
Daarna wegspoelen met bier
Moet haast welquote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm ik zal even rondvragen wie dit spul heeft
Ken een engelse gast uit het dorp, die heeft het vast wel
Ja die shit is dus echt onwijs goor hequote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet haast welen anders een potje bij de AH scoren en het dan doorgeven aan vrienden alleen om te zien hoe ranzig zij het vinden
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die shit is dus echt onwijs goor he
Waarom wil je mij dit aan doen?quote:
Het is niets persoonlijks hoorquote:
ik zal vertellen hoe het wasquote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is niets persoonlijks hoormaar ik heb geleden en nu wil ik dat anderen ook lijden
![]()
Jij ookquote:
Echtquote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
De enige die ik ken die het wel lekker vindt is m'n pa..
Met pics pleasequote:
Yupquote:
Haha zo leuk als je tegen jezelf praatquote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup
Leg jij de kussens goed? Ik kom er ook aan, ik wil rechts vannacht..
Toch wel een knappe hequote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
ik krijg na 11 jaar weer een huisgenoot.
van een kotsende ik dusquote:
Ik wil slapenquote:
quote:
Waar gaat dit de hele tijd overquote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Even een kleine reactie/mededeling van mijn kant. Tussen snarf en mij is het 1 en ander gebeurd. Ik vind dat !Fok daar niet de plek voor is om te bespreken. Ten eerste omdat het naar mijn mening jullie niks aan gaat. Het is in prive sfeer gebeurd. Ten tweede weet bijna niemand het complete verhaal. En ik weiger me zo diep te laten afzinken om ruzie te maken op een forum.
Als iemand anders de weg van zielig doen en aandacht trekken op het forum is dat zijn/haar keuze. Maar ik doe daar niet aan mee.
En daar laat ik het bij.
Kusjes c_a
kennelijk iets wat in hun prive leven gebeurd is waar de 1 het graag prive wilt houden en de ander het kennelijk nodig vind om zielig over te doen op een forum? gokje?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar gaat dit de hele tijd over
Zij kwam ook al met zo'n soort bericht
Shadowboxing in the dark, my friend.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar gaat dit de hele tijd over
Zij kwam ook al met zo'n soort bericht
Ik heb liever gewoon dat ze het uitvechten hierquote:Op maandag 18 juni 2012 23:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennelijk iets wat in hun prive leven gebeurd is waar de 1 het graag prive wilt houden en de ander het kennelijk nodig vind om zielig over te doen op een forum? gokje?
Met alle respect, maar houd dat soort zaken gewoon buiten fok en val daar andere mensen niet lastig mee, of misbruik het niet als een vorm van aandacht.
Of nou ja, dat is mijn mening![]()
Einde verhaal
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shadowboxing in the dark, my friend.![]()
Ik ga verder met terras en strand, toch niks gemist hiero!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |