abonnement Unibet Coolblue
pi_113090538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:29 schreef Sautor het volgende:

[..]

Wel grappig dat diegene met allergie niet weet wat er allemaal in snoep zit, maar de toevallige vriendin er wel verstand van heeft. :')
Nee, de vriendin weet het ook wel, maar die zag niet dat ze een colaflesje in haar hand had (tenminste, zo begrijp ik het)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113090671
Weet niet of deze al is langsgekomen, maar wtf!
quote:
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven

Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
pi_113090733
Dit is de derde keer ja, wel een pareltje.
pi_113090802
quote:
bestemensenikbenhacerkocakjupiterstraat195632cbeindhoven
kaartnummeris3528020022392224dusjuliikbenmoeheikwiljulistopgodvordommagwn stopikben 2 keer folmuliernefulen 3keer klahten briefschrijfen waroom zo moilijk doeun juli anders ikben advokat richten gaan genog he dedulijk stopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Gewenste oplossing

oplossen is stoppppppppppppppp


[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:51:48 ]
pi_113090809
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:50 schreef Agiath het volgende:
O mijn god. Bavaria kijkt dus wel op deze site :')

https://www.klacht.nl/categorie/bier-klachtmelden/

Oplospercentage 100% :')_!

[..]

Het zou maar je baan zijn om een halve middag contact met iemand te zoeken die te incapabel is een bierflesje te openen :')
Haha dat lijkt me juist geweldig.

Ik ga wel werken als freelance klacht.nl-klachtenoplosser en laat me inhuren door al die verschillende bedrijven.
pi_113090827
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Oké, welke FOK!ker?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113090906
quote:
Ik moet mijn pukcode invullen op mijn telefoon, had ik oplossingen voor gezocht. Eerst via de vodafone site geprobeerd maar dat lukte niet. Omdat ik heel snel die pukcode wil beetje op internet gaan zoeken en kwam ik bij pukcode.nl uit. Voor 8 euro word beloofd dat ze hem opsturen. Als je de 8 euro hebt betaald krijg je de informatie te zien van een heel aantal telecom bedrijven wat de procedures daarvoor zijn om die terug te vragen. MAAR! niet de pukcode die zij beloven…
Gewenste oplossing

Mijn geld terug. Misschien de site laten opheffen.
Godverdomme waarom leven we in zo'n dom land? :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:43:50 #233
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113090972
quote:
Klacht Nutricia: Harde stukjes

Ik geef mijn zoontje altijd groentehapjes van Nutricia. Aan de rand van het potje zitten vaak restjes die wat dikker zijn dan de rest, logisch. na het lange rechtop staan. Echter nu zaten er door het hele potje heen hard geworden stukken waarvan er eentje bleef hangen in mijn zoontjes keel. Flink roeren of wat dan ook hielp niet waarna ik ermee gestopt ben.

Gewenste oplossing
Ik heb niet echt een oplossing maar vindt wel dat het product goed moet zijn omdat mijn zoon (en andere baby's) nog niet de mogelijkheid hebben om iets weg te kauwen.
Ik kreeg hierbij het idee dat die mevrouw in haar baby aan het roeren was...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:44:24 #234
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113090993
Goed topic. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113091004
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:43 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik kreeg hierbij het idee dat die mevrouw in haar baby aan het roeren was...
_O- Ik moest dat stukje ook even 2 keer lezen.
pi_113091021
quote:
In advertentie wordt gelinkt naar een anti rimpel creme.
Dat je 2 potjes creme kan aanschaffen en alleen de verzendkosten moet betalen. (Advertentie is ook nergens meer terug te vinden op heel facebook).
Na heel lang wachten krijg je uiteindelijk je de potjes thuisgestuurd alleen de potjes blijven maar komen. Er is nu al totaal ¤ 273,83 afgeschreven. Hoe kan facebook dit toelaten. Zo’n miljoenen- wereld bedrijf dat dit toelaat en vooral iedereeen die dit via Facebook besteld en daarvan nu de dupe van zijn. Dat dit kan, echt onvoorstelbaar?! We hebben credit kaart bedrijf geinformeerd kaart kan niet geblokeerd worden. Echt heel slecht van Facebook dat ze hier zo maar mee in zee gaan, en aan mee doen.
Aan deze oplichting.
Laat dit een waarschuwing zijn voor alle facebook gebruikers!
Gewenste oplossing

Ik wil dat de bestelling per direct wordt stopgezet. Dat er niks meer wordt toegestuurd, wat ik niet eens besteld heb. Wil graag de kosten van ¤ 273,83 terug ontvangen.
pi_113091103
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:45 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Logisch dat FB je CC-gegevens heeft :').
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:53:42 #238
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113091318
quote:
Klacht Apple: Batterijduur 4s zeer laag

Sinds een tijdje heb ik een iphone 4s in bezit helemaal top maar sinds een week of 6 gaat mijn batterij maximaal 1 dag mee (dan bel ik ongeveer 30min per dag) nu heb ik apple hierover gesproken en et antwoord dat ik krijg is dat ik maar minder apps moet gebruiken. Raar antwoord voor een bedrijf met de meeste apps voor hun producten (even voor de goede orde ik heb welgeteld 5 apps gedownload)

Ik baal dus van de service voor een apparaat dat om en nabij voor 700¤ wordt verkocht.

Gewenste oplossing
Een nieuwe batterij die er wordt ingezet of een nieuwe telefoon als de batterij geen oplossing biedt.
Oplossing:



quote:
Klacht Apple: Misleiding


Hey, Ik kreeg een tijdje geleden eenn bericht op mijn i phone 4 met een bericht dat ik 450,000.00 pond heb gewonnen met de mobile global lottery, dus ik was heel blij en was meteen enthousiast enz ze vroegen naar al mijn gegevens zoals kopie van id, bankkaart, rijksregisternr.. etc deze heb ik dan in verschillende mails geschreven en hele tijd wachten en ze zeiden dat het geld nog in turkije was opgeslagen en dat er eerst toestemming moest komen uit groot britanie en thailand, daarvoor hebben ze mij ook allerlei documenten gestuurd met Stempels enz Talloze telefoontjes naar Amerika en Turkije enz Maar tot nu toe heb ik niets meer gehoord van niemand niet ik vind dat je dat niet mag hebben als je in zon bedrijven als apple en Base investeert en vertrouwt. ik vind me in de maling genomen en emotioneel gekwetst en beroofd ik heb trouwens een iphone, een ipad, een macbook, en een imac, maar heb echt zin om ze zo in een afvalcontainer te gooien!! Ik wil ze daarvoor verantwoordelijk stellen en dus ook mijn zogezegde geldprijs innen waar ik zo lang op heb moeten wachten

Gewenste oplossing
Mijn beloofde geld innen...
Oplossing:

pi_113091432
Die laatste is een troll, toch? Toch? Dat kan niet anders
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:59:15 #240
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113091518
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:56 schreef Sautor het volgende:
Die laatste is een troll, toch? Toch? Dat kan niet anders
Ik hoop het... Maar aan de andere kant, er moeten toch wel ooit mensen serieus op zo'n mailtje reageren...
pi_113091550
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik hoop het... Maar aan de andere kant, er moeten toch wel ooit mensen serieus op zo'n mailtje reageren...
Ik ben er ook bang voor inderdaad, anders zou het al lang niet meer bestaan..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113091571
;( En dat mag straks onze regering vormen.
pi_113091925
quote:
Na het veroorzaken van een ernstig eenzijdig ongeluk (mijn eerste en enige in al die jaren) is mij een rijontzegging van een jaar opgelegd miv oktober 2010 omdat ik een kortdurend bewustzijnsverlies heb gehad. Nu ben ik reeds sinds september 2011 bezig om mijn rijbewijs terug te krijgen. Eerste medische verklaring zoekgeraakt. Tweede drie maanden na ontvangst in behandeling genomen en inmiddels goedgekeurd door de neuroloog. Nu weer gezeur over het feit dat ik al jaren medicijnen slik (waar overigens gewoon mee gereden mag worden) en of ik maar even het gebrek aan info over deze medicatie (klachten, behandeling etc.) wil verstrekken ook al heeft het niets met het ongeluk te maken omdat dat niet onder de competentie van de neuroloog valt. Dit lijkt op pure harassment.

Inmiddels dus 20 mnd zonder rijbewijs. Ik neem nu af en toe maar rijles om mijn vaardigheden bij te houden, en dát is nou net het enige waar het CBR zelf niét naar vraagt.

Als enig kind van een hoogbejaarde zelfstandig wonende alleenstaande moeder (enkele reis 186 km, en amper ov) voel ik me zwaar benadeeld door de inefficiente manier van handelen van deze monopolist.
Gewenste oplossing

Nu met spoed mijn rijbewijs weer geldig verklaren (het document is nog tot maart 2020 geldig dus mij niet dwingen om een nieuw aan te vragen met alle kosten vandien) en een herziening van de regels omtrent recidievevrije periodes (Ik denk dat NIEMAND bij de herkeuring vertelt dat hij/zij wekelijks het bewustzijn verliest, en bij mij is geen oorzaak gevonden). Eén keuring OK, maar dan ook all in one, ophouden met dat geschuif met papieren en het opleggen van geldslorpende maatregelen plus een fikse reorganisatie zodat het niet meer voorkomt dat aanvragen \"rustig\" 3 maanden kunnen blijven liggen.Elke medewerker zal best zijn/haar best doen, maar het is een klant frustrerende organisatie. Zelf ben ik bereid om \"om niet\" hun standaardcorrespondentie te restylen om zo de eerste frustratiefactor weg te nemen.
Hopelijk mag dit figuur nooit meer de weg op. :')

quote:
Klacht CBR: rechter boven rechter

Ben eind 2007 gepakt met teveel op achter het stuur.
Stomm… Dus boete, rijbevoegdheid ontzegd voor zes maanden.
Dan komt het cbr,EMA cursus doen $795,-, kon ik toen niet betalen. Nu, dus meer dan vier jaar later hoeft dit niet meer. Wel even een controle $319,00, vluchtige fisiek, daarna minder dan een halve minuut psycholoog +nog even vier buisjes bloed afgeven, klaar. Vier maanden later uitslag, negatief. Reden:minder dan één jaar in remissie?
Waar gaat dit over?
Gewenste oplossing

Mijn rijbewijs terug, zonder belachelijke controles, cursussen met bijbehorende belachelijk hoge kosten. Ik ben al veroordeeld door de rechter, dus waar gaat dit over?
Gelukkig mocht hij in dollars betalen. :')

quote:
Klacht Bureau Jeugdzorg: Voogd Bureau Jeugdzorg
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Bureau Jeugdzorg
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bureau Jeugdzorg
Lezers van deze klacht: 49

Hallo, ik woon in Almelo en ik heb een dochter van 3 maanden. Mijn dochter blijft nu in Deventer bij de oom en tante van mijn ex-vriendin waar ze ook mag blijven en haar baby mag opvoeden. Ik had bijna 2 jaar met mijn ex-vriendin en we hebben heel vaak ruzie gehad omdat ze meer dan 25 ex-vriendjes heeft gehad en toen ze zwanger raakte maakten we geen ruzie meer. Ze had nooit contact met andere jongens en was elke dag bij mij. Ze was echt sexverslaafd en wou op haar 13e al zwanger raken. Ik wou dit natuurlijk niet vanwege mijn leeftijd maar vooral vanwege mijn geloof. Ik ben een moslim maar mijn ouders reageerden hier best wel rustig op. Ze waren niet boos en wouden mij hier natuurlijk bij helpen. Zo kwam mijn vriendin heel vaak bij mij thuis en we deden van alles. Na de bevalling zou de baby bij mij thuis komen omdat haar moeder is overleden en haar vader verdient ook niet echt veel met zijn werk waardoor hij dan 3 meisjes moest opvoeden en dat zou te zwaar zijn voor hem vondt zijn familie. Hierdoor besloten we dat mijn dochter Amy bij mij thuis zou komen en mijn ex vriendin kon elke dag langskomen en mocht in de weekend blijven slapen. Zij wou dat eerst wel maar na overleg met haar tante mocht ze 6 maanden in Deventer blijven bij haar oom en tante. Nieuwe school, nieuwe vrienden dus. De eerste 2 maanden hadden we geen ruzie maar dat is allemaal niet belangrijk voor jullie om te weten omdat mijn ex-vriendin volgens iedereen een slet is omdat ze met zo veel jongens sex heeft gehad. Waar ik me zorgen over maak is dat ik eerst elke dag bij haar oom en tante in Deventer langs mocht komen om mijn dochter te zien die nu 3 maanden oud is. Ik heb ruzie met mijn vriendin gehad en ze hebben daar 2 keer aangifte van gedaan maar daar kunnen ze niets mee omdat het nergens over gaat. Ik zou haar bedreigd hebben omdat ik mijn kind wou zien maar daar klopt niks van omdat ik gewoon elke dag met de trein naar Deventer kon gaan. Zo werd het allemaal erger, ze heeft seks gehad met een jongen van 13 jaar op haar school waar ze nu ruzie mee heeft en nu heeft ze weer iemand anders. Ze is 14, ze is moeder en is met zulke dingen bezig. Bureau Jeugdzorg doet hier helemaal niks aan. Mijn moeder wil mijn dochter bij mij thuis opvoeden omdat mijn ex vriendin dat niet kan. Waar ik ook boos over ben is dat de oom en tante van mijn ex vriendin na alles wat er gebeurd is tussen mij en mijn vriendin een bezoekregeling hebben gemaakt. Daardoor mocht ik alleen dinsdag en donderdag van 15.00 tot 17.00 langskomen of van 17.00 tot 19.00. Ik ging meestal s’middags dus om 15.00 stond ik bij haar oom voor de deur. Hij zegt dat we geen afspraak hadden en stuurt mij weg. Een dag later zeg ik tegen mijn vader; bel hem op en zeg dat ik morgen kom. Mijn vader was het vergeten en de volgende dag stond ik bij haar oom en tante voor de deur. Haar oom was niet thuis en haar tante liet me binnen omdat er een medewerker van Jarabee aanwezig was. Tien minuten later komt haar oom thuis en wil dat ik wegga uit zijn huis. Ik ben ook naar de kermis van Deventer geweest en haar oom belt gelijk de politie op als ik langs zijn huis loop. Hij maakt een foto van mij met zijn camera en belt mijn vader op. Wat de voogd ervan zegt is, dat er te veel onrust is. Dit zegt zij elke keer waardoor ik een maand lang mijn kind niet kan zien. Ik wou vorige week een DNA-test en mijn vader had de voogd Eline Verschoor gebeld om dit te laten doen. Ze gaf aan dat allebei de ouders toestemming moesten geven en wou dit eerst bespreken met mijn ex-vriendin. Ze gaf een week later aan dat zij dit niet wou waardoor het niet kon. Ik belde mijn ex-vriendin een dag later op en ze zei, daar klopt niks van, ze heeft mij daar helemaal niks over gevraagd. Ik vroeg haar toen dus of ze een DNA-test wel goed vond om te kijken of het wel mijn dochter is omdat ik zoveel gesprekken van mijn ex vriendin heb gelezen wat ik echt niet normaal vind. Ze wil op haar 10e of 11e een jongen pijpen. Ze ging met zoveel jongens, wat echt niet normaal is, ik heb al haar gesprekken en zal dit ook doorgeven wanneer dat nodig is. Ze vond het dus wel goed om een DNA-test te latend doen. Ik snap dus niet waarom de voogd hierover liegt en waarom ik mijn dochter niet mag zien. De oom van mijn ex-vriendin heeft aangegeven dat ik niet meer welkom ben bij hem thuis en dat ik mijn dochter alleen op een neutrale plek kan zien. Ik vind het heel dom omdat ze mij overal van beschuldigen maar ze hebben nergens bewijs van. Ik wil mijn dochter gewoon 2 of 3 dagen in de week zien en daar heb ik ook recht op. Het zijn echte misgunners. Mijn ex vriendin is nu al bijna 3 maanden in Deventer en ze blijft daar dus nog 3 maanden en zal hierna terugkeren naar Almelo of ze gaat naar een pleeggezin. Er is alleen een pleeggezin in Groningen wat echt geschikt is voor haar omdat ze nog 14 is . Daar was ze samen met de voogd geweest en ze vond het niet echt een leuke plek. Ze gaf na de bevalling aan dat ze wou dat mijn dochter na de 6 maanden wel bij mij thuis zou komen maar nu wil ze dat niet meer door de ruzie’s die ik met haar had. Ik heb nu ook geen contact meer met haar. Ik bel haar soms wel en dan neemt ze de ene keer wel op en de andere keer niet. Ze smste mij bijvoorbeeld 4 dagen geleden dat ze spijt heeft dat ze het uit heeft gemaakt en dat ze nog van me houdt. Twee dagen later blokkeert ze mij en verwijdert ze mij weer op MSN. Ze heeft weer aangifte gedaan en heeft nu weer verkering met een andere jongen van haar school. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik kan niet elke dag afwachten wat er gaat gebeuren. Ik mis mijn dochter ook en wil haar z.s.m. zien.
Gewenste oplossing

Ik zou graag een andere voogd willen hebben omdat ik niet serieus genomen wordt en ik moet veels te lang wachten om een gesprek te hebben waar ik alles kan uitleggen. Ze liegt ook over de DNA-test, ik hoorde ook van andere mensen uit mijn omgeving dat Bureau Jeugdzorg een beetje misbruik maakt van de situatie. Ze geven eerst geen toestemming maar later wel om het je moeilijker te maken etc. Zo komen we dus ook niet verder met deze voogd, in de resterende 3 maanden wil ik mijn dochter gewoon kunnen zien. Daarvoor ga ik niet buiten op een bankje zitten. Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen en dat ik gewoon mijn eigen dochter kan zien want daar heb ik natuurlijk recht op. De oom van mijn ex-vriendin denkt dat hij alles kan bepalen omdat mijn dochter bij hem thuis blijft, hij wil mij niet in zijn huis hebben, hij achtervolgt mij als ik bij hem thuis ben alsof ik een crimineel ben. Dit gaat allemaal veels te ver. Ik wil een voogd die hier wel wat aan doet. Dit is gewoon niet meer normaal.
Samenvatting: exvriendin en moeder van dochter is een een veertienjarige slet die het met iedereen doet.
Waarom zou je dit in vredesnaam op Klacht.nl zetten? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 12:11:16 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:12:27 #244
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_113091986
Die laatste :') _O-
Paardelul !!!
pi_113092021
Wel triest voor dat kind.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 12:13:33 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:20:23 #246
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_113092267
Ik schrik toch wel wat van die domheid.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:28:24 #247
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113092524
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Samenvatting: exvriendin en moeder van dochter is een een veertienjarige slet die het met iedereen doet.
Waarom zou je dit in vredesnaam op Klacht.nl zetten? :')
Dafuq did i just read? Wel enorm zielig voor dat jong.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:33:41 #248
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_113092697
:|W Kunnen we dit soort mensen niet preventief ruimen? Zoveel dommigheid in een land is voor niemand goed.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:40:50 #249
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113092977
quote:
Klacht Bureau Jeugdzorg: Voogd Bureau Jeugdzorg
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Bureau Jeugdzorg
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bureau Jeugdzorg
Lezers van deze klacht: 49

Hallo, ik woon in Almelo en ik heb een dochter van 3 maanden. Mijn dochter blijft nu in Deventer bij de oom en tante van mijn ex-vriendin waar ze ook mag blijven en haar baby mag opvoeden. Ik had bijna 2 jaar met mijn ex-vriendin en we hebben heel vaak ruzie gehad omdat ze meer dan 25 ex-vriendjes heeft gehad en toen ze zwanger raakte maakten we geen ruzie meer. Ze had nooit contact met andere jongens en was elke dag bij mij. Ze was echt sexverslaafd en wou op haar 13e al zwanger raken. Ik wou dit natuurlijk niet vanwege mijn leeftijd maar vooral vanwege mijn geloof. Ik ben een moslim maar mijn ouders reageerden hier best wel rustig op. Ze waren niet boos en wouden mij hier natuurlijk bij helpen. Zo kwam mijn vriendin heel vaak bij mij thuis en we deden van alles. Na de bevalling zou de baby bij mij thuis komen omdat haar moeder is overleden en haar vader verdient ook niet echt veel met zijn werk waardoor hij dan 3 meisjes moest opvoeden en dat zou te zwaar zijn voor hem vondt zijn familie. Hierdoor besloten we dat mijn dochter Amy bij mij thuis zou komen en mijn ex vriendin kon elke dag langskomen en mocht in de weekend blijven slapen. Zij wou dat eerst wel maar na overleg met haar tante mocht ze 6 maanden in Deventer blijven bij haar oom en tante. Nieuwe school, nieuwe vrienden dus. De eerste 2 maanden hadden we geen ruzie maar dat is allemaal niet belangrijk voor jullie om te weten omdat mijn ex-vriendin volgens iedereen een slet is omdat ze met zo veel jongens sex heeft gehad. Waar ik me zorgen over maak is dat ik eerst elke dag bij haar oom en tante in Deventer langs mocht komen om mijn dochter te zien die nu 3 maanden oud is. Ik heb ruzie met mijn vriendin gehad en ze hebben daar 2 keer aangifte van gedaan maar daar kunnen ze niets mee omdat het nergens over gaat. Ik zou haar bedreigd hebben omdat ik mijn kind wou zien maar daar klopt niks van omdat ik gewoon elke dag met de trein naar Deventer kon gaan. Zo werd het allemaal erger, ze heeft seks gehad met een jongen van 13 jaar op haar school waar ze nu ruzie mee heeft en nu heeft ze weer iemand anders. Ze is 14, ze is moeder en is met zulke dingen bezig. Bureau Jeugdzorg doet hier helemaal niks aan. Mijn moeder wil mijn dochter bij mij thuis opvoeden omdat mijn ex vriendin dat niet kan. Waar ik ook boos over ben is dat de oom en tante van mijn ex vriendin na alles wat er gebeurd is tussen mij en mijn vriendin een bezoekregeling hebben gemaakt. Daardoor mocht ik alleen dinsdag en donderdag van 15.00 tot 17.00 langskomen of van 17.00 tot 19.00. Ik ging meestal s’middags dus om 15.00 stond ik bij haar oom voor de deur. Hij zegt dat we geen afspraak hadden en stuurt mij weg. Een dag later zeg ik tegen mijn vader; bel hem op en zeg dat ik morgen kom. Mijn vader was het vergeten en de volgende dag stond ik bij haar oom en tante voor de deur. Haar oom was niet thuis en haar tante liet me binnen omdat er een medewerker van Jarabee aanwezig was. Tien minuten later komt haar oom thuis en wil dat ik wegga uit zijn huis. Ik ben ook naar de kermis van Deventer geweest en haar oom belt gelijk de politie op als ik langs zijn huis loop. Hij maakt een foto van mij met zijn camera en belt mijn vader op. Wat de voogd ervan zegt is, dat er te veel onrust is. Dit zegt zij elke keer waardoor ik een maand lang mijn kind niet kan zien. Ik wou vorige week een DNA-test en mijn vader had de voogd Eline Verschoor gebeld om dit te laten doen. Ze gaf aan dat allebei de ouders toestemming moesten geven en wou dit eerst bespreken met mijn ex-vriendin. Ze gaf een week later aan dat zij dit niet wou waardoor het niet kon. Ik belde mijn ex-vriendin een dag later op en ze zei, daar klopt niks van, ze heeft mij daar helemaal niks over gevraagd. Ik vroeg haar toen dus of ze een DNA-test wel goed vond om te kijken of het wel mijn dochter is omdat ik zoveel gesprekken van mijn ex vriendin heb gelezen wat ik echt niet normaal vind. Ze wil op haar 10e of 11e een jongen pijpen. Ze ging met zoveel jongens, wat echt niet normaal is, ik heb al haar gesprekken en zal dit ook doorgeven wanneer dat nodig is. Ze vond het dus wel goed om een DNA-test te latend doen. Ik snap dus niet waarom de voogd hierover liegt en waarom ik mijn dochter niet mag zien. De oom van mijn ex-vriendin heeft aangegeven dat ik niet meer welkom ben bij hem thuis en dat ik mijn dochter alleen op een neutrale plek kan zien. Ik vind het heel dom omdat ze mij overal van beschuldigen maar ze hebben nergens bewijs van. Ik wil mijn dochter gewoon 2 of 3 dagen in de week zien en daar heb ik ook recht op. Het zijn echte misgunners. Mijn ex vriendin is nu al bijna 3 maanden in Deventer en ze blijft daar dus nog 3 maanden en zal hierna terugkeren naar Almelo of ze gaat naar een pleeggezin. Er is alleen een pleeggezin in Groningen wat echt geschikt is voor haar omdat ze nog 14 is . Daar was ze samen met de voogd geweest en ze vond het niet echt een leuke plek. Ze gaf na de bevalling aan dat ze wou dat mijn dochter na de 6 maanden wel bij mij thuis zou komen maar nu wil ze dat niet meer door de ruzie’s die ik met haar had. Ik heb nu ook geen contact meer met haar. Ik bel haar soms wel en dan neemt ze de ene keer wel op en de andere keer niet. Ze smste mij bijvoorbeeld 4 dagen geleden dat ze spijt heeft dat ze het uit heeft gemaakt en dat ze nog van me houdt. Twee dagen later blokkeert ze mij en verwijdert ze mij weer op MSN. Ze heeft weer aangifte gedaan en heeft nu weer verkering met een andere jongen van haar school. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik kan niet elke dag afwachten wat er gaat gebeuren. Ik mis mijn dochter ook en wil haar z.s.m. zien.
Gewenste oplossing

Ik zou graag een andere voogd willen hebben omdat ik niet serieus genomen wordt en ik moet veels te lang wachten om een gesprek te hebben waar ik alles kan uitleggen. Ze liegt ook over de DNA-test, ik hoorde ook van andere mensen uit mijn omgeving dat Bureau Jeugdzorg een beetje misbruik maakt van de situatie. Ze geven eerst geen toestemming maar later wel om het je moeilijker te maken etc. Zo komen we dus ook niet verder met deze voogd, in de resterende 3 maanden wil ik mijn dochter gewoon kunnen zien. Daarvoor ga ik niet buiten op een bankje zitten. Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen en dat ik gewoon mijn eigen dochter kan zien want daar heb ik natuurlijk recht op. De oom van mijn ex-vriendin denkt dat hij alles kan bepalen omdat mijn dochter bij hem thuis blijft, hij wil mij niet in zijn huis hebben, hij achtervolgt mij als ik bij hem thuis ben alsof ik een crimineel ben. Dit gaat allemaal veels te ver. Ik wil een voogd die hier wel wat aan doet. Dit is gewoon niet meer normaal.
:D _O- _O- _O- _O_ _O-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:54:04 #250
351860 WH141
E = MC²
pi_113093483
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O- _O_ _O-
Ik heb echt enorm hard zitten lachen. :')
2x :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')