Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
en dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz en De Jong gewoon links hoor
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz en De Jong gewoon links hoor
Javier Hernandez.quote:
maak een TRquote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
Wat een kut tt voor nummer 666. Had ik hem nou maar wel gejat
Doe zelf, ik maaker al genoegquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga mij dan toch wagen dan SuarezIk wil wel eens weten hoe goed de UP is die doe ik dan ipv Hernandez mocht hij kut zijn dan doe ik UP RvP
haha als ie 3 op 1 loopt vind je hem alsnog kut, beter haal je motm Torres ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga mij dan toch wagen dan SuarezIk wil wel eens weten hoe goed de UP is die doe ik dan ipv Hernandez mocht hij kut zijn dan doe ik UP RvP
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Genoeg coins voor enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha als ie 3 op 1 loopt vind je hem alsnog kut, beter haal je motm Torres ofzo.
Nee want dan voel ik me niet meer speciaal.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha als ie 3 op 1 loopt vind je hem alsnog kut, beter haal je motm Torres ofzo.
Uit stilstand (of na wat scharen, dan fake je een stilstand) gewoon je linkerpookje kort naar achter.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe doe je die ene skill waar je de bal naar achter sleept?
Dat zei ik ook maar die os wil niet luisteren.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uit stilstand (of na wat scharen, dan fake je een stilstand) gewoon je linkerpookje kort naar achter.
Ik had beide voor 20k ongeveer.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Shaqiri voor 30k. Koopje. RM in een 4-1-2-1-2.
27,5k voor El Kabir. Koopje. 4-1-2-1-2. Even kopen. Ja.
In 4-1-2-1-2 toch wel iets duurder.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik had beide voor 20k ongeveer.
Maar ik doe in wedstrijden amper trucjes, is wel handig bij zulke spelers, dus maar even oefenen
Echt een rare opstelling ineens met al die wijzigingen en andere formatie..vooral omdat ze gewoon anderhalve wedstrijd prima speelden.quote:
snap er helemaal niks van. Wie heeft er nou 4 atb nodig tegen ierland.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een rare opstelling ineens met al die wijzigingen en andere formatie..vooral omdat ze gewoon anderhalve wedstrijd prima speelden.
Ook niet als er voor de rest niemand scoort?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Rijst het volgende:
Ook al scoort Torres er zo 3. Motm krijgt hij toch niet meer
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Nu Nederland eruit ligt, wie is jullie nieuwe favoriet?
Voor mij Duitsland
Ja oke, dat klopt welquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In 4-1-2-1-2 toch wel iets duurder.
Als hij MOTM krijgt dan geef ik je 5k oke?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook niet als er voor de rest niemand scoort?
Ok, wel op xbox héquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als hij MOTM krijgt dan geef ik je 5k oke?
Ok ik ook okquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als hij MOTM krijgt dan geef ik je 5k oke?
Griekenland.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Voor mij Duitsland
Spanje.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Voor mij Duitsland
Hoezo dat? Ze hadden gisteren ons een kans gegeven om naar de kwartfinale te gaan maar die namen we niet.quote:
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |