Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
en dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz en De Jong gewoon links hoor
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz en De Jong gewoon links hoor
Javier Hernandez.quote:
maak een TRquote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
Wat een kut tt voor nummer 666. Had ik hem nou maar wel gejat
Doe zelf, ik maaker al genoegquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga mij dan toch wagen dan SuarezIk wil wel eens weten hoe goed de UP is die doe ik dan ipv Hernandez mocht hij kut zijn dan doe ik UP RvP
haha als ie 3 op 1 loopt vind je hem alsnog kut, beter haal je motm Torres ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga mij dan toch wagen dan SuarezIk wil wel eens weten hoe goed de UP is die doe ik dan ipv Hernandez mocht hij kut zijn dan doe ik UP RvP
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Genoeg coins voor enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha als ie 3 op 1 loopt vind je hem alsnog kut, beter haal je motm Torres ofzo.
Nee want dan voel ik me niet meer speciaal.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha als ie 3 op 1 loopt vind je hem alsnog kut, beter haal je motm Torres ofzo.
Uit stilstand (of na wat scharen, dan fake je een stilstand) gewoon je linkerpookje kort naar achter.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe doe je die ene skill waar je de bal naar achter sleept?
Dat zei ik ook maar die os wil niet luisteren.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uit stilstand (of na wat scharen, dan fake je een stilstand) gewoon je linkerpookje kort naar achter.
Ik had beide voor 20k ongeveer.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Shaqiri voor 30k. Koopje. RM in een 4-1-2-1-2.
27,5k voor El Kabir. Koopje. 4-1-2-1-2. Even kopen. Ja.
In 4-1-2-1-2 toch wel iets duurder.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik had beide voor 20k ongeveer.
Maar ik doe in wedstrijden amper trucjes, is wel handig bij zulke spelers, dus maar even oefenen
Echt een rare opstelling ineens met al die wijzigingen en andere formatie..vooral omdat ze gewoon anderhalve wedstrijd prima speelden.quote:
snap er helemaal niks van. Wie heeft er nou 4 atb nodig tegen ierland.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een rare opstelling ineens met al die wijzigingen en andere formatie..vooral omdat ze gewoon anderhalve wedstrijd prima speelden.
Ook niet als er voor de rest niemand scoort?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Rijst het volgende:
Ook al scoort Torres er zo 3. Motm krijgt hij toch niet meer
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Nu Nederland eruit ligt, wie is jullie nieuwe favoriet?
Voor mij Duitsland
Ja oke, dat klopt welquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In 4-1-2-1-2 toch wel iets duurder.
Als hij MOTM krijgt dan geef ik je 5k oke?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook niet als er voor de rest niemand scoort?
Ok, wel op xbox héquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als hij MOTM krijgt dan geef ik je 5k oke?
Ok ik ook okquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als hij MOTM krijgt dan geef ik je 5k oke?
Griekenland.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Voor mij Duitsland
Spanje.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Voor mij Duitsland
Hoezo dat? Ze hadden gisteren ons een kans gegeven om naar de kwartfinale te gaan maar die namen we niet.quote:
Jepquote:
Dat Bjorn Kuipers de finale maar mag halen. Voor de rest interesseert het me helemaal niks meer, ze doen hun best maar daar.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
Voor mij Duitsland
minderquote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef stoereboii het volgende:
Ik speel nu tegen ibra zonder links in foute formatiehoeveel chem is dat? 5?
Handicap? Want jij hebt dit wel vaakquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit slaat gewoon nergens op, mijn tegenstander scoort alles met Sam (o.a. 2 kopballen) en ik scoor bijna niet. Uiteindelijk 6-4 verloren en aan het einde raakte ik nog 2x de paal en 1x nog de lat op open goal.
Gewoon heel veel pech. Ik speelde met silvers en mijn tegenstander met golds.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Handicap? Want jij hebt dit wel vaak
Hun zijn daar gewoon erg goed inquote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
het is wel pijnlijk om te zien dat die Spanjaarden van Real en Barca beter samenspelen dan Nederland
Zij.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hun zijn daar gewoon erg goed in
Niet zij?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan ze weer met elkaar op de vuist.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Moest tegen iemand met Robinho gister, die won alle kopduels met Robinhoquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef KrAlex het volgende:
Honda Cup verloren tegen een 5 ATB met Taiwo - Lucio - Silva - Luiz - Maicon
Stond met de rust 2-0 achter, daarna via Torres op 2-2 gekomen vlak voor tijd. Maakt Neymar met een kopbal de 3-2 terwijl die gedekt word door Pepe. Hoe kan dat kleine kut ventje nou het kopduel winnen. Zit totaal geen logica achter.
Als je ziet dat Pepe, Huntelaar al helemaal in de broekzak had gister.
Is wel mooi om te zien inderdaad, in het nationale elftal op elkaar ingespeeld maar in de competitie...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan ze weer met elkaar op de vuist.
Ja, dat is wonderlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Moest tegen iemand met Robinho gister, die won alle kopduels met Robinho![]()
Het kán verdedigend zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
8-0 aan rust. Mensen die zeggen dat 352 verdedigend is
Iets met Pi's enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
En het feit dat je 8-0 voorstaat hoeft niets te zeggen over wel of niet verdedigend
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
8-0 aan rust. Mensen die zeggen dat 352 verdedigend is
niet zo gierig manquote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Misschien is het verstandiger om met 1 account door te sparen voor Messi.Scheelt wel heel wat coins aan tax.
Doe je bronze pack methode? Want dan is het verstandiger met meerdere accounts.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Misschien is het verstandiger om met 1 account door te sparen voor Messi.Scheelt wel heel wat coins aan tax.
Waarom zet je de coins dan niet over nadat je 10k hebt?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
Dan kost het toch net zoveelquote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zet je de coins dan niet over nadat je 10k hebt?
De totale tax blijft hetzelfde, slimpie!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat GJE dom was maar ditquote:
Psychologie voor de domme.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik ook wel
Maar dan lijkt het minder
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef wieisboos het volgende:
nee want als je 10k doet dan is het 500 tax en als je 200k doet is het 10k tax??? tog niet hetzelfde ofwel
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
Ja liever af en toe 500c eraf dan in 1x 20k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAhahah ik had over de niet heen gelezenquote:
ja maar waarom is dat in godsnaam minder erg? lekker 40x 500 coins tax betalen of in 1x 20kquote:
Scheelt nog een hoop gedoe ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar waarom is dat in godsnaam minder erg? lekker 40x 500 coins tax betalen of in 1x 20kdoe mij maar in 1x dan.
Mwah snap nog wel dat mensen het minder erg vinden om steeds 500 kwijt te zijn hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar waarom is dat in godsnaam minder erg? lekker 40x 500 coins tax betalen of in 1x 20kdoe mij maar in 1x dan.
nou omtad dat dan feel minder leikdquote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen geduld om zo lang te wachten.quote:
Daarom steken mensen zich zo graag in de schulden om iets te kunnen kopen. 10 jaar lang 50 euro betalen wordt als minder erg ervaren dan in 1 keer 5000 euro betalen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah snap nog wel dat mensen het minder erg vinden om steeds 500 kwijt te zijn hoor.
Dat was zeker de reden waarom je het zeiquote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dan ook geen geduld om zo lang te wachten.
Maar dan ben je uiteindelijk vaak nog 2x zo veel kwijt ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom steken mensen zich zo graag in de schulden om iets te kunnen kopen. 10 jaar lang 50 euro betalen wordt als minder erg ervaren dan in 1 keer 5000 euro betalen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom steken mensen zich zo graag in de schulden om iets te kunnen kopen. 10 jaar lang 50 euro betalen wordt als minder erg ervaren dan in 1 keer 5000 euro betalen.
Je bent helderziend ofsow? :Squote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat was zeker de reden waarom je het zei
Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar dan ben je uiteindelijk vaak nog 2x zo veel kwijt ook
Jij bent het broertje van GJE ofsow? :SSS xd DXquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Outside foot shot, grappige traitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die*quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom moet ik altijd gementiont worden in bijna elke post dat negatief is
die.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom moet ik altijd gementiont worden in bijna elke post dat negatief is
Dit dus, want ik ben de enigequote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
die*
Raviolie is gewoon beetje vreemd joh.
Ziet er beetje lame uit zoals die erin ging, hopelijk komt Kroatië nu wat meer, maar dat zal wel niet.quote:
Mooi verhaal, goede structuur, leest makkelijk weg en je hebt alinea'squote:Op maandag 18 juni 2012 21:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij bent het broertje van GJE ofsow? :SSS xd DX
Even voor de grap bronze Brazilianen ingekocht voor 200 coins, ze verkopen echt nog voor 500 coins+ ook
Bazen Roy welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi verhaal, goede structuur, leest makkelijk weg en je hebt alinea's
Een Roy voor je post
[ afbeelding ]
Wil je je afberen dan?quote:
Beide toch evenveel paars, wat lul je nou?quote:
Jonguh jij snapt niks van mooi voetbal met je feyenoord.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide toch evenveel paars, wat lul je nou?
Feyenoord is gwn mooie club hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jonguh jij snapt niks van mooi voetbal met je feyenoord.
Kamikazie startled the Witch.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrouwtjes hond alstublieft!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leer begrijpend leren GJE, dan kom je er wel in het leven.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Feyenoord is gwn mooie club hoor
quote:
Dat ene vakje aanvinken nadat je 150 hebt ingetoetstquote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
Oke, ik kan nu iets er voor 150 bin opzetten, maar je moest nog iets 'active' maken?
Dat dacht ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]jij denkt zeker ook dat je minder tax moet betalen over 20x 10K ipv over 1x over 200K
Mate, wtf?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]jij denkt zeker ook dat je minder tax moet betalen over 20x 10K ipv over 1x over 200K
Je wist het zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |