* houdt dr mond... *quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent te groot, denk ik. Jockeys zijn echt petite.
Laatste keer dat ik bij een voetbalrel betrokken was is toch al gauw 2,5jaar geledenquote:
jou ken ik nietquote:
Ja nou dus?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bij een voetbalrel betrokken was is toch al gauw 2,5jaar geleden
Jaja, ik ben multipurpose enzulks.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh grappige anekdotes.... en dan vraga ik tussendoor steeds hoe laat t is...!
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Masseren is leuk! Ik wou ooit zo'n massagecursus doen. alleen je moet daarvoor met z'n 2en komen -_-
Wacht wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat meisje wat je hebt zien neuken in je café
Eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo haten. Het gaat de laatste tijd steeds over voetbal, dus het mag ook wel een keer over paarden gaan.
Tenzij je het spugen naar het wiel van een ME busje mee rekent, dan is het 6maanden terugquote:
ghehehe ooooooh was jij datquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog steeds moet ik daar hartelijk om lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tenzij je het spugen naar het wiel van een ME busje mee rekent, dan is het 6maanden terug
Hawt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke precies?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was echt prachtigquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds moet ik daar hartelijk om lachen
ik heb ook een boek... omdat ik echt geen idee heb wat te doen... maar tis nog ongebruikt... (en das geen oproepjequote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik ben multipurpose enzulks.
Ook weet ik veel leuke feitjes.
[..]![]()
Mijn ex vroeg iedere keer of ik het wilde doen, terwijl ik het nog nooit had gedaan. Ik deed dus maar wat, maar ze vond het geweldig en wilde iedere keer weer.![]()
Toen dus maar eens een boekje gekocht waar allemaal vormen instonden. Was wel handig.
Ik hoor nooit klachten als ik iemand masseer (alleen maar dingetjes zoals "wat meer naar rechts....ja daar ja!") maar zou het graag nog wat beter willen kunnen. Vind het gewoon leuk om te doenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mijn ex vroeg iedere keer of ik het wilde doen, terwijl ik het nog nooit had gedaan. Ik deed dus maar wat, maar ze vond het geweldig en wilde iedere keer weer.![]()
Toen dus maar eens een boekje gekocht waar allemaal vormen instonden. Was wel handig.
quote:
Was leuk, heb newbs vrienden ontmoet enzo. Ik had een hamer van Thor hanger voor hem gekocht en een boekje met gedichten van Drs. Pquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hawt.Jammer dat ik er niet was.
Ik voel me gepasseerd.![]()
Hoe was de verjaardag? Wat heb je hem gegeven?
ach gos... hoe gehavert ben je...?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik ben in Newbs kelder gevallen van het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |